Vasarį „Daimler“ priims sprendimą dėl „Mercedes“ komandos (24)

Vasarį „Daimler“ priims sprendimą dėl „Mercedes“ komandos
logo 2020 Sausio 29 d. 20:22, Daimler

Vasario mėnesį „Daimler“ valdžios susirinkime ketinama priimti sprendimą dėl „Mercedes“ komandos.

Pastarosios ekipos sutartis su F-1 galioja iki šių metų pabaigos. Ar liks komanda čempionate turėtų paaiškėti po vasario 12 dieną įvyksiančio susirinkimo.

Jei bus priimtas sprendimas, kad po šių metų sezono ekipa pasitrauks iš F-1, kils daug diskusijų dėl tolimesnės Lewiso Hamiltono ir Valtteri Botto ateities bei Braklyje esančios bazės likimo.

Nors „Mercedes“ programa iki šiol buvo labai sėkminga, komanda kartu su savo pilotais iškovojo šešis čempionų titulus iš eilės, jau kurį laiką kalbama apie galimą komandos pasitraukimą.

„Daimler“ koncernas, kuriam priklauso „Mercedes“, vis yra skatinamas mažinti išlaidas. Pernai koncernas paskelbė apie sumažėjusį pelną ir planus atleisti 10 tūkstančių darbuotojų.

Nuo tada kai „Mercedes“ sugrįžo į F-1, programai buvo išleisti milijardai. Tiesa, dalį pinigų pavyko susigrąžinti dėka aukštų rezultatų. Bet tokias sumas, kokios yra skiriamos F-1 programai, vis dėlto sunku ignoruoti.

Manoma, kad komandai pasitraukus iš čempionato, Briksvorte esanti bazė, kurioje gaminami F-1 varikliai, toliau tęstų savo veiklą. Dėl motorų tiekimo jau yra pasirašytos sutartys su „McLaren“ ir „Williams“. Pastarosios ekipos sutartis galioja net iki 2025 m.

Variklius ketinama toliau tiekti „Racing Point“ ir čempionate vis dar dalyvaujančiai „Mercedes“ ekipai. Kalbama, kad ateityje būtent pastarųjų ekipų vadovai Lawrence‘as Strollas ir Toto Wolffas gali suvienyti jėgas. Neatmeta galimybė, kad dabartinė „Mercedes“ 2021 metais gali tapti „Aston Martin“ komanda.

Tiesa, nei „Aston Martin“, nei „Mercedes“ užsienio žiniasklaidoje pasirodžiusių pranešimų nekomentuoja.


Komentarai (24)
skeptikas
| 02/02 22:51 Atsakyti
Dar pridėsiu. Mano manymu Mersams geriausias laikas palikti formulę būtų po poros metų, todėl bus svarstymas ar dabar, ar dar pasirašyti Konkordą penkiems metams. O tas sprendimas bus praneštas tada kada reikia, geriausiai marketingui tinkamu metu.
skeptikas
| 02/02 22:43 Atsakyti
Jei kas matė, kaip naujas MB CEO Ola Kaellenius Las Vegaso parodoje pristatė MB AVTR, tai kam klausimų neturi kilti apie Merso planus. Klausimas tik kada? Aš pats statyčiau, kad valdyba nutars, kad šie metai paskutiniai.
ddt
| 01/30 18:09 Atsakyti
Klepsidra
01/30 15:06

Kaina nesiskiria? Renault pigiai pirko lotus skolas

Skolas padengt tipo nekainuoja :)
Klepsidra
| 01/30 15:06 Atsakyti
fnatic
01/30 10:55

Renault tai pirko Lotus, kuri buvo ankščiau irgi Renault, o galėjo taip pat Toro Rosso pirkti?

Kaina nesiskiria? Renault pigiai pirko lotus skolas
jmrb
| 01/30 14:12 Atsakyti
Aritmetika čia gan paprasta, Mercedes sukišo daug pinigų, bet gavo daug už rezultatus. Skirtumas tarp išlaidų ir pajamų, yra gan maža kaina sumokėta už gautą reklaminę vertę. Čia jau neskaičiuojant visokių techninių inovacijų, kurių, net neabejoju, buvo prikurta F1 komandos viduje ir perkelta ar adaptuota paprastiems auto.

Kas dėl Hamiltono, tai vėlgi, net jeigu gandai dėl sumų teisingi, tai 13mln skirtumas nėra tokie didžiuliai pinigai už žmogų, kuris praktiškai yra kiekvieno marketingo departamento svajonė, su savo pasisakymais ir socialiniu gyvenimu.

Na ir paskutinis gandas, kad Stroll parduoda RP Mazepin'ui ir perka Mercedes, skamba truputi iš fantastikos zonos.. Nors ir būtų įdomu pažiūrėti kaip du milijardieriai pešasi, bet skamba nelabai realiai.
Life
| 01/30 13:07 Atsakyti
F-1 komentatorių valdyba jau nusprendus, kam dar pačiam mersui spręsti. :D
O jei rimtai, mersui dabar galvoje elektrifikacija ir investicijos į tai, kad neatsiliktų nuo kitų konkurentų, tie 6 titulai prie to niekaip neprisideda.
Fekkalli
| 01/30 13:00 Atsakyti
ddt
01/30 06:04

Straipsnyje buvo galima giliau pažiūrėt, kokie finansai šiame klausime. Nes internetas sako, kad FG1 komanda dirba pelningai. Gal ir pelniukas nekažką, bet pelniukas. Taip kad projektas lyg ir geba save išlaikyti paskutinius kelis metus. Kur problema tuomet.. Neperspektyvume prie ribotų biudžetų?

Kas kad pelninga, kosminiai pinigai uzsaldomi. Investicine graza gi ne momentine
fnatic
| 01/30 10:55 Atsakyti
Klepsidra
01/29 21:11

Honda pusvelciui Toro Rosso kelis kartus atsisake - kodel turetu pulti pirkti Mercedes?

Renault tai pirko Lotus, kuri buvo ankščiau irgi Renault, o galėjo taip pat Toro Rosso pirkti?
A85 logo rėmėjas
| 01/30 08:36 Atsakyti
ddt
01/30 06:04

Straipsnyje buvo galima giliau pažiūrėt, kokie finansai šiame klausime. Nes internetas sako, kad FG1 komanda dirba pelningai. Gal ir pelniukas nekažką, bet pelniukas. Taip kad projektas lyg ir geba save išlaikyti paskutinius kelis metus. Kur problema tuomet.. Neperspektyvume prie ribotų biudžetų?

Tie pelnai yra buhalterinis abra-kadabra. Gamyklinės komandos gauna visokius tax-break už sporto rėmimą bet tik tiek. O pelnas kai įneši keliasdešimt lemų, o gauni kelis lemus atgal, tai čia tokia kaip ir nekokia investicija. Ir tai, tas pelnas yra komandos, o ne gamintojo, t.y. komandos savininkai iš to pelno dividendus išsimoka, o greičiausiai, Mercedes atveju - Toto bonusas.
Karaliux
| 01/30 08:29 Atsakyti
ddt
01/30 06:04

Straipsnyje buvo galima giliau pažiūrėt, kokie finansai šiame klausime. Nes internetas sako, kad FG1 komanda dirba pelningai. Gal ir pelniukas nekažką, bet pelniukas. Taip kad projektas lyg ir geba save išlaikyti paskutinius kelis metus. Kur problema tuomet.. Neperspektyvume prie ribotų biudžetų?

Jeigu teisingai supratau, minimaliai pelningas jis yra dabartinėmis sąlygomis kai komanda yra 1 vietoj, tas svarbus bičas iš MB finansavimą nori stipriai mažint, Hamiltonas jausdamas savo vertę nori didesnio atlyginimo, ir dar neaišku ar pavyks su nauju reglamentu išlikti jiems pirmiems. Tad būnant nebepirmiems, dalyvavimas čempionate tikrai gali būti finansine našta Dailmeriui + reiktų mokėti stipriai didelį atlyginimą Hamiltonui, tad tikrai įdomu kokį sprendimą priims Daimler valdžia, nes jis gali stipriai sumaišyti lenktynininkų rikiuotę ir komandų pajėgumus,
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas