„
Williams“ technikos direktorius Samas Michaelas paragino Tarptautinę automobilių federaciją (FIA) imtis griežtų priemonių įvirtinant draudimą naudoti lanksčius galinius „Formulės-1“ bolidų sparnus.
„Remiantis 3.15 „Formulės-1“ techninio reglamento straipsniu, negalima naudoti jokių judančių aerodinaminių elementų. Šią interpretaciją galima panaudoti siekiant uždrausti bet ką, kas juda“, - pažymėjo S.Michaelas.
„Be abejo, yra ir tam tikra riba, nes tiesiog neįmanoma visiškai eleminuoti kai kurių judančių dalių. Visada bus tam tikri elementai, kurie juda. Tačiau situacija, kai yra naudojamos dalys, kurios tyčia sukurtos taip, kad lankstytusi ir sumažintų pasipriešinimą orui, iš tikrųjų nėra gera“, - aiškino „Williams“ technikos direktorius.
„Galų gale, viskas baigsis ašaromis. Anksčiau ar vėliau, lenktynių ar bandymų metu, kam nors tas elementas luš, nes visi bando išspausti maksimalią naudą. Tai labai kvailas žaidimas“, - pesimistišką eksperimentų su lanksčiais sparnais baigtį prognozavo šis technikos specialistas.
„Absurdiška lanksčius sparnus naudoti „Formulėje-1“. Jie buvo uždrausti prieš 45 metus, nes tada nukentėjo žmonės, tačiau ir vėl leido jiems sugrįžti“, - pridūrė jis.
S.Michaelo nuomonė lydi ankstesnius „Honda“ atstovų priekaištus „BMW
Sauber“ komandai, kuri praėjusio savaitgalio lenktynėse Kanadoje naudojo lanksčius galinius sparnus. Tokiais šios ekipos veiksmais neliko patenkinta ir „McLaren“ ekipa.
Po Kanados GP lenktynių „Honda“ ekipos vadovas Nickas Fry’us FIA išsiuntė naujų vaizdo įrašų bei nuotraukų, įrodančių „BMW Sauber“ naudojamų sparnų lankstumą ir išreiškė viltį, kad federacija jau prieš šio savaitgalio lenktynes JAV imsis priemonių prieš tokius veiksmus.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).