„
Williams“ komanda 2011 m. ketina naudoti įprastą, baterijomis pagrįstą, kinetinės energijos regeneracijos sistemą (KERS).
Ekipa 2009 m., kitaip nei varžovės, ruošė analogišką įtaisą smagračio pagrindu, tačiau dabar šios idėjos panaudojimo „Formulėje-1“ bent laikinai atsisakė.
„Viską atliksime patys, tik baterijas įsigysime iš išorės“, - patvirtino „Williams“ technikos direktorius Samas Michaelas.
Smagračio sistemos buvo atsisakyta dėl šios dydžio – paties komandos įkūrėjo Franko Williamso žodžiais, toks įtaisas „Formulės-1“ bolidą paverstų dviaukščiu autobusu.
Tiesa, „Williams“ darbas kuriant kitokį įtaisą nenuėjo veltui. Šią technologiją toliau vysto dukterinė „Williams Hybrid Power“ kompanija, o
sistemos versija jau įdiegta „Porsche 911 GT3 R“ hibridiniame automobilyje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).