WRC: „Citroen“ tęsia dominavimą Monte Karle (17)

WRC: „Citroen“ tęsia dominavimą Monte Karle
logo 2007 Sausio 19 d. 20:58, DPPI
Penktadienį Monte Karlo ralyje neginčijamai dominavo „Citroen“ komandos lenktynininkai, vairuojantys naująjį ralio automobilį C4.
Prancūzų autogamintojo atstovai buvo greičiausi visuose dienos greičio ruožuose – Sebastienas Loebas ir Danielis Sordo pasidalino po tris geriausius rezultatus.
Jaunasis ispanas dieną pradėjo sparčiu patyrusio komandos lyderio vijimusi – trečiajame greičio ruože jis S.Loebą pranoko net 16,6 sekundės ir tuo metu nuo jo atsiliko tik 7,7 sekundės. Ketvirtajame ruože abiejų sportininkų pajėgumas buvo apylygis, o penktajame D.Sordo atkando dar 1,2 sekundės ir sumažino atsilikimą iki 6,6 sekundės.
Situacija kardinaliai pasikeitė šeštajame greičio ruože, kuriame ženkliai greitesnis buvo S.Loebas, kuris, nepaisant trumpo vizito už trasos ribų ir pažeistų keleivio pusės durelių, sugebėjo D.Sordo pranokti net 17,1 sekundės ir padidinti persvarą iki 23,7 sekundės. Likusiuose dviejuose ruožuose „Citroen“ lenktynininkai pasidalijo pergalėmis ir dieną baigė 25,2 sekundės atstumu vienas nuo kito.
„Viskas klostosi gerai. Dabar jau palaikome pastovų atstumą iki Dani, kurį tikimės išlaikyti ir rytoj“, - pasibaigus dienai teigė S.Loebas.
Pirmąkart po praėjusiais metais patirtos traumos – rankos lūžio – visą dieną lenktyniavęs prancūzas prisipažino, kad pavargęs vėl ėmė justi skausmą.
„Šiek tiek jaučiu skausmą, ypač ilgojo ruožo pabaigoje. Tačiau automobilis veikia gerai, galbūt aš tiesiog kiek pavargau“, - pridūrė triskart WRC čempionas.
Tarpusavyje besivaržę „Citroen“ sportininkai sugebėjo toli už savęs palikti visus kitus varžovus. Trečiąją vietą po penktadienio greičio ruožų užimantis Marcusas Gronholmas nuo ralyje pirmaujančio S.Loebo jau atsilieka 1 minutę ir 15,7 sekundės. Nepaisant to, „Ford“ lenktynininkas nepuolė dramatizuoti „Citroen“ sportininkų demonstruojamo greičio.
„Jie yra greiti, tačiau ne itin greiti. Prieš ralį suklydome rinkdamiesi padangas, mūsų pasirinkta sudėtis yra per minkšta“, - taip nesėkmės priežastį įvardino suomis.
„Šiuo metu esame vienu ar dviem žingsniais už jų, tačiau vis dar jaučiuosi užtikrintas dėl gero pasirodymo Švedijoje“, - pažymėjo jis.
Įnirtinga kova vyksta tarp ketvirtosios ir septintosios pozicijų. Šioje rikiuotės atkarpoje važiuojantys Chrisas Atkinsonas („Subaru“), Mikko Hirvonenas („Ford“), Toni Gardemeisteris („Mitsubishi“) ir Petteris Solbergas („Subaru“) sutelpa į 35,3 sekundžių tarpą. Beveik neabejotina, kad šeštadienį šių sportininkų pasiekti rezultatai sulauks daugiausiai sirgalių dėmesio.
Monte Karlo ralio rikiuotė po 8 greičio ruožų:
1. Sebastienas Loebas (Citroen) – 1h57:41.1.
2. Danielis Sordo (Citroen) – atsilieka 25.2.
3. Marcusas Gronholmas (Ford) – 1:15.7.
4. Chrisas Atkinsonas (Subaru) – 2:30.3.
5. Mikko Hirvonenas (Ford) – 2:47.5.
6. Toni Gardemeisteris (Mitsubishi) – 2:54.2.
7. Petteris Solbergas (Subaru) – 3:05.6.
8. Janas Kopecki (Skoda) – 3:45.5.
9. Jari-Matti Latvala (Ford) – 4:12.1.
10. Jeanas-Marie Cuoq (Peugeot) – 4:31.0.


Komentarai (17)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Napanee
| 01/22 15:25 Atsakyti
v.jakstas>> 1955 Ds
TOMAS444
| 01/20 20:23 Atsakyti
Del tos prosvaisos tai visu pirma ji ne ka mazesne nei Subaru ar kitu, o toki yspudi suteikia oro aptakai apacioje, priekyje ir sonuose kurie yra nuleisti siek tiek zemiau dugno(toks tiuningas), o reguliuojama prosvaisa is vidaus kol kas turi tik Ford, bet kazin ar ja naudoja ant tokio lygaus ir vienodo asfalto, o servise gali reguliuot kas tik nori.
v.jakstas
| 01/20 18:46 Atsakyti
O del mazos prosvaisos.. tai du dalykai: ralyje ji reguliuojama, o Citroenai kintama prosvaisa uzsiima jau nuo 1950 metu kai pradejo su DC..
v.jakstas
| 01/20 18:44 Atsakyti
Grazu ziureti kaip C4 vaziouja :) o del M.Gronholmo vilciu Svedijoje ir sniego.. tai klausimas ar bus to sniego Svedijoje, nors siandien jau ir Klaipedoje pradejo snigti, o ir Citroenai nesnaude...: http://www.rally-live.com/wrc/en/photos/2007/index_tests01_01.shtml
Rytukas
| 01/20 15:47 Atsakyti
boxer555>>jo, Subarikai kolkas puikiai kaip Monte:).turejo Peteris ir apsisukima vienam dope bet laikosi kolkas.o va tarp Miko ir Chriso tai puiki kova vyksta del ketvirtos vietos:).
dr._Lauda
| 01/20 14:50 Atsakyti
ramasst> cia as siaip. nors zinau, kad geros tos ju masinos, bet tas 'prancuziskas' dizainas nepatikdavo. nu bet sitas c4 pradeda keisti mano isitikinimus :) o siaip, japoniskos labiausiai imponuoja..
boxer555
| 01/20 14:25 Atsakyti
Rytukas>> Jo, Subarai kol kas laikosi neblogai, as laikau kumscius uz juos. Nors Peteris jau turejo pasivazinejima uz trasos ribu ir aplankste savo Imprezos pakaba. Tikiuosi, iki ralio pabaigos jis dar palypes bent viena pozicija aukstyn. O Atkinsonas gerai eina, viena dopa laimejo. GO, Subaru!!!
Simse
| 01/20 13:00 Atsakyti
Nu galėtų ten šiek tiek sniego atsirasti, būtų įdomiau pasižėti.Šiaip tai neblogai važiuoja naujas automobilis.
Rytukas
| 01/20 12:28 Atsakyti
Na situacija mazdaug aiski.aisku reiktu dar Danio spaudimo ir galbut Sebas padarytu klaida kaip pernai:)..o toliau rikiuoteje tikrai idomus dalykai.subaru kolkas laikosi be gedimu ir taskuose.lb gerai kaip Monte Karle.aisku tikiuosi Peteris pakils iki ketwirtos vietos,nors kova lauks tikrai idomi.sekmes jam!
ramasst
| 01/20 10:29 Atsakyti
>>>dr.lauda: cia tu sporte ar siaip kaip automobilio nenoretum tureti? turiu cirtinuka , tai zinok vezimu jo nepavadinsi , vokiskos auto greiciau darda kaip vezimai. o del c4 sutinku , man jis ir siaip ir wrc gerai atrodo.
×

TOP naujienos