„Williams“ – nežinioje dėl variklio

„Williams“ – nežinioje dėl variklio
logo 2009 Rugsėjo 17 d. 21:34, LAT Photographic
„Renault“ variklius kitais metais ketinusi naudoti „Williams“ dabar pateko į nežinią, kai prancūzų kompanijos likimas „Formulėje-1“ pakibo ant plauko dėl įsipainiojimo lenktynių rezultatų manipuliavimo skandale.
„Tai tikrai nepalengvina situacijos. Mes dar neužsitikrinome variklių tiekimo kitiems metams, tačiau tikimės, kad tai ilgai nesitęs“, - paklaustas apie kilusį šurmulį, atsakė komandos inžinerijos direktorius ir bendrasavininkas Patrickas Headas.
Mercedes-Benz“ varikliai – neprieinami
Iki šiol buvo manoma, kad „Williams“ gali pasirinkti ir „Mercedes-Benz“ variklius, tačiau ekipos atstovas paneigė tokią galimybę, tačiau neslėpė, kad susidomėjimas naudoti šiuos motorus vis dėlto buvo išreikštas.
„Be abejo, prieš porą mėnesių mes parodėme susidomėjimą, tačiau buvome informuoti, kad tai neįmanoma“, - atskleidė P. Headas.
„Techninio aptarnavimo zonoje daugiau ar mažiau žinome, kad „Mercedes“, laikydamiesi tobulinimo apribojimų, atrodo, pasiekė didesnę pažangą nei kiti gerindami savo variklius. Dabar tai tikrai labai geras motoras.“
Paklaustas, ar neigiamam „Mercedes-Benz“ atsakymui negalėjo turėti įtakos „Williams“ sprendimas pavasarį išduoti bendrą „Formulės-1“ komandų asociacijos (FOTA) poziciją ir perbėgti į Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) stovyklą, P. Headas palinksėjo galva.
„Esu tikras, kad tai nepadėjo“, - konstatavo lenktynių pasaulio veteranas.
Neatmetamas ir „Cosworth“ variantas
Vienas „Williams“ komandos vadovų tvirtino, kad vėlyvas sprendimas dėl variklių tiekėjo neturėtų ženkliai pakenkti pasiruošimui kitų metų sezonui, tačiau sutiko, kad geriau bolidą projektuoti tiksliai žinant, kas jame buvo montuojama.
„Akivaizdu, kad „Brawn“ įrodė, kad naują variklį galimą įdiegti labai vėliau, tačiau tai tikrai nėra kažkas, kuo norėtum užimti savo projektavimo biurą. Palikdamas tai paskutinei minutei, greičiausiai negali optimizuoti tvirtinimo vietos“, - sakė specialistas.
„Be to, bus gana daug, atsižvelgiant į tai, kad kitais metais bus uždraustas kuro pylimas ir bus didesni degalų bakai, bus gana daug pokyčių“, - pridūrė jis.
Kalbėdamas apie kitas galimas variklių tiekimo alternatyvas, P. Headas užsiminė ir apie „Cosworth“, kitąmet sugrįšiančios į sportą po trejų metų pertraukos, motorų naudojimą. Ekipa šio gamintojo agregatus į savo bolidus montavo 2005-2006 m.
Šiuo metu „Williams“ komanda naudoja „Toyota“ variklius ir turi sutartį dėl jų tiekimo kitų metų sezonui, tačiau siekia nutraukti kontraktą savo iniciatyva dėl kol kas nežinomų priežasčių. Manoma, kad tai gali būti susiję su motoro galios charakteristikomis, tačiau neatmetami ir kiti veiksniai.
Galima lenktynininkų pora: R. Kubica ir N. Hulkenbergas
„Williams“ išsiskyrus su „Toyota“, vietos komandoje greičiausiai neteks šiemet taškų dar nepelnęs japonų proteguojamas Kazuki Nakajima. Šiam pilotui palikus ekipą, jį tikriausiai pakeistų GP2 čempiono titulą jau užsitikrinęs vokietis Nico Hulkenbergas.
2010 m. „Williams“ greičiausiai atstovaus du nauji lenktynininkai, nes ekipą, spėjama, paliks ir jos lyderis Nico Rosbergas, manoma, pereisiantis į „Brawn“ arba „McLaren“. Vokietį komandoje greičiausiai pakeis lenkas Robertas Kubica. Tiesa, šio piloto perėjimą, kalbama, mėgino blokuoti „Renault“, tačiau skandalo apsuptyje greičiausiai atsisakys tokios savo pozicijos.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983