„
Williams“ ekipa paskelbė, kad jau nuo sezono pradžios lenktynėse naudos savo betarpio pavarų perjungimo pavarų dėžę.
Komanda, kurdama savo FW28 bolidą, jį pritaikė šiai sistemai, kuri leidžia pavaras perjungti su minimaliu galios praradimu. Vienintelė likusi problema buvo šios pavarų dėžės nepatikimumas. „Williams“ technikos direktorius Samas Michaelas bolido pristatymo metu pareiškė, kad ši technologija bus naudojama tik tokiu atveju, jei sėkmingai išlaikys visą lenktynių distanciją.
Paskutiniuose bandymuose paaiškėjo, kad pavarų dėžė yra pakankamai patikima, todėl Bahreino GP lenktynėse „Williams“ boliduose bus įmontuotas būtent šis agregatas.
Vienas ekipos įkūrėjų Patrickas Headas patikino, kad jei šis planas nebūtų pavykęs, „Williams“ bet kada galėjo grįžti prie senojo modelio pavarų dėžės.
Šįmet šioje komandoje tai ne vienintelė revoliucija – pasibaigus šešių metų bendradarbiavimui su BMW, pradėti naudoti „Cosworth“ varikliai.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).