„Williams” gali pereiti prie „Renault” jėgainių? (19)

„Williams” gali pereiti prie „Renault” jėgainių?
logo 2019 Liepos 06 d. 11:51, Renault Sport

Atėjus vasarai, “Formulėje-1” visuomet prasideda ypatingas periodas, kuriam yra būdinga ne tik daugybė lenktynių klasikinėse europietiškose trasose, bet ir intensyvi įvairiausių gandų bei spekuliacijų cirkuliacija. Ne veltui šis laikotarpis F-1 yra vadinamas „Silly Season“ arba „kvailas sezonas“.

Gandai iš esmės yra susiję su vieno ar kito piloto perėjimu į kitą komandą, bet tuo temos neapsiriboja. Pavyzdžiui, praėjusį savaitgalį lenktynių Spielbergo trasoje metu buvo svarstoma ir tokia versija: „Williams“ gali pakeisti jėgos agregatų tiekėją ir jų mašinose kitą sezoną gali būti montuojamos „Renault“ jėgainės. Kaip praneša vokiečių „Auto Bild“, derybos šiuo klausimu jau prasidėjo.

Viena iš tokio žingsnio priežasčių galėtų būti ta, jog „Williams“ kartu su jėgaine nenori pirkti dar ir „Mercedes AMG Performance Powertrains“ kompanijos gamybos transmisijas, kaip tai daro kita komanda – „Racing Point“. „Williams“ iki šiol savarankiškai kuria ir gamina pavarų dėžes – deja, gali būti, jog iš dalies tai būtų galima paaiškinti, kodėl „Williams“ mašinos trasoje dabar beveik sekundę rate pralaimi „Racing Point“, nors abi jos turi vienodas jėgaines.

Jeigu „Williams“ iš tikrųjų pakeistų jėgos agregatų tiekėją, teoriškai tai gali sukelti labai įdomių pasekmių. Jau atsirado spėjimas, kad tokiu atveju „McLaren“, kuri nuo 2018 metų naudoja „Renault“ motorus, gali sugrįžti prie bendradarbiavimo su „Mercedes“, kuris nutrūko 2014 metais.

Logika yra suprantama: „McLaren“ bet kokia kaina stengiasi pagerinti savo sportinius pasiekimus „Formulėje-1“, o jėgainės, sukurtos „Mercedes“, yra laikomos kur kas efektyvesnėmis negu „Renault“ analogai. Jei „Mercedes“ jėgainių atsisakytų „Williams“, „Mercedes“ atsirastų galimybė jas pardavinėti kitai komandai, kuri ir galėtų būti „McLaren“.

Kai dėl „Williams“ ekipos, tai ji yra įpratusi keisti variklių tiekėjus: per savo 45 metų istoriją komanda bendradarbiavo su dešimčia skirtingų variklių tiekėjų: „Ford-Cosworth“, „Honda“, „Judd“, „Renault“, „Mecachrome“, „Supertec“, BMW, „Cosworth“, „Toyota“ ir „Mercedes“.

Taip pat galima prisiminti, kad paskutiniu sezonu, kai „Williams“ mašinose būdavo montuojami „Renault“ varikliai, buvo 2013-tieji. Tuomet šioje komandoje važiavo „Formulės-1“ debiutantas Valtteri Bottas ir Pastoras Maldonado, tais metais jie užėmė 9 vietą Konstruktorių įskaitoje, iš viso surinkę tik 5 taškus ir aplenkę tik akivaizdžius autsaiderius – „Marussia“ bei „Caterham“. Tais pačiais metais „Red Bull“ eilinį kartą laimėjo F-1 pasaulio čempionatą abejose įskaitose, naudodama tuos pačius prancūziškus variklius.  


Komentarai (19)
Klepsidra
| 07/06 19:57 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/06 13:07

Williams ir prie Honda galėtų pereit, jei tie pigiausi bus. Taip išeina, kad Renault kaina pigesnė, nei Mercedes su dotacija už pilotą. Būnant dugne, panašu, kad nėra ko pinigų mėtyt ant dalykų, kurie vistiek neturi įtakos.

Man tik įdomu kas dabar atsakingas už Williams bolido kūrimą. Ir aplamai, kokie žmonės dabar Williams dirba. Viešai, lyg, ir nelabai jie ką skelbia.

Visu motoru kaina yra panasi - ar ne 12mln max.
Klepsidra
| 07/06 19:58 Atsakyti
Panasu, kad atsibodo Mercedes spaudimas del pilotu ir pan
Accadia
| 07/07 11:19 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/07 02:58

Čia administracija ;) O kas atsakingas už bolido kūrimą nelabai aišku po to, kai Paddy buvo išeidintas.

“So our chief designer Doug McKiernan and Adam Carter, who’s our head of design, and Dave Robson who runs engineering trackside, and they’re working really well together.” - ( said Claire Williams for crash dot net)
Accadia
| 07/06 12:11 Atsakyti
Kaip besuksi, atrodo nekaip ir todėl kažką daryti yra būtina.
A85 logo rėmėjas
| 07/06 13:07 Atsakyti
Williams ir prie Honda galėtų pereit, jei tie pigiausi bus. Taip išeina, kad Renault kaina pigesnė, nei Mercedes su dotacija už pilotą. Būnant dugne, panašu, kad nėra ko pinigų mėtyt ant dalykų, kurie vistiek neturi įtakos.

Man tik įdomu kas dabar atsakingas už Williams bolido kūrimą. Ir aplamai, kokie žmonės dabar Williams dirba. Viešai, lyg, ir nelabai jie ką skelbia.
benaskz
| 07/06 13:07 Atsakyti
Butu idomu pamatyti mclaren komanda su mb varikliu.
Black_Death
| 07/06 13:09 Atsakyti
Accadia
07/06 12:11

Kaip besuksi, atrodo nekaip ir todėl kažką daryti yra būtina.

To kazko darymas manau neiseitis keisti i maziau AG. Daugiau prasmes matau prisukti MB apsukas su 1 varikliu pravaziuot 60% sezono. Ir per likusia dali su naujais vaziuoti kvalos “vakarelio” rezimu 🙄
maxpower
| 07/06 13:19 Atsakyti
Black_Death
07/06 13:09

To kazko darymas manau neiseitis keisti i maziau AG. Daugiau prasmes matau prisukti MB apsukas su 1 varikliu pravaziuot 60% sezono. Ir per likusia dali su naujais vaziuoti kvalos “vakarelio” rezimu 🙄

Per brangu gal pasidare Mersu varikliai
ddt
| 07/06 13:56 Atsakyti
Pirma mintis atėjusi į galvą - "pelno siekimas", t.y. kaštų mažinimas. Iš blogo bolido atimi bene geriausią rikiuotėje variklį ir įdedi tokį stiprų vidutinioką - ir tada rate jau turbūt gausi nebe +2..+3, o visas +5s. Bet užtad P&L eilutėse ir toliau puikuojasi ne raudonas skaičius, ir Claire su šypsena lakuojasi nagus ir džiaugiasi kokia ji gera strategė.
Rimvydas Rozenas_2
| 07/06 14:03 Atsakyti
Kaškaip klientem su mersu jegaine nekaška.kai pernai indai-pointai buvo ok,tai šiemet subine,gal ne jegainej beda-gal aero žiauriai nepataike
×

TOP naujienos