Vokietijos žiniasklaida: T. Wolffas nebevadovaus „Mercedes“ komandai (29)

Vokietijos žiniasklaida: T. Wolffas nebevadovaus „Mercedes“ komandai
logo Gegužės 28 d. 21:18, Mercedes

Vokietijos žiniasklaidoje apsirodė pranešimų, kad Toto Wolffas po šių metų F-1 sezono pasitrauks iš „Mercedes“ komandos vadovo posto.

Vokiečių „Motorsport-total“ skelbia, kad austras apie tai oficialiai turėtų paskelbti prasidėjus sezonui, bet greičiausiai šiemet liks komandos vadovu.

Jei gandai pasitvirtins, tai neturėtų būti didelė staigmena, nes jau kurį laiką sklando kalbos apie tai, kad T. Wolffas nesutaria su „Daimler“, kuriam priklauso „Mercedes“, valdžia.

Teigiama, kad pasitraukęs iš vadovo posto, austras greičiausiai pasitenkins tik patarėjo role ir neparduos jam priklausančių 30 proc. komandos akcijų.

Iš vadovo posto pasitraukus T. Wolffui, kils daug klausimų ne tik dėl komandos, bet ir dabartinių jos pilotų, Lewiso Hamiltono ir Valtteri Botto, ateities. Jei ekipą paliks austras, abejojama, kad komandoje liks L. Hamiltonas.

Ne taip seniai buvo pasirodę gandai, kad „Daimler“ norėtų „Mercedes“ komandoje matyti Sebastianą Vettelį, kuris metų gale pasitrauks iš „Ferrari“.


Komentarai (29)
Zilvinas Van
| 05/30 00:48
O niekas nenori pagalvoti apie Daimlerio ir Wolffo nesutarimų priežastis? Niekam neateina į galvą, kad Wolffo verslas geras, kai komanda laimi, o Daimler - kai gerai parduoda. Todėl Wolffui reikia Hamiltono, o Daimleriui - galinčio laimėti vokiečio. Galimas dalykas, kad Daimler tikisi būti gal ne pergalingi, tačiau konkurencingi bent sezoną ar kelis ir be Wolffo su Hamiltonu. F1 komandos situacija komplikuojasi tuo, kad Mercedes pereina ant elektrinės traukos ir vis labiau simpatizuoja FE, o su F1 gali jau nebesieti ilgalaikių planų. Tad kitas scenarijus - kuriam laikui Mercedes gali likti F1 ir be komandos, kaip titulinis rėmėjas (šalia variklių tiekimo). Kažkas sakė, kad parduodamas komandą Daimler atiduos AMG markę. Tik neatidavę, Mercedes-Benz Grand Prix Ltd. nevaldo apskritai jokios markės, bus pervadinta į, tarkime, Wolff & Stroll Grand Prix Ltd. ir be problemų pereis naujiems savininkams. Gal kelis metus galės naudoti AMG vardą (nors neaišku kam jiems tai, nebent Daimler taptų rėmėju), o gal ir ne. Na ir dar vienas kraštutinis scenarijus keliose variacijose: komanda likviduojama, o Brixworthe lieka tik Mercedes AMG High Performance Powertrains (dar liko prisimenančių, kad tai yra Ilmor?), arba Brixworthas persiorientuoja į FE, arba Brixworthas iš viso išeina iš sporto ir tampa tik R&D centru. Kažkaip taip.
Tech
| 05/30 00:07
evbi
| Gegužės 29 d. 23:56

Ką iš šitų palaikysi, jei taip bus? :)

Hamiltona. Cia tas pats kas butu Ham vs Ros. Bet tuo paciu tikiuosi, kad Fetelis gaus vieta AMg. As uz stipria sportine konkurencija. Bei uz F1 senbuvius, kurie turi savo veida. (Beveidziu dabar daug is naujoku, uztenkamai). Tai sitoj vietoj simpatijos/antipatijos antram plane lieka
Zilvinas Van
| 05/30 00:05
Klepsidra
| Gegužės 29 d. 14:28

Daimleris turi savo problemu pakankamai - kam jiems zemai gulincio Aston Martin akcijos? Speciau, kad buvo ir yra pasiulymu trauktis, bet nera galutinio sprendimo, kada ir kaip ta padaryti - is to gimsta galimi gandai ir variantai. Plius budget cap sprendimas tikriaus sukele nauju diskusiju, nes islaidu mazinimas - kertinis kiekvieno biurokrato sprendimo saltinis - kaip ir igyvendinamas. Corporate pasaulis turi n+k variantu, kaip ta pasitraukima padaryti - su Strollu, su Wollffu, ar be ju ar dar su kuo nors - viskas priklauso nuo noro kaip greitai tai norima padaryti ir kiek pasiruose nurasyti. Honda nurase iskart ir nesitampe. Mercedes gali rinktis kitus variantus.

Galima plačiau apie Daimler problemas?
evbi
| 05/29 23:56
Tech
| Gegužės 29 d. 13:18

tai trumpiau tariant Fetelis kitais metais gauna vieta AMG salia Hamiltono ? :)

Ką iš šitų palaikysi, jei taip bus? :)
kart
| 05/29 15:44
Klepsidra
| Gegužės 29 d. 14:28

Daimleris turi savo problemu pakankamai - kam jiems zemai gulincio Aston Martin akcijos? Speciau, kad buvo ir yra pasiulymu trauktis, bet nera galutinio sprendimo, kada ir kaip ta padaryti - is to gimsta galimi gandai ir variantai. Plius budget cap sprendimas tikriaus sukele nauju diskusiju, nes islaidu mazinimas - kertinis kiekvieno biurokrato sprendimo saltinis - kaip ir igyvendinamas. Corporate pasaulis turi n+k variantu, kaip ta pasitraukima padaryti - su Strollu, su Wollffu, ar be ju ar dar su kuo nors - viskas priklauso nuo noro kaip greitai tai norima padaryti ir kiek pasiruose nurasyti. Honda nurase iskart ir nesitampe. Mercedes gali rinktis kitus variantus.

Apie ką ir kalbu, kad tas akcijų apsikeitimas atrodo nelogiškai. Dar Sausio mėnesį tas pats f1-insider rašė, kad Wolfas su Strollu kurs naują komandą ant RP bazės arba perims Mersų komandos akcijas.
Jeigu perima viską, Mersų nelieka ne tik po Mercedes vardu, bet ir po jokiu kitu. RP parduodama. Mercedes lieka tik kaip variklių tiekėjas.
Bet jeigu vis tik nauja komanda lipinama ant RP bazės, kas jau lyg ir prasidėjo, tai xui ten ta Mersų komanda Strollui reikalinga.
Klepsidra
| 05/29 14:28
kart
| Gegužės 29 d. 13:27

Planai neatsirado iš niekur. Kad Mersai trauksis buvo kalbama dar prieš Strollui įsigyjant Astono akcijas. Kodėl tada Daimlerio nedomino Astono akcijos, o dabar staiga turėtų pirkti kontrolinį akcijų paketą? Ir kodėl Strollas staiga turėtų perleisti kontrolinį paketą už 70% F1 komandos akcijų su kuria gauna praktiškai viską, ką ir taip jau turi?

Žodžiu, pagal informacijos kiekį čia tikrai turėjo būti ne vieno ir ne dviejų mėnesių derybų trukmės klausimas, todėl ir nesidėlioja įvykių grandinė, taip kaip turėtų. Ir jeigu reikia veikti, tai reikia veikti dabar, o nelaukti kol Mercedes AMG F1 komandos akcijos nukris, o Astono pakils dar labiau.

Gal ir vyksta kažkokios partnerystės derybos, bet kol kas atrodo, kad tai tik gražus rašinėlis, kuriame net ir Kinija su Mazepinu atrado vietos.

Daimleris turi savo problemu pakankamai - kam jiems zemai gulincio Aston Martin akcijos? Speciau, kad buvo ir yra pasiulymu trauktis, bet nera galutinio sprendimo, kada ir kaip ta padaryti - is to gimsta galimi gandai ir variantai. Plius budget cap sprendimas tikriaus sukele nauju diskusiju, nes islaidu mazinimas - kertinis kiekvieno biurokrato sprendimo saltinis - kaip ir igyvendinamas. Corporate pasaulis turi n+k variantu, kaip ta pasitraukima padaryti - su Strollu, su Wollffu, ar be ju ar dar su kuo nors - viskas priklauso nuo noro kaip greitai tai norima padaryti ir kiek pasiruose nurasyti. Honda nurase iskart ir nesitampe. Mercedes gali rinktis kitus variantus.
kart
| 05/29 14:03
A85 logo rėmėjas
| Gegužės 29 d. 13:51

Sutinku, Bild nėra pats patikimiausias šaltinis, kaip ir tai, kad toks komandų pirkimas, padalinių atskyrimas yra sudėtingas procesas. Bet žiūrint iš marketinginės pusės, tai labai palanku Mercedes, ypač dabar, kai dauguma, jei ne visos, auto gamintojos patiria nuostolius ir mažina darbuotojų skaičių. Ir pačiam straipsny rašoma, kad toks įvykių scenarijus yra autorių spekuliacijos, nes, matyt, kažkada jau buvo nudegę pirštus, kai savo spekuliacijas pateikė kaip faktą.

Minėtam straipsny kaip beveik garantuotas faktas pateikiama informacija tik apie Toto pasitraukimą iš vadovo pareigų. Ir, manau, jeigu šita informacija teisinga, čia gali būti indikacija, kad Toto ketina prieš prasidedant sezonui trauktis iš vadovo posto, kad paskui galėtų užimti Carey vietą, kurią jam, kaip suprantu, Liberty jau siūlė, tik Ferrari tokį ėjimą blokavo. Neatsimenu tiksliai tos nuostatos, bet jeigu ten kalbama apie 3 sezonus, o ne 3 metus, tuomet dabar Toto trauktis šiek tiek į šešėlį būtų pats tas metas.

Bet kuriuo atveju, gražiai sukurpta istorija, negali nieko sakyt :) Juo labiau, kad šita pandemija paskatino tikrai gana didelį pačios F1 persitvarkymą kaip sporto, tiek iš sportinės, tiek iš finansinės pusės. Tad kažkokių rimtesnių judesių tikrai gali būti ir ne trasose, o užkulisiuose.

Tai dėl dalies pateikiamų faktų, tokių kaip Totto pasitraukimas ir kandidatavimas į F1 vadovo pareigas ar Moerso perėjimas sunku būtų nesutikti. Bet kas kliūna, tai kad į krūva susieti pavieniai faktai ir gandai, bei iš to padaryta visa istorija.

Anyway, kad ir kuo viskas pasibaigs, panašu, kad Mersai nebemato prasmės toliau tęsti F1 programos dabartiniu statusu ir aš pritarčiau tai minčiai, kad jiems reikia labiau egzotinio brendo su kuriuo galėtų tęsti dalyvavimą čempionate, jeigu F1 nuspręstų eiti tarkim, kad ir vandenilinių variklių keliu.
A85 logo rėmėjas
| 05/29 13:51
kart
| Gegužės 29 d. 12:37

Esmė tame, kad Mersai iš sporto nesitraukia ir jie 100% komandos tiesiog taip imti ir parduoti negali nei per kur. Nemaža dalis infrastuktūros ir personalo naudojama ne tik F1 komandai, todėl jeigu ir parduotų Mersai komandą, tai būtų labai sudėtingas procesas atskiriant infrastuktūrą ir personalą.
Nemanau, kad tai įmanoma, bei apsimoka.

Logiškiau skamba, kad Astonas bus ir toliau vystomas ant RP bazės su galimybe naudotis dalimi MB infrastuktūros ir perleidžiant dalį personalo. O Mercedes AMG komandos F1 čempe tiesiog su laiku neliks.

Ir šiaip, tie patys šaltiniai, jeigu neklystu, rašė apie Vettelio derybas su McLaren, taip kad informacjos patikimumas kelia daug klaustukų. Viskas dabar, galima sakyti, pakabinta ant Moerso perėjimo, kuris nieko nereiškia apart to, kad Moersas žinomas kaip sudėtingų situacijų specas, ką pats Strollas ir kalbėjo, duodamas interviu spaudai.

Sutinku, Bild nėra pats patikimiausias šaltinis, kaip ir tai, kad toks komandų pirkimas, padalinių atskyrimas yra sudėtingas procesas. Bet žiūrint iš marketinginės pusės, tai labai palanku Mercedes, ypač dabar, kai dauguma, jei ne visos, auto gamintojos patiria nuostolius ir mažina darbuotojų skaičių. Ir pačiam straipsny rašoma, kad toks įvykių scenarijus yra autorių spekuliacijos, nes, matyt, kažkada jau buvo nudegę pirštus, kai savo spekuliacijas pateikė kaip faktą.

Minėtam straipsny kaip beveik garantuotas faktas pateikiama informacija tik apie Toto pasitraukimą iš vadovo pareigų. Ir, manau, jeigu šita informacija teisinga, čia gali būti indikacija, kad Toto ketina prieš prasidedant sezonui trauktis iš vadovo posto, kad paskui galėtų užimti Carey vietą, kurią jam, kaip suprantu, Liberty jau siūlė, tik Ferrari tokį ėjimą blokavo. Neatsimenu tiksliai tos nuostatos, bet jeigu ten kalbama apie 3 sezonus, o ne 3 metus, tuomet dabar Toto trauktis šiek tiek į šešėlį būtų pats tas metas.

Bet kuriuo atveju, gražiai sukurpta istorija, negali nieko sakyt :) Juo labiau, kad šita pandemija paskatino tikrai gana didelį pačios F1 persitvarkymą kaip sporto, tiek iš sportinės, tiek iš finansinės pusės. Tad kažkokių rimtesnių judesių tikrai gali būti ir ne trasose, o užkulisiuose.
kart
| 05/29 13:27
Klepsidra
| Gegužės 29 d. 13:13

jei jau Mercedes trauksis, ras nesudetingu butu infrastrukturos atskyrimui. siaip ar taip del biudzeto cap'o arteja baziu mazinimas/pertvarkymas

Planai neatsirado iš niekur. Kad Mersai trauksis buvo kalbama dar prieš Strollui įsigyjant Astono akcijas. Kodėl tada Daimlerio nedomino Astono akcijos, o dabar staiga turėtų pirkti kontrolinį akcijų paketą? Ir kodėl Strollas staiga turėtų perleisti kontrolinį paketą už 70% F1 komandos akcijų su kuria gauna praktiškai viską, ką ir taip jau turi?

Žodžiu, pagal informacijos kiekį čia tikrai turėjo būti ne vieno ir ne dviejų mėnesių derybų trukmės klausimas, todėl ir nesidėlioja įvykių grandinė, taip kaip turėtų. Ir jeigu reikia veikti, tai reikia veikti dabar, o nelaukti kol Mercedes AMG F1 komandos akcijos nukris, o Astono pakils dar labiau.

Gal ir vyksta kažkokios partnerystės derybos, bet kol kas atrodo, kad tai tik gražus rašinėlis, kuriame net ir Kinija su Mazepinu atrado vietos.
Tech
| 05/29 13:18
tai trumpiau tariant Fetelis kitais metais gauna vieta AMG salia Hamiltono ? :)
×

TOP naujienos