„Williams“ problemos siejamos su aušinimo sistema

„Williams“ problemos siejamos su aušinimo sistema
logo 2018 Balandžio 22 d. 14:47, Sauber

2018 metų „Williams“ mašinai ryškiai trūksta sukibimo su trasa ir tai yra susiję su aušinimo sistema, kuri buvo nukopijuota nuo „Mercedes“, bet, matyt, nesėkmingai, tai ir tapo problemų priežastimi. Tokią versiją iškėlė „Auto Motor und Sport“ žurnalistai.

Sezono pradžioje „Williams“ lenktynininkams tiesiogine šio žodžio prasme „kovoti“ su mašina, o tai atsiliepė rezultatams. Pavyzdžiui, Bahreine jie finišavo paskutiniai, tačiau Kinijoje jau pasimatė kai kurių teigiamų požymių: Lance Strollas užėmė 14 vietą, o Sergejus Sirotkinas – 15 vietą. Tačiau kovoti dėl taškų kol kas neišeina: mašina turi problemų su balansu, su sukibimu su trasa, o tai reiškia, jai katastrofiškai trūksta greičio.

Kaip rašo vokiečių leidinys, kad važiuoklės efektyvumo trūkumas susijęs su tuo, kad kuriant bolidą kai kur buvo apsiskaičiuota. Jei įdėmiau įsižiūrėti į galinę FW41 dalį, galima pastebėti, kad kai kurios korpuso detalės palyginti trumpos ir ji yra kur kas atviresnė nei varžovų mašinos. Susidaro įspūdis, kad jei šios detalės būtų dar kiek trumpesnės, būtų matyti variklis.

Vargu ar tai būtų galima pavadinti aerodinamikos naujiena, daugiau tai būtina priemonė. Per žiemos bandymus FW41 galinė dalis buvo kiek uždaresnė, bet Barselonoje buvo šaltas oras. Norint padidinti aušinimo sistemos efektyvumą, Bahreine korpuso detalės matėsi kai kurios skylės, beje, gana didelės. Šanchajuje variklio gaubtas tapo jau kiek ilgesnis – gali būti, dėl to mašina Kinijoje dirbo jau kiek geriau.

Komanda supranta, kur slypi problemos: ji susijusi su tuo, kad ekipos technikos direktorius Paddy Lowe nutarė nukopijuoti „Mercedes“ aušinimo sistemą.

Pasaulio čempionų komandos mašinose ji yra sukurta kiek kompaktiškesnė nei pas jų klientus iš „Force India“ ir „Williams“, bet konstrukciškai gerokai sudėtingesnė. Sunkiausia iš visų yra pasiekti reikalingo temperatūrinio balanso tarp skirtingų jėgos agregatų komponentų: kai kurie mazgai reikalauja didesnio aušinimo, kai kurie – mažesnio.

Sprendžiant iš viso, „Williams“ specialistai, bandydami atkurti „Mercedes“ koncepciją, apsiskaičiavo. Viskas, kas yra po variklio gaubtu, perkaista, todėl korpuso detales teko padaryti gerokai trumpesnėmis, o tai sumažino prispaudžiamąją jėgą bolido galinėje dalyje. P. Lowe žodžiais, problemą pavyks išspręsti po kurio laiko, be to, ne iš karto, o per keletą etapų.

F-1 verslo klube buvo atkreiptas dėmesys, kad tarp Toto Wolffo, „Mercedes“ komandos vadovo ir Laurence Strollo, Lance Strollo tėvo įvyko ilgas pokalbis – iš karto pasklido gandai, kad „Mercedes“ yra prašoma padėti „Williams“ komandai. Neįvardintas komandos inžinierius prisipažino: „Jei mums pavyks išsiaiškinti su aušinimo sistema, tai iš karto pagreitėsime 0,8 sekundės“.   



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794