Vengrijos GP: penktadienio treniruotė Nr. 2 (12)

Vengrijos GP: penktadienio treniruotė Nr. 2
logo Rugpjūčio 02 d. 17:52, Force India

Penktadienio popietę greičiausias Hongaroringo trasoje buvo Pierre‘as Gasly, ratą įveikęs per 1:17.854 sek. Maxas Verstappenas jam nusileido 0.055 sek, o Lewisas Hamiltonas – 0.141 sek.

Antrosios treniruotės pradžioje palengva lijo lietus, tačiau sesiją lenktynininkai pradėjo su „slick“ tipo padangomis – asfaltas išliko santykinai sausas, nors žymėjimo linijos bei kelkraščiai sušlapo ir buvo slidūs. „Mercedes“ užbaigė jėgainės keitimą Valtteri Botto mašinoje – suomis į trasą išvažiavo vienas iš pirmųjų.

Penktą minutę sesija buvo sustabdyta raudonomis vėliavomis – Alexanderis Albonas išvažiavo ant šlapios žolės paskutiniame posūkyje, mašiną apsuko ir ji atsitrenkė į barjerą. Mašiną evakavo ir po 5 min. paskelbė restartą, o Albonui tuo sesija pasibaigė. Lando Norrisui treniruotė taip pat baigėsi anksčiau laiko dėl techninių problemų su hidraulika.

Lietus sustiprėjo, kai kurie lenktynininkai išvažiavo su tarpinėmis padangomis, kiti gi laukė, kol trasos būklė pagerės. Likus pusei valandos iki sesijos pabaigos Carlosas Sainzas surizikavo išvažiuoti su „slick“ padangomis, bet greitai sugrįžo į boksus – buvo per daug slidu. Visą likusį laiką visi pilotai dirbo tik su tarpinėmis padangomis.

Vt.

Pilotas

Laikas

Skirtumas

Ratai

1.

Pierre'as Gasly

1:17.854

16

2.

Maxas Verstappenas

1:17.909

+0.055s

12

3.

Lewisas Hamiltonas

1:17.995

+0.141s

15

4.

Valtteri Bottas

1:18.184

+0.330s

18

5.

Danielis Ricciardo

1:18.597

+0.743s

13

6.

Kimi Raikkonenas

1:18.682

+0.828s

25

7.

Charlesas Leclercas

1:18.852

+0.998s

21

8.

Nico Hulkenbergas

1:18.892

+1.038s

14

9.

Antonio Giovinazzi

1:18.909

+1.055s

25

10.

Daniilas Kvyatas

1:18.957

+1.103s

22

11.

Romainas Grosjeanas

1:19.149

+1.295s

19

12.

Kevinas Magnussenas

1:19.178

+1.324s

21

13.

Sebastianas Vettelis

1:19.254

+1.400s

24

14.

Carlosas Sainzas

1:19.398

+1.544s

22

15.

Sergio Perezas

1:19.721

+1.867s

13

16.

Lance'as Strollas

1:19.774

+1.920s

14

17.

George'as Russellas

1:19.889

+2.035s

14

18.

Lando Norrisas

1:20.401

+2.547s

6

19.

Robertas Kubica

1:20.439

+2.585s

15

20.

Alexanderis Albonas

2

Komentarai (12)


kart
| Rugpjūčio 03 d. 12:23
EičJey
| Rugpjūčio 02 d. 21:25

Kažkaip jaučiu su Pirelli atėjimu čia prasidėjo tokios nesąmonės. Keikdavom SC dar ir iki Bianchi.

Pirelli cia niekuo deta, kaip jau Rokas rase, tai kruviai ir bolidu aero daro savo. Net ant sauso dabar, posukyje, vos pametes gala bolidas is karto sukasi. Seniau dar kazkaip sugebedavo skersi visa posuki isslysti.
SliMMaz
| Rugpjūčio 03 d. 09:44
holaxs
| Rugpjūčio 02 d. 20:27

dekuj uz atsakymus istikimi fanai. dar biski klausimas ar cia nuo bianci laiku kai tas per lietu faktiskai uzsimuse trasoj i traktoriu kaldamas kuomet trasos sekundantai sakyciau apsifeilno, ar jau is seniau? paskaiciavau kazkur nuo 2009 f-1 intensyviai neziurejau. tai ir visa vetelio ir hamiltono karjera praleidau :D tais laikais tokio sudo nebudavo. trasa turejo plaukti nebent kad sedetum ant raudonos. ir tai nuo 1995 tik kokius 2 atvejus tepamenu. na atmintis gal boga :)

Nelabai i tema, bet is dalies gal ir galima sakyt, kad teisejai sufeilino neisleisdami SC, bet sekundelei, ten buvo DVIGUBOS GELTONOS. Bianchi ten turejo 50km/h vaziuot, o jis i traktoriu rezesi 212km/h!! tai 99% kaltes tik Bianchi. Galvojo atlos keliasdesimt sekundziu, pakol kiti grybai velkasi paklusdami taisyklem
Rokas1
| Rugpjūčio 02 d. 22:03
holaxs
| Rugpjūčio 02 d. 20:27

dekuj uz atsakymus istikimi fanai. dar biski klausimas ar cia nuo bianci laiku kai tas per lietu faktiskai uzsimuse trasoj i traktoriu kaldamas kuomet trasos sekundantai sakyciau apsifeilno, ar jau is seniau? paskaiciavau kazkur nuo 2009 f-1 intensyviai neziurejau. tai ir visa vetelio ir hamiltono karjera praleidau :D tais laikais tokio sudo nebudavo. trasa turejo plaukti nebent kad sedetum ant raudonos. ir tai nuo 1995 tik kokius 2 atvejus tepamenu. na atmintis gal boga :)

Berods ar ne nuo 2008 mašinos pažemėjo gerokai (o gal ir anksčiau, painiojasi man tie metai) ir aerodinamika didesnę įtaką pradėjo daryt, tai nuo tada šlapios trasos pasidarė pavojingesnės, nes mašinos lengvkau akvaplanuoja. Bent jau tokį paaiškinimą esu skaitęs dar kažkada seniai vienam iš F1 tinklapių. Berods nuo 2021 ruošiasi sugrąžint ground effect, įdomu kaip tada mašinos elgsis ant vandens
Rokas1
| Rugpjūčio 02 d. 21:59
Klepsidra
| Rugpjūčio 02 d. 19:59

Naudos jokios is treniruociu wet - nieko nesuzino apie padangu darba. Dabar bent pusiau sausoje trasoje stebi slicku elgesi ir ziuri, kaip koreliuoja su simuliacijomis tikriaus.

Tuo pačiu ir sužinot daug nėra ką, kadangi wet padangų darbas praktiškai visose trasose toks pats
EičJey
| Rugpjūčio 02 d. 21:25
holaxs
| Rugpjūčio 02 d. 20:27

dekuj uz atsakymus istikimi fanai. dar biski klausimas ar cia nuo bianci laiku kai tas per lietu faktiskai uzsimuse trasoj i traktoriu kaldamas kuomet trasos sekundantai sakyciau apsifeilno, ar jau is seniau? paskaiciavau kazkur nuo 2009 f-1 intensyviai neziurejau. tai ir visa vetelio ir hamiltono karjera praleidau :D tais laikais tokio sudo nebudavo. trasa turejo plaukti nebent kad sedetum ant raudonos. ir tai nuo 1995 tik kokius 2 atvejus tepamenu. na atmintis gal boga :)

Kažkaip jaučiu su Pirelli atėjimu čia prasidėjo tokios nesąmonės. Keikdavom SC dar ir iki Bianchi.
holaxs
| Rugpjūčio 02 d. 20:27
dekuj uz atsakymus istikimi fanai. dar biski klausimas ar cia nuo bianci laiku kai tas per lietu faktiskai uzsimuse trasoj i traktoriu kaldamas kuomet trasos sekundantai sakyciau apsifeilno, ar jau is seniau? paskaiciavau kazkur nuo 2009 f-1 intensyviai neziurejau. tai ir visa vetelio ir hamiltono karjera praleidau :D tais laikais tokio sudo nebudavo. trasa turejo plaukti nebent kad sedetum ant raudonos. ir tai nuo 1995 tik kokius 2 atvejus tepamenu. na atmintis gal boga :)
Klepsidra
| Rugpjūčio 02 d. 19:59
holaxs
| Rugpjūčio 02 d. 18:35

man kaip durnam pradejus po 5 metu pertraukos vel f-1 dometis, gal kas paaiskins kodel niekas pilnai lietui padangu nesidejo isbandymui? visi gale slidinejo kaip karves ant ledo su tarpinemis atsilikdami bent 15 sekundziu nuo sliku laiku. ar ju labai mazai duoda kaip baltu ar kas cia? juk kaip matem vokietijoje oru prognoziu net 15 minuciu i prieki nenuspeja. o iki sekmadienio daug laiko dar.

Naudos jokios is treniruociu wet - nieko nesuzino apie padangu darba. Dabar bent pusiau sausoje trasoje stebi slicku elgesi ir ziuri, kaip koreliuoja su simuliacijomis tikriaus.
Fekkalli
| Rugpjūčio 02 d. 19:54
Naudoja tuos wet’us. 2017 monzoj visa kval ant wetu buvo. Kad nebuna tokiu salygu tai cia kitas reikalas.
maxpower
| Rugpjūčio 02 d. 19:18
holaxs
| Rugpjūčio 02 d. 18:35

man kaip durnam pradejus po 5 metu pertraukos vel f-1 dometis, gal kas paaiskins kodel niekas pilnai lietui padangu nesidejo isbandymui? visi gale slidinejo kaip karves ant ledo su tarpinemis atsilikdami bent 15 sekundziu nuo sliku laiku. ar ju labai mazai duoda kaip baltu ar kas cia? juk kaip matem vokietijoje oru prognoziu net 15 minuciu i prieki nenuspeja. o iki sekmadienio daug laiko dar.

Nenaudoja niekad full wet. Keista kad net jas gamina. Realiai jei bent kiek geresnes salygos dedasi inter, o jei kiek blogesnes raudona veliava dazniausiai :)
Ramunas Samulenas
| Rugpjūčio 02 d. 19:03
Labai gerai atrode F2 kvala su wet
×

F-1.lt pulsas