„Williams” gali pereiti prie „Renault” jėgainių? (19)

„Williams” gali pereiti prie „Renault” jėgainių?
logo Liepos 06 d. 11:51, Renault Sport

Atėjus vasarai, “Formulėje-1” visuomet prasideda ypatingas periodas, kuriam yra būdinga ne tik daugybė lenktynių klasikinėse europietiškose trasose, bet ir intensyvi įvairiausių gandų bei spekuliacijų cirkuliacija. Ne veltui šis laikotarpis F-1 yra vadinamas „Silly Season“ arba „kvailas sezonas“.

Gandai iš esmės yra susiję su vieno ar kito piloto perėjimu į kitą komandą, bet tuo temos neapsiriboja. Pavyzdžiui, praėjusį savaitgalį lenktynių Spielbergo trasoje metu buvo svarstoma ir tokia versija: „Williams“ gali pakeisti jėgos agregatų tiekėją ir jų mašinose kitą sezoną gali būti montuojamos „Renault“ jėgainės. Kaip praneša vokiečių „Auto Bild“, derybos šiuo klausimu jau prasidėjo.

Viena iš tokio žingsnio priežasčių galėtų būti ta, jog „Williams“ kartu su jėgaine nenori pirkti dar ir „Mercedes AMG Performance Powertrains“ kompanijos gamybos transmisijas, kaip tai daro kita komanda – „Racing Point“. „Williams“ iki šiol savarankiškai kuria ir gamina pavarų dėžes – deja, gali būti, jog iš dalies tai būtų galima paaiškinti, kodėl „Williams“ mašinos trasoje dabar beveik sekundę rate pralaimi „Racing Point“, nors abi jos turi vienodas jėgaines.

Jeigu „Williams“ iš tikrųjų pakeistų jėgos agregatų tiekėją, teoriškai tai gali sukelti labai įdomių pasekmių. Jau atsirado spėjimas, kad tokiu atveju „McLaren“, kuri nuo 2018 metų naudoja „Renault“ motorus, gali sugrįžti prie bendradarbiavimo su „Mercedes“, kuris nutrūko 2014 metais.

Logika yra suprantama: „McLaren“ bet kokia kaina stengiasi pagerinti savo sportinius pasiekimus „Formulėje-1“, o jėgainės, sukurtos „Mercedes“, yra laikomos kur kas efektyvesnėmis negu „Renault“ analogai. Jei „Mercedes“ jėgainių atsisakytų „Williams“, „Mercedes“ atsirastų galimybė jas pardavinėti kitai komandai, kuri ir galėtų būti „McLaren“.

Kai dėl „Williams“ ekipos, tai ji yra įpratusi keisti variklių tiekėjus: per savo 45 metų istoriją komanda bendradarbiavo su dešimčia skirtingų variklių tiekėjų: „Ford-Cosworth“, „Honda“, „Judd“, „Renault“, „Mecachrome“, „Supertec“, BMW, „Cosworth“, „Toyota“ ir „Mercedes“.

Taip pat galima prisiminti, kad paskutiniu sezonu, kai „Williams“ mašinose būdavo montuojami „Renault“ varikliai, buvo 2013-tieji. Tuomet šioje komandoje važiavo „Formulės-1“ debiutantas Valtteri Bottas ir Pastoras Maldonado, tais metais jie užėmė 9 vietą Konstruktorių įskaitoje, iš viso surinkę tik 5 taškus ir aplenkę tik akivaizdžius autsaiderius – „Marussia“ bei „Caterham“. Tais pačiais metais „Red Bull“ eilinį kartą laimėjo F-1 pasaulio čempionatą abejose įskaitose, naudodama tuos pačius prancūziškus variklius.  

Komentarai (19)


Accadia
| Liepos 07 d. 11:19
A85
| Liepos 07 d. 02:58

Čia administracija ;) O kas atsakingas už bolido kūrimą nelabai aišku po to, kai Paddy buvo išeidintas.

“So our chief designer Doug McKiernan and Adam Carter, who’s our head of design, and Dave Robson who runs engineering trackside, and they’re working really well together.” - ( said Claire Williams for crash dot net)
A85
| Liepos 07 d. 03:01
Klepsidra
| Liepos 06 d. 19:58

Panasu, kad atsibodo Mercedes spaudimas del pilotu ir pan

Šita versija visai įdomi.

Kita vertus, kiek aš atsimenu, tai Williams pilotų nelabai vertino, jiems inžinerija aukščiau buvo. Žinoma, kai Frank tik formaliai vadovas, tai kokia dabar Williams filosofija iš viso neaišku.
A85
| Liepos 07 d. 02:58
Accadia
| Liepos 06 d. 23:26

Williams darbuotojai, atsakingi už lentynes: https://www.williamsf1.com/racing/about/our-people

Čia administracija ;) O kas atsakingas už bolido kūrimą nelabai aišku po to, kai Paddy buvo išeidintas.
maxpower
| Liepos 07 d. 00:44
Klepsidra
| Liepos 06 d. 19:58

Panasu, kad atsibodo Mercedes spaudimas del pilotu ir pan

Turbut viena is realiausiu priezasciu. Del kainos tai kazin ar toks didelis skirtumas gali but kad vertetu keist. Idomu kiek dar letesni bus kai gaus silpnesni varikli.
Accadia
| Liepos 06 d. 23:26
Williams darbuotojai, atsakingi už lentynes: https://www.williamsf1.com/racing/about/our-people
Accadia
| Liepos 06 d. 21:47
A85
| Liepos 06 d. 13:07

Williams ir prie Honda galėtų pereit, jei tie pigiausi bus. Taip išeina, kad Renault kaina pigesnė, nei Mercedes su dotacija už pilotą. Būnant dugne, panašu, kad nėra ko pinigų mėtyt ant dalykų, kurie vistiek neturi įtakos.

Man tik įdomu kas dabar atsakingas už Williams bolido kūrimą. Ir aplamai, kokie žmonės dabar Williams dirba. Viešai, lyg, ir nelabai jie ką skelbia.

Gerai sakai.

Dėl darbuotojų galvojau taip: kol komandai prastai sekasi, darbuotojų sąrašų neskelbčiau garsiai. Guo pačiu, skaidrumo stoka dažnai yra vienas iš atsakomybės trūkumo požymių.. Dar ir Claire su savo abejonėmis. Laukime (r)evoliucijos.
Klepsidra
| Liepos 06 d. 19:58
Panasu, kad atsibodo Mercedes spaudimas del pilotu ir pan
Klepsidra
| Liepos 06 d. 19:57
A85
| Liepos 06 d. 13:07

Williams ir prie Honda galėtų pereit, jei tie pigiausi bus. Taip išeina, kad Renault kaina pigesnė, nei Mercedes su dotacija už pilotą. Būnant dugne, panašu, kad nėra ko pinigų mėtyt ant dalykų, kurie vistiek neturi įtakos.

Man tik įdomu kas dabar atsakingas už Williams bolido kūrimą. Ir aplamai, kokie žmonės dabar Williams dirba. Viešai, lyg, ir nelabai jie ką skelbia.

Visu motoru kaina yra panasi - ar ne 12mln max.
sambobmhs
| Liepos 06 d. 16:55
sambobmhs
| Liepos 06 d. 16:54

Kodel tu manai, kad Renault negauna naudos iš mclaren? Vien tas kad drožia Renault motorus jau nauda, info daugiau. Kokios dar naudos reikia? Apart €. Beje mclaren kiek zibau irgi savo transmisija gaminasi ar aš klystu?

"žinau"
sambobmhs
| Liepos 06 d. 16:54
Kodel tu manai, kad Renault negauna naudos iš mclaren? Vien tas kad drožia Renault motorus jau nauda, info daugiau. Kokios dar naudos reikia? Apart €. Beje mclaren kiek zibau irgi savo transmisija gaminasi ar aš klystu?
×

F-1.lt pulsas