Vokietijoje „pole“ iškovojo L. Hamiltonas, „Ferrari“ susidūrė su technikos gedimais (48)

Vokietijoje „pole“ iškovojo L. Hamiltonas, „Ferrari“ susidūrė su technikos gedimais
logo Liepos 27 d. 17:01, Pirelli

Vokietijoje vykusioje F-1 kvalifikacijoje geriausią rezultatą užfiksavo ir „pole“ poziciją iškovojo „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas.

Tuo tarpu technika pavedė abu „Ferrari“ pilotus. Dėl to Charlesas Leclercas liko dešimtas, o Sebastianas Vettelis startuos iš rikiuotės galo.

Iš kovos pasitraukus abiems „Ferrari“ pilotams, L. Hamiltonas dominavo paskutinėje važiavimų dalyje. Britas pirmuoju bandymu vieną trasos ratą įveikė per 1 min. 11,767 sek. Vėliau šio rezultato nesugebėjo pagerinti, bet to pakako „pole“ pozicijai iškovoti.

Antroji startinė pozicija atiteko „Red Bull“ pilotui Maxui Verstappenui, kuris kvalifikacijos metu taip pat susidūrė su techninėmis problemomis, bet sugebėjo tęsti kovą. Olandas nuo L. Hamiltono atsiliko 0,346 sek. o Valtterį Bottą, likusį trečioje vietoje, aplenkė vos 0,016 sek.

Beveik puse sekundės lėtesnis už komandos draugą buvęs Pierre‘as Gasly iškovojo ketvirtą startinę poziciją.

Į greičiausiųjų penketuką šį kartą pateko „Alfa Romeo“ pilotas Kimi Raikkonenas. Greta suomio rytojaus lenktynėse startuos „Haas“ atstovas Romainas Grosjeanas.

Likusias pozicijas išsidalino Carlosas Sainzas, Sergio Perezas ir Nico Hulkenbergas. Tuo tarpu paskutinėje dalyje į trasą taip ir neišvažiavęs C. Leclercas liko dešimtas.

Abu „Mercedes“ pilotai ir C. Leclercas rytojaus lenktynes pradės naudodami vidutinio kietumo padangas.

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai

1.

Lewisas Hamiltonas

1:12.852

1:12.149

1:11.767

19

2.

Maxas Verstappenas

1:12.593

1:12.427

1:12.113

17

3.

Valtteri Bottas

1:13.075

1:12.424

1:12.129

19

4.

Pierre'as Gasly

1:12.991

1:12.385

1:12.522

15

5.

Kimi Raikkonenas

1:13.066

1:12.519

1:12.538

18

6.

Romainas Grosjeanas

1:13.146

1:12.769

1:12.851

20

7.

Carlosas Sainzas

1:13.221

1:12.632

1:12.897

21

8.

Sergio Perezas

1:13.194

1:12.776

1:13.065

15

9.

Nico Hulkenbergas

1:13.186

1:12.766

1:13.126

15

10.

Charlesas Leclercas

1:12.229

1:12.344

9

11.

Antonio Giovinazzi

1:13.170

1:12.786

15

12.

Kevinas Magnussenas

1:13.103

1:12.789

11

13.

Danielis Ricciardo

1:13.131

1:12.799

12

14.

Daniilas Kvyatas

1:13.278

1:13.135

15

15.

Lance'as Strollas

1:13.256

1:13.450

15

16.

Lando Norrisas

1:13.333

9

17.

Alexanderis Albonas

1:13.461

9

18.

George'as Russellas

1:14.721

11

19.

Robertas Kubica

1:14.839

11

20.

Sebastianas Vettelis

DNS

1

Komentarai (48)


Kubietis
| Liepos 28 d. 21:25
M2A2
| Liepos 28 d. 18:48

Kaip sakė vienas klasikas, jei norite įdomių lenktynių, sušlapinkite trasą. Bėda, kad šiais sintetinių mergaičių laikais išvysti šlapias lenktynes yra retas reiškinys.Toks retas, kad kai kurie jaunesnio amžiaus komentatoriai, pradėję žiūrėti formulę nuo 2010 metų, vadina jas vos ne kelių dešimtmečių įdomiausiomis lenktynėmis :)))

Tai turbūt tada ir pradėjai žiūrėti, juokdarys *** elstrasensas :D
M2A2
| Liepos 28 d. 18:48
Kaip sakė vienas klasikas, jei norite įdomių lenktynių, sušlapinkite trasą. Bėda, kad šiais sintetinių mergaičių laikais išvysti šlapias lenktynes yra retas reiškinys.Toks retas, kad kai kurie jaunesnio amžiaus komentatoriai, pradėję žiūrėti formulę nuo 2010 metų, vadina jas vos ne kelių dešimtmečių įdomiausiomis lenktynėmis :)))
mariusis
| Liepos 28 d. 15:33
Gaila, kad nei fia, nei liberty media, nei f1 vadovai su savo komandom neskaito šio saito. Šis saitas yra šviesa tunelio gale į geresnį rytojų!
Fonsvinkunas
| Liepos 28 d. 14:48
https://imgur.com/LI2nbhq

Toto juodąja magija užsiima
SliMMaz
| Liepos 28 d. 14:21
mercedesss
| Liepos 27 d. 20:19

Parašyk, palyginsim.

Pabandysiu :) Tik su salyga, jei bus svarios lenktynes, ta prasme be lietaus. Tai neitiketina, savaitgalis nebuvo is lengvuju, negalejau priprasti prie masinos. Starte Maxas mane velniskai gerai spaude, negalejau galvoti apie nieka kita apart gynybos, iki pirmojo sustojimo niekaip negalejau priprasti prie padangu. Labai malonu cia nugaleti, ziurovai fantastiski visa savaitgali, dziaugiuosi, kad nugalejome cia per jubiliejines komandos lenktynes. Tai geriausios mano lenkynes kolkas siame sezone
SliMMaz
| Liepos 28 d. 14:20
Rokas1
| Liepos 27 d. 20:55

Tai ir nereikia to paties pilstyt, pvz Maxas irgi viską rėžia tiesiai, Sebas daug juokauja (ar bent seniau juokaudavo) per konferencijas, Rikis ir Norris dažnai linksmai pakalba ne tik apie sportą ir visada rodo puikią nuotaiką. Man kaip tik kimio kiekvienas interviu kuris prasideda "bwoah" skamba kaip "vienodas vanduo"

Nu matyt as ne taip charizma suprantu, man charizmatiski is sportininku- Iversonas, Rodmanas, J.P. Montoya, Dwayne Johnson, Kobe, Ibrahimovicius, Kimmi Riciardo. Aisku visiems kuriuos cia parasiau galima daugiau pripaisyt ekstavagantiskuma, bet tu negali but ekstravagtiskas ir neturet charizmos. Kaip pasake Bill'as Simonsas, Jordanu, Lebronu, Kobiu, kopiju lygoje buvo ir bus, bet niekada nebus antro Iversono :) Vat butent as Hamiltona pastatyciau i "kopijos" vieta. ta prasme LH velniskai geras, ir visa kita, bet jei kalbam apie charizmas, tie patys Ayrtonas, Riciardo ar Huntas visada bus auksciau. But charizmatisku nereiskia susipint cornways'us ir irasyt keleta hiphop'o gabaliuku, ar kaip tu sakai Veteliui pajuokaut per press conf. Na bet velgi kaip sakiau kiekvienas charizma supranta savaip tiesiog isdesciau savo poziuri i tai :)
A85
| Liepos 28 d. 13:45
eustachijus
| Liepos 28 d. 13:19

Skaičiau kadais,kad išleidžia top komandos po 3,4,5 šimtus k

Po biudžeto lubom palenda tik tam tikros išlaidos, tiesiogiai susiję su bolido kūrimu. Atlyginimai pilotams, marketingas ir dar ten kažkas (neatsimenu tiksliai, bet lyg ir variklių kūrimas) nepatenka po lubom, kas sudaro ženklią komandos išlaidų dalį. Neatsimenu kur skaičiau, kad realiai visos komandos praktiškai telpa į tą 175M limitą. O jei ir perlipa – tai labai nežymiai. Jei nepamiršiu, paieškosiu :)

Kitaip sakant, yra reguliuojamos ir nereguliuojamos išlaidos. Reguliuojamų išlaidų suma praktiškai visų komandų palenda po lubom ir tos lubos tik dėl vaizdo kol kas. Be to, 2020 tik žiūrės kaip veikia tas lubų mechanizmas. Žodžiu, iniciatyva gera, bet lubos, kol kas, tik graži pasaka, o ne realus instrumentas. Btw, Mosley laikais lubos turėjo būt 50M, tai, vat, ant kiek F1 išbrango, perėjus prie hibridų.
eustachijus
| Liepos 28 d. 13:19
A85
| Liepos 28 d. 13:15

175M biudžeto lubos yra panašiai tiek, kiek top komandos išleidžia dabar, atmetus visas išlaidas, kurios nepatenka po biudžeto lubom ;) Tai nebent tas lubas po truputį leist pradės, tai dabartinė situacija nieko nekeis.

Skaičiau kadais,kad išleidžia top komandos po 3,4,5 šimtus k
A85
| Liepos 28 d. 13:15
175M biudžeto lubos yra panašiai tiek, kiek top komandos išleidžia dabar, atmetus visas išlaidas, kurios nepatenka po biudžeto lubom ;) Tai nebent tas lubas po truputį leist pradės, tai dabartinė situacija nieko nekeis.
mariusis
| Liepos 28 d. 11:22
Buvo dėdė su megztuku, tas garsiai kalbėjo, kad trauksis ir kurs savo čempionatą. Dar keletas tokių beviltiškų metų, žiūrėk ir dėdė su kokiu kostiumu atsiras, kuris pradės kalbėti apie tai, vėl!!! Tiek metų ir alei nei vieno titulo, toks brendas, tokia istorija, o tvarko tai gėrimai, tai taip visų nekenčiami mb. Aš gal matau tik prašviesėjimą su Leclerc, bet anie vėl beviltiški, net piloto nesugeba pasirinkti už kurį reikia statyti.
×