Vengrijoje paskutiniuose ratuose pergalę išplėšė L. Hamiltonas (131)

Vengrijoje paskutiniuose ratuose pergalę išplėšė L. Hamiltonas
logo 2019 Rugpjūčio 04 d. 17:45, Daimler

Paskutiniuose lenktynių ratuose Vengrijoje Maxą Verstappeną įveikė ir pergalę iškovojo „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas. Tuo tarpu varžybų pabaigoje komandos draugą aplenkęs Sebastianas Vettelis finišavo trečias.

Po starto M. Verstappenas išsaugojo lyderio poziciją. Tuo tarpu varžovą bandęs įveikti Valtteri Bottas užblokavo ratus pirmame posūkyje. Trečiame posūkyje suomis prarado poziciją komandos draugui Lewisui Hamiltonui. O po akimirkos ir Charlesui Leclercui. Su pastaruoju V. Bottui nepavyko išvengti kontakto, po kurio buvo apgadintas suomio bolido priekinis sparnas. Įveikęs vos kelis ratus V. Bottas buvo priverstas pasukti į techninio aptarnavimo zoną ir pasikeisti ne tik padangas, bet ir priekinį sparną. Po sustojimo suomis nurikto į rikiuotės galą.

M. Verstappenas buvo įgijęs 2 sek. persvarą prieš L. Hamiltoną. Bet prieš olandui atliekant pirmąjį sustojimą, ji sumažėjo beveik iki sekundės. „Red Bull“ pilotas sustojimą atliko 25-ame rate, tuo tarpu L. Hamiltonas pirmą kartą stojo dar po šešių ratų. Britui grįžus į trasą, sportininkus skyrė 5,8 sek.

Lenktynininkams įveikus dar penkis ratus, L. Hamiltonas jau buvo pavijęs M. Verstappeną ir bandė jį atakuoti. Ketvirtame trasos posūkyje britas akimirkai buvo aplenkęs olandą, bet atsidūrė už trasos ribų, o grįžęs atgal į trasą vėl važiavo paskui „Red Bull“ pilotą antroje vietoje.

Po kurio laiko „Mercedes“ komanda nusprendė surizikuoti, tad 48-ame rate L. Hamiltoną pakvietė antram sustojimui, kurio metu ant bolido buvo sumontuotos vidutinio kietumo padangos. Grįžęs į trasą britas per 20 ratų turėjo panaikinti 20 sek. atsilikimą nuo M. Verstappeno.

Iki finišo likus 6 ratams, du sportininkus skyrė 5,5 sek. L. Hamiltonas neužtruko ilgai ir pavijo M. Verstappeną. Britui pavyko įveikti varžovą ir pakilus į pirmąją vietą nugalėti lenktynėse. Tuo tarpu poziciją varžovui praradęs M. Verstappenas lenktynių pabaigoje atliko antrąjį sustojimą ir grįžęs į trasą ne tik finišavo antras, bet ir iškovojo vieną papildomą tašką už užfiksuotą greičiausią rato įveikimo laiką.

Iki finišo likus trims ratams, pirmame posūkyje C. Leclercą aplenkė ir į trečią vietą pakilo S. Vettelis. Vokietis užlipo ant apdovanojimų pakylos, tuo tarpu C. Leclercas finišavo ketvirtas.

Stipriausiųjų penketuką užbaigė „McLaren“ atstovas Carlosas Sainzas. Tuo tarpu lenktynių pradžioje į rikiuotės galą nukritęs V. Bottas finišavo aštuntas.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai


Komentarai (131)
kast1f
| 08/04 20:42 Atsakyti
O kiek ekspertų. Aš galvoju, Schumacherio laikais, irgi taip nekęsdavo Schumacherio už jo pergales? Kad Ferrari bolidas buvo taip pat greitas ir pan?
Kalbėkit ir pezėkit ką norit, Hamiltonui beliko 10 Wins iki Schumacherio pasiekimo. O šis sezonas tik įpusėjo :))) Jeigu Mercedesai ir kitais metais turės tokį bolidą, tas rekordas of 91 wins kris... Dėl to Hamis tikrai liks Mercedes.
Hamiltonas yra greičiausias, meistriškiausias pilotas rikiuotėje šiuo metu. Čia yra faktas. Neginčijamas. Nei Rosbergas nemetė jam pirštinės (nu ok, vieną sezoną vos ne vos išstenėjo tą WC), nei Bottas...
Ir man vis dar juokinga, kai yra kalbama kokie Mercedes pranašūs technikoje. Nėra jau taip. Anam sezone jau taip nebuvo, o šiame tie skirtumai dar mažesni, jeigu jie apskritai bėra. Redbull su Honda tą įrodinėja labai lengvai, nes Verstapenas jau lenks Bottą tuoj bendroje įskaitoje.
LewisDNF
| 08/04 17:50 Atsakyti
Hamilton!!!!!! Neįtikėtina!!!
fnatic
| 08/04 17:51 Atsakyti
Hammer TIme. Mercas ir Vengrijoj su 2 stopais Mersais!
YZF
| 08/04 17:57 Atsakyti
Yeah baby!! Mersai Redbuliams padare Schumacheri. Istorija kartojasi. Superine strategija, tiksliai ir tvarkingai atlikta. Mate kad greicio turi, bet Vengrija yra Vengrija, todel vienintelis kelias i virsu tik per sustojimus. Kai Max'as pasake per radija 'man reikia daugiau galios', tai atsakymas buvo paprastas 'tu jau turi visa galia'

MB issiblaive po Vokietijos ir gerai atliko savo darba. Maladec
Fekkalli
| 08/05 10:44 Atsakyti
Arnius
08/05 10:22

Tai reiskia,kad botas ne rodiklis,su kitais teammates pas hami reikalu budavo pilna bagazine

Ka zinau, su visais susitvarke ir nuo nieko nebego. Kvalose tvarke visus komandu draugus absoliuciai, kas rodo kad is principo ir buvo greitesnis uz visus. O lenktynes lenktynem, vienais metais su masium dauzesi pastoviai, del 2017 as manau kad malaizijos dnf irgi daug dave, gal ne lemiamas momentas, bet labai reiksmingas.
Taspats botas nera medis visiskas, kai vaziavo uz williams visi irgi alpo, panasiai kaip del kokio rikardo
mercedesss
| 08/04 18:01 Atsakyti
Sprintas 20 ratų, nerealus. Bet ir su baltom važiavo nerealiai.
YZF
| 08/04 18:04 Atsakyti
Bendrai paemus, lenktynes parode kad Ferrari turi problemu su vidutinio greicio posukiais, kuriu Vengrijoje pilna. Pasikrove minute nuo Hamiltono ir RBR. Singapure vaizdelis turbut bus panasus. Kitose trasose turetu grizti i kova su lyderiais. Taip pat pamateme kad Ferrari labai pasistenge suteikti Vetteliui geresne strategija, kad aplenkti Leclerca (jie tikrai nekovojo su RBR/MB). Pasistenge ir pavyko. Tik klausimas ar verta taip stengtis?

Bottas ir pats biski zioplas ir dar nepasiseke, viskas ne taip. Kovodamas del pirmos vietos, prarado ir antraja o poto smugis is Leclerco ir viso gero etapui. Na ir biski gedinai uzstrigo uz Rikardo, taip kokia dvidesimciai ratu... nu galima nurasyti ant Vengrijos, bet vistiek kazkaip nerimta darosi. Abejoju ar islaikys champe antra vieta pries Max'a.

Panasu kad kazkoks vienas pilotas aplenke kazkoki kita vienu ratu? Bet neminesim cia vardu, kad vaikai nepradetu verkti. (:
LewisDNF
| 08/04 18:16 Atsakyti
YZF
08/04 18:04

Bendrai paemus, lenktynes parode kad Ferrari turi problemu su vidutinio greicio posukiais, kuriu Vengrijoje pilna. Pasikrove minute nuo Hamiltono ir RBR. Singapure vaizdelis turbut bus panasus. Kitose trasose turetu grizti i kova su lyderiais. Taip pat pamateme kad Ferrari labai pasistenge suteikti Vetteliui geresne strategija, kad aplenkti Leclerca (jie tikrai nekovojo su RBR/MB). Pasistenge ir pavyko. Tik klausimas ar verta taip stengtis?

Bottas ir pats biski zioplas ir dar nepasiseke, viskas ne taip. Kovodamas del pirmos vietos, prarado ir antraja o poto smugis is Leclerco ir viso gero etapui. Na ir biski gedinai uzstrigo uz Rikardo, taip kokia dvidesimciai ratu... nu galima nurasyti ant Vengrijos, bet vistiek kazkaip nerimta darosi. Abejoju ar islaikys champe antra vieta pries Max'a.

Panasu kad kazkoks vienas pilotas aplenke kazkoki kita vienu ratu? Bet neminesim cia vardu, kad vaikai nepradetu verkti. (:

Speju tu apie Kubica ir Russella, bet man gedingiau kad Gasly pralošė ratu :))))
YZF
| 08/04 18:17 Atsakyti
jv
08/04 18:12

kas jum belieka sakyt? nes tuo metu tai tikrai neatrode geresne strategija, atsilikinejant 20s likus 25 ratam, ir su minkstom padangom atlaikyt toki atstuma ir dar neprarast pranasumo. Butu vetell pirmas stojes, butu visi klyke kad geresne strategija dave jam, tiesiog man kaip merc fanui, panasu kad race pace pas SV si sekmadieni buvo geresne, o jus tik pazliumbt ir galit kad vargsa Leclera nuskriaude eilini karta :))

Kurioje vietoje tau race pace atrode geresne jeigu Vettelis stabiliai atsilikinejo nuo Leclerco? Ferrari labai norejo kad antrasis bolidas kazkaip aplenktu pirmaji (nes daugiau nebuvo ka aplenkineti) todel ir keite taktikas vietoj to kad paliktu tas pacias abiem. Viskas savo vietose.
RBR
| 08/04 18:23 Atsakyti
Vengrija yra Hamiltono trasa. Cia jis su bet kokiu padoresniu bolidu ko gero laimetu. Septinta karta cia pirmas. Butu paemes Maxa ir su vienoda strategija greiciausiai, bet Mercedes taktikai sudirbo auksciausiame lygyje. Beje panasiai RedBull visus Kinijoje kazkada isdure
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas