„Williams” gali pereiti prie „Renault” jėgainių?

„Williams” gali pereiti prie „Renault” jėgainių?
logo 2019 Liepos 06 d. 11:51, Renault Sport

Atėjus vasarai, “Formulėje-1” visuomet prasideda ypatingas periodas, kuriam yra būdinga ne tik daugybė lenktynių klasikinėse europietiškose trasose, bet ir intensyvi įvairiausių gandų bei spekuliacijų cirkuliacija. Ne veltui šis laikotarpis F-1 yra vadinamas „Silly Season“ arba „kvailas sezonas“.

Gandai iš esmės yra susiję su vieno ar kito piloto perėjimu į kitą komandą, bet tuo temos neapsiriboja. Pavyzdžiui, praėjusį savaitgalį lenktynių Spielbergo trasoje metu buvo svarstoma ir tokia versija: „Williams“ gali pakeisti jėgos agregatų tiekėją ir jų mašinose kitą sezoną gali būti montuojamos „Renault“ jėgainės. Kaip praneša vokiečių „Auto Bild“, derybos šiuo klausimu jau prasidėjo.

Viena iš tokio žingsnio priežasčių galėtų būti ta, jog „Williams“ kartu su jėgaine nenori pirkti dar ir „Mercedes AMG Performance Powertrains“ kompanijos gamybos transmisijas, kaip tai daro kita komanda – „Racing Point“. „Williams“ iki šiol savarankiškai kuria ir gamina pavarų dėžes – deja, gali būti, jog iš dalies tai būtų galima paaiškinti, kodėl „Williams“ mašinos trasoje dabar beveik sekundę rate pralaimi „Racing Point“, nors abi jos turi vienodas jėgaines.

Jeigu „Williams“ iš tikrųjų pakeistų jėgos agregatų tiekėją, teoriškai tai gali sukelti labai įdomių pasekmių. Jau atsirado spėjimas, kad tokiu atveju „McLaren“, kuri nuo 2018 metų naudoja „Renault“ motorus, gali sugrįžti prie bendradarbiavimo su „Mercedes“, kuris nutrūko 2014 metais.

Logika yra suprantama: „McLaren“ bet kokia kaina stengiasi pagerinti savo sportinius pasiekimus „Formulėje-1“, o jėgainės, sukurtos „Mercedes“, yra laikomos kur kas efektyvesnėmis negu „Renault“ analogai. Jei „Mercedes“ jėgainių atsisakytų „Williams“, „Mercedes“ atsirastų galimybė jas pardavinėti kitai komandai, kuri ir galėtų būti „McLaren“.

Kai dėl „Williams“ ekipos, tai ji yra įpratusi keisti variklių tiekėjus: per savo 45 metų istoriją komanda bendradarbiavo su dešimčia skirtingų variklių tiekėjų: „Ford-Cosworth“, „Honda“, „Judd“, „Renault“, „Mecachrome“, „Supertec“, BMW, „Cosworth“, „Toyota“ ir „Mercedes“.

Taip pat galima prisiminti, kad paskutiniu sezonu, kai „Williams“ mašinose būdavo montuojami „Renault“ varikliai, buvo 2013-tieji. Tuomet šioje komandoje važiavo „Formulės-1“ debiutantas Valtteri Bottas ir Pastoras Maldonado, tais metais jie užėmė 9 vietą Konstruktorių įskaitoje, iš viso surinkę tik 5 taškus ir aplenkę tik akivaizdžius autsaiderius – „Marussia“ bei „Caterham“. Tais pačiais metais „Red Bull“ eilinį kartą laimėjo F-1 pasaulio čempionatą abejose įskaitose, naudodama tuos pačius prancūziškus variklius.  



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553