„Formulės-1“ čempionate antrus metus iš eilės pirmaujančios „
Red Bull“ komandos varžovai išsijuosę kopijuoja į priekį palinkusio ekipos bolido stovėseną, rašo vokiečių „Auto Motor und Sport“.
Specialistų nuomone, šiek tiek – dviem centimetrais – pakėlus automobilio galą sukuriama geresnė prispaudžiamoji galia. Trumpai tariant, visas bolidas virsta vienu dideliu difuzoriumi.
Būtent dėl to, kaip tvirtinama, „Red Bull“ buvo įtarinėjami lanksčiais priekiniais sparnais, kai iš tiesų šie atsiduria žemiau dėl specifinės automobilio stovėsenos.
„Auto Motor und Sport“ teigimu, šį principą jau sėkmingai nukopijavo „Ferrari“ ir „Force India“ komandos – būtent tuo esą paaiškinamas šių formos šuolis keleriose pastarosiose lenktynėse. Šia linkme, vokiečių žurnalistų duomenimis, dirba ir „
Mercedes“ bei „Renault“.
Tiesa, pažymima, kad nukopijuoti „Red Bull“ bolido stovėseną, kartu nesugriaunant bendro automobilio aerodinamikos veikimo efektyvumo, yra labai sunkus darbas. Kaip pavyzdys pateikiama „Williams“ komanda, tokį principą pradėjusi naudoti dar prieš sezoną, tačiau iki šiol neišsprendusi visų kilusių problemų.
Kita vertus, pastebima, jog čempionato lyderių kopijavimas toli gražu nėra vienintelis teisingas kelias – visai kita filosofija, kaip teigiama, pagrįstu „McLaren“ bolidu buvo laimėtos dvejos paskutinės čempionato lenktynės.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).