„Citroen“ vairuojantis Sebastienas Loebas pirmauja Argentinos ralyje po dešimties greičio ruožų.
Nors prancūzas ir apsisuko pirmajame greičio ruože, tačiau jam pavyko atsigauti ir, pasinaudojus Marcuso Gronholmo „Ford Focus“ pavarų dėžės gedimu, išsiveržti į priekį.
Antrasis „Ford“ automobilis, vairuotas suomio Mikko Hirvoneno, taip pat pasitraukė iš Argentinos ralio. Variklyje teveikė trys cilindrai ir, nors Mikko bandė remontuoti agregatą atkarpoje tarp greičio ruožų, teko pasirodymą baigti.
Antroje vietoje išliko „Subaru“ ralistas Petteris Solbergas. Tačiau jį tradiciškai lydėjo nesėkmės: norvegas automobiliu kliudė vartus, du kartus pradūrė padangą ir dar gavo 10 sekundžių laiko baudą už vėlavimą pasirodyti laiko matavimo punkte.
Kova vyksta dėl paskutinės apdovanojimų pakylos vietos. Ją kol kas užima italas Gigi Galli su „Peugeot“, tačiau to paties gamintojo automobilį vairuojantis Manfredas Stohlis atsilieka visai nedaug.
Argentinos ralio lyderiai po 10 greičio ruožų:
1. Sebastienas Loebas („Citroen“) – 1h 53:58.7.
2. Petteris Solbergas („Subaru“) – atsilieka 19.8.
3. Gigi Galli („Peugeot“) – 59.4.
4. Manfredas Stohlis („Peugeot“) – 1:12.1.
5. Henningas Solbergas („Peugeot“) – 1:31.8.
6. Dani Sordo („Citroen“) – 2:15.1.
7. Chrisas Atkinsonas („Subaru“) – 2:29.4.
8. Matthew Wilsonas („Ford“) – 4:08.7.
9. Luisas Perezas-Compancas („Ford“) – 4:46.1.
10. Garethas MacHale‘as („Ford“) – 7:07.2.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).