Praėjusiame sezone „Red Bull“ laimėjo visas lenktynes išskyrus vienerias, kai pergalę sugebėjo pasiekti Carlosas Sainzas iš „Ferrari“. Tai buvo istorinis sezonas ir istorinis vienos komandos dominavimas, tačiau žiūrovai liko kiek nusivylę, kadangi jokios intrigos visus metus jie taip ir neišvydo.
Visgi, šiame sezone „Red Bull“ susiduria su daug daugiau konkurencijos ir panašu, kad bent šiame etape vienos komandos dominavimo era baigėsi – būtent apie tai plačiau pakalbėsime šioje publikacijoje.
Komandos priprato prie taisyklių
Ne vienas ekspertas yra pastebėjęs, jog vienai komandai sunku nuolat dominuoti tada, kai ilgą laiką yra nekeičiamos taisyklės. Visos konkurentės jas taip pat tiesiog „perskaito“. O štai įvedus naują reglamentą pranašumą įgauna tie, kurie greičiau randa tam tikrų „spragų“. Būtent taip nutiko su „Red Bull“, o kiek anksčiau su tuomet dominavusia „Mercedes“.
„Red Bull“ dominavo dvejus metus, o šiemet, nors ir išlaiko lyderės poziciją, turi kur kas daugiau sunkumų, kas suponuoja, jog dominavimas tikrai yra ženkliai sumažėjęs. Svarbu akcentuoti, jog naujos taisyklės bus pristatytos tik 2026-aiaisias, todėl kitame sezone galime laukti dar vienos rimtos kovos.
Net septyni vairuotojai laimėjo GP
Kaip jau minėjome, praėjusiais metais „Red Bull“, o ypatingai Maxas Verstappenas, tiesiog dominavo visą sezoną. Šiemet situacija yra kitokia ir jau dabar turime septynis sportininkus, kurie yra laimėję bent vieną etapą. Įdomu tai, jog iš keturių stipriausių sezono komandų vienintelė „Red Bull“ neturi dviejų bent vieną etapą laimėjusių vairuotojų - Sergio Perezui šiame sezone pergalės pasiekti nepavyko.
Tuo tarpu „Ferrari“ gretose po etapą laimėjo Carlosas Sainzas ir Charlesas Leclercas, „McLaren“ – Lando Norrisas ir Oscaras Piastris, „Mercedes“ – George‘as Russellas. O Lewisas Hamiltonas šiemet sugebėjo laimėti jau du etapus.
Koją kiša vidinės problemos?
Tiesa, nors kitos komandos prisivijo čempionus, yra ir kita teorija, kodėl šiai komandai nepavyksta pasiekti idealių rezultatų. „Red Bull“ nuo sezono pradžios purto įvairios problemos komandos viduje. Akivaizdu, kad bent jau pirmoje sezono pusėje dėl valdžios kovojo Christianas Horneris ir Helmutas Marko. Taip pat paaiškėjo, jog po dviejų dešimčių bendro darbo metų komandą paliks garsusis inžinierius Adrianas Newey.
Taigi, iš dalies vienos komandos dominacijai koją kišą pati dominuojanti komanda.
Šaltinis: 7bet
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |