“Williams” + “McLaren” (53)

“Williams” + “McLaren”
logo 2002 Rugsėjo 06 d. 11:10
Kalbama, kad „Williams“ ir „McLaren“ ekipos planuoja keistis informacija apie „Michelin“ padangų naudojimą tam, kad žiemos bandymų metu kartu galėtų greičiau pavyti „Ferrari“
Abi šios ekipos naudoja „Michelin“ padangas, bet nei vienai ekipai prancūzų gamintojas neskiria pagrindinio dėmesio, tuo tarpu „Bridgestone“ visą dėmesį sutelkia į darbą su „Ferrari“
”McLaren“ vykdantysis direktorius Martinas Whitmarshas interviu „Reuters“ pareiškė: „Mes sunkiai dirbame, kad juos (“Williams”) nugalėti ir jie sunkiai dirba, kad nugalėti mus, tad mes neatskleisime visos informacijos, bet padangos šiuo metu yra pagrindinis sekmės faktorius, taigi mes turime dirbti kartu.”
“Mes turime suprasti, kad dirbant kartu galime pasiekti daugiau, nei atskirai. Bet aišku, kad šios pozicijos turi prisilaikyti abi ekipos.”
"Mes galėtume pasakyti: „pasitikime jumis ir informacija, kuria mums teikiate, tad jus ruoškite padangas Italijos lenktynėms, o mes darysime tą patį lenktynėms JAV,“ – manau visi supranta, kad tai geriausias būdas dirbti.“

Komentarai (53)
Brooklyn
| 2003 Lapkričio 26 d. 15:20
Netikiu.
mNx
| 2002 Rugsėjo 09 d. 14:11
o kas gi sitoms vargsems komandoms belieka? Is vis gerei butu kad ir taskais pradetu dalintis.
Bankyras
| 2002 Rugsėjo 09 d. 09:24
Y> nu ir ko tu cia pyksti... :) Ant skaudzios vietos uzmyniau? Pats dar karta perskaityk straipsni, savo komentara ir mano komentara...
MCLaren vykd. direk. - mes turime dirbti kartu!
Faktas vienas- jeigu Ferrari persvara nebutu milziniska, tokiu kalbu net nebutu.
nToshka
| 2002 Rugsėjo 08 d. 12:49
Y>nemanau, kad tavo pasakymas, jog testuojant tas pacias padangas skirtingose trasose skirtingoms komandoms butu paprasciau, yra teisingas.
juk bolidai tai deja ne tokie patys. galu gale padangu efektyvumas priklauso ir nuo trasos charakteristiku ir nuo oro, o svarbiausiai nuo bolido bei jo reguliavimo. taigi norint, kad informacija butu visaverte reiktu atskleisti ir bandymo metu esancius bolido duomenis, jo nustatymus, o cia jau tikrai ne 10% informacijos. be to reikia pridurti, kad net turedama labai ivairios informacijos michelin tures gaminti skirtingas padangas skirtingoms ekipoms ir tada juk negales atskleisti priesininkei kokias padangas gamina vienai ar kitai komandai, nes sios vis tik yra priesininkes. taigi visame sitame bendradarbiavime truksta logikos. todel man kuo toliau tuo labiau atrodo, kad nekas is to iseis, nors ir noretusi, kad butu atvirksciai.
Y
| 2002 Rugsėjo 07 d. 22:57
as manau kad gali atskirai iveikti Ferrari, tik tam reikia laiko. O ir keistis informacija niekas nesikeis (netokie jie kvaili kad atiduoti savo kozirius dar vienam varzovui) :) ania Giedriuk? :)
Drugys
| 2002 Rugsėjo 07 d. 22:54
cia mintis!
Giedriukas
| 2002 Rugsėjo 07 d. 16:17
Nu blin,Kadangi nei Williams-BMW, nei McLaren-Mercedes komandos atskirai negali iveikti Ferrari komandos, tai nusprende veikti kartu.Tipo dabar bus 2vs1.Nu nelabai sazhininga, bet manau,kad ir kaip jie ten keisis ta informacija,Ferrari pavyt (o aplenkti tai tikrai :) ) manau, nepasisex.....
HORN
| 2002 Rugsėjo 07 d. 15:50
vsk ir kiti Ferrari fanai > o jus noretumete, kad atstumas tarp Ferrari ir McLaren isaugtu kitamet iki tiek, kad visada Ferrari visus lenktu vienu ratu? Cia man ydomu...tik tiek
vsk
| 2002 Rugsėjo 07 d. 15:06
underwold>ar neatsibodo buti tokiu optimistu?:)juk skirtumo williams ir mclaren tikrai nepanaikins per ziema.juolab,kad ir ferrari nestovi ir nestoves vietoje.
Y
| 2002 Rugsėjo 07 d. 11:46
Bankyras> cia tu esi nepakartojamas, nes nesugebi perskaityti visko iki galo arba neisheina tau suprasti.Williams ir Mclaren NEBENDRADARBIAUS bolidu kurime ir tobulinime. Jie visishkai nesusijungs. Perskaityk viska dar karta. Tai prie ko cia dabar "dvi skirtingos komandos dirbs kartu"? ne, jie nedirbs. Ir ju branduoliai bus atskirai vienas nuo kito. Taciau jie pasikeis informacija PER MICHELIN! del padangu tam tikrai trasai, paruosimo. Tuom ju visas "bendradarbiavimas" ir baigesi. Ir tai, ta info apie padangas bus ribota.Kitaip tariant is 100% bolidu info, gal koke 10% (kas liecia dali padangu) bus bendra info (kuri manau ir dabar yra bendra, tik niekas jos teisingai neishnaudoja).Nes dabar abi komandos testuoja padangas ir abi pranesha Michelinams tam tikra info, tada Michelin atsizvelgia i tai ir duoda etapui padangas. Tai tam kad nebutu shvaistomas laikas ir du kartus po ta pacia (daug maz) info siunciama i Michelin, galetu viena komanda dirbti su viena trasa, kita su kita, ir abi jos siuncia info Michelinams, tik si karta jau is 2 trasu o ne vienos. Vat ir viskas. Ar daejio? :)
×

F-1.lt pulsas