WRC. Ispanija, Katalonija – Kosta Daurada

WRC. Ispanija, Katalonija – Kosta Daurada
logo 2005 Spalio 28 d. 17:56, Total Motorsport

Šiandien prasideda antrosios varžybos „iš bandomosios poros“ – Ispanijos ralis. Kaip jau esu rašęs, tai bandymas mažinti komandų biudžetus, nepaliekant laiko įvairiems testavimams ir neleidžiant keisti pagrindines automobilių dalis, įskaitant variklį ir kėbulą.
Šių varžybų – asfalto ralio – keliai yra nepanašūs nei į Vokietijos, nei į Prancūzijos ralio kelius. Varžybos Katalonijoje yra greičiausias sezono asfaltinis ralis. Jo ritmas visai kitoks, nei Korsikos kalnuose. Keliai platesni. Posūkių taip pat nemažai, kampai šiame ralyje dažniausiai stipriai „pjaunami“. Orai šiuo metų laiku tokie pat neprognozuojami, kaip Korsikoje. Gali šviesti saulė, o gali lyti ir būti rūkas. Žinoma, nuo to labai priklauso vairavimas ir padangos.
Ekipažai džiaugiasi, kad bus įdomiau, nei įprasta, nes organizatoriai pasiūlė nemažai visai naujų, nežinomų trasų ir labai seniai naudotų, jau pamirštų GR.
Skamba gana keistai, tačiau Sebastienas Loebas pareiškė, jog neturi daug vilčių nugalėti šiame ralyje. Kaip jis pats sako, nepaisant puikaus automobilio, gerų padangų ir pergalingo „įdirbio“, nes atlikti bent kokius testus nebuvo laiko. Nors, asfaltas yra asfaltas, vairavimo principai lieka tie patys.
Žinoma, abiems „Citroen“ ekipažams svarbu laimėti taškų ir užsitikrinti nugalėtojų titulą gamintojų įskaitoje. Dėl antrosios ir trečiosios asmeninės vietos kovoja Petteris Solbergas su Marcusu Gronholmu, bet, lyginant su čempiono titulu, tai jau nelabai įdomu.
Tarp varžybų
Baigiantis ralio sezonui, daugėja informacijos apie ateinančių metų planus. Kai kurie pranešimai jau pasiekė DELFI skaitytojus, kiti galbūt bus naujienos. Trumpai apžvelgsime žinias.
S.Loebas lieka su „Citroen“
Jau du kartus Pasaulio čempionas S.Loebas, po to, kai „Citroen“ pareiškė, kad sugrįš 2007-aisiais į WRC, patvirtino pasiliekąs su šia komanda. 2006-ųjų sezoną jis važiuos gamintojo remiamoje privačioje komandoje, vairuos „Xsara WRC“ (įdomu, ar automobilis išliks toks pat, koks yra dabar, ar vis dėlto, kaip įprasta, bus truputėlį supaprastintas) ir prisidės prie „Citroen C4 WRC“ parengimo.
Toks gamintojo apsisprendimas yra visiškai logiškas: tiek paties automobilio dalyvavimas ralyje (pastebėkime, pergalingas dalyvavimas), tiek S.Loebo nesugadintas asmeninis įvaizdis yra puikūs rinkodaros įrankiai. Tik reikėjo, kad šie įrankiai įtilptų į rinkodaros biudžeto rėmelius.
Nauja varžybų tvarka
Pakeista ekipažų ir automobilių registravimo bei keitimo metų eigoje tvarka: siekdama gamintojų įskaitoje taškų, kiekviena komanda dalyvaus visose sezono varžybose ir naudos du automobilius. Automobiliai turės būti „tos pačios gamybos“, kas, matyt, reiškia, jog nebus viduryje sezono „įvedami“ nauji automobiliai ir galbūt bus kitų apribojimų. (Šiame kontekste logiškas ir „suporuotų varžybų“, naudojant tą patį variklį ir tą patį kėbulą bei kitas pagrindines dalis, idėjos tęsinys.) Pirmuoju automobiliu visą sezoną važiuos tas pats ekipažas (tiksliau, tas pats vairuotojas), antrojo automobilio ekipažai galės būti vis kiti skirtingoms varžyboms.
2006-jų sezono varžybų tvarkaraštis taip pat patvirtintas, jį DELFI jau publikavo. Įdomu tai, kad tolimesni planai yra orientuoti į varžybų pavertimą „žieminėmis“. Tai yra, 2007-jų sezonas bus tarsi suspaustas į laikotarpį nuo sausio iki gegužės, tuo metu įvyks 8 ar 9 varžybos, kurių metu išaiškės WRC, PWRC ir JWRC 2007-jų čempionai, o po to prasidės varžybos pagal naująją tvarką, nuo rugpjūčio iki gegužės išsiskleisdamos į 2007–2008-uosius. Tikriausiai bus vėl 16 etapų. Kodėl būtent taip, „į abi puses nuo Naujųjų”? Gal gamintojams taip yra geriau susieti naują modelį ralyje (kurio sezono metu keisti jau nebus galima) su to modelio serijinių automobilių pardavimų pradžia? Kaip žinia, dažniausiai būsimų metų modelio automobiliais pradedama prekiauti rudenį. Aiškus argumentas yra televizija. Transliuotojams nepatogu, kai vienu metu vyksta keleto skirtingų čempionatų varžybos, pasidalinančios žiūrovus. Naujoji tvarka „vaizdelį“pagerina. Ką gi, dar turėsime laiko pasiklausyti atsiliepimų ir aptarti šiuos reikalavimus.
Žinios iš „Škodos“
Remiantis žiniomis iš „Škoda Motorsport“ stovyklos, sprendimas apie dalyvavimą kitų metų varžybose bus paskelbtas dar iki Australijos etapo, šioms (Australijos) varžyboms vėl kviečiamas Didžiojoje Britanijoje gerų rezultatų pasiekęs Colinas McRae.
Naujasis „Ford WRC“
Patvirtinama informacija apie 2006-ųjų „Ford Focus RS World Rally Car“ pristatymą: po sėkmingų 500 testavimo kilometrų Anglijoje automobilis bus parodytas plačiajai publikai Australijoje ir startuos 2006-jų čempionato pirmajame etape Monte Karle.
Šaltinis: Arturas Jucaitis,



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Giriby 1354
2. Tadas Misevičius 1347
3. Darius Linkevicius 1336
4. Kęstutis Šimkus 1334
5. f1a 1332