WRC: M.Gronholmas nugalėjo Velso ralyje (20)

WRC: M.Gronholmas nugalėjo Velso ralyje
logo 2006 Gruodžio 03 d. 16:21, Les Kolczak
„Ford“ lenktynininkas Marcusas Gronholmas nugalėjo paskutiniajame šių metų Pasaulio ralio čempionato (WRC) etape – Didžiosios Britanijos ralyje.
Paskutiniąją ralio dieną, sekmadienį, suomis važiavo palyginti lėtai ir atsargiai, nes nenorėjo padaryti klaidų, kurės galėjo leisti smarkiai atsilikusiems varžovams priartėti ir sutrukdyti pelnyti pergalę.
Iškovojęs pergalę Didžiojoje Britanijoje, M.Gronholmas galutinėje WRC įskaitoje nuo čempionu tapusio „Kronos Citroen“ lenktynininko Sebastieno Loebo atsiliko vos vienu tašku. Prancūzas nedalyvavo šiame ir keletoje kitų pastaruoju metu vykusių ralių dėl rankos traumos.
Puikią antrąją vietą Velso ralyje pelnė „OMV Peugeot“ komandos narys Manfredas Stohlis – austrui tai geriausias rezultatas šiemet. Trečiąją vietą užėmė „Subaru“ lenktynininkas Petteris Solbergas.
2007 metų Pasaulio ralio čempionatas prasidės lenktynėmis Monte Karle, vyksiančiomis sausio 19-21 dienomis.
Didžiosios Britanijos ralio rezultatai:
1. Marcusas Gronholmas (Ford) – 3h20:24.8. *
2. Manfredas Stohlis (OMV Peugeot) – atsiliko 1:35.5. *
3. Petteris Solbergas (Subaru) – 1:55.2. *
4. Jari Matti Latvala (Stobart Ford) – 2:37.1. *
5. Xavieras Ponsas (Kronos Citroen) – 3:19.9. *
6. Chrisas Atkinsonas (Subaru) – 3:27.5. *
7. Danielis Sordo (Kronos Citroen) – 4:08.3. *
8. Francois Duvalis (Skoda) – 4:22.6.
9. Harri Rovanpera (Red Bull Skoda) – 8:00.3. *
10. Janas Kopecky (Red Bull Skoda) – 8:27.8. *
* pažymėti sportininkai buvo nominuoti pelnyti taškų gamintojų įskaitoje.
WRC lenktynininkų čempionato rezultatai:
1. Sebastienas Loebas – 112 taškų.
2. Marcusas Gronholmas – 111.
3. Mikko Hirvonenas – 65.
4. Manfredas Stohlis – 54.
5. Danielis Sordo – 49.
6. Petteris Solbergas – 40.
7. Xavieras Ponsas – 32.
8. Henningas Solbergas – 25.
9. Toni Gardemeisteris – 20.
10. Chrisas Atkinsonas – 17.
WRC gamintojų čempionato rezultatai:
1. Ford – 195 taškai.
2. Kronos Citroen – 166.
3. Subaru – 106.
4. OMV Peugeot – 88.
5. Stobart Ford – 43.
6. Red Bull Skoda – 24.


Komentarai (20)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Jacques
| 12/05 17:31 Atsakyti
Gambini> tep,kas ziurejo transliacija turejo matyti musu hebrytes(Andrius,Inga,Henrikas,Dainius Starkus-profesionalus sturmanas ir RMK prezidentas Sigitas)Lietuvus ir RMK(ralio myletoju klubo) veliavas ;) Buvo puikus ralis,tik gaila su oru nelabai pasiseke :S,sestadieny ir sekmadieny lijo.
db
| 12/05 15:08 Atsakyti
asusi - sausi*
db
| 12/05 15:05 Atsakyti
bet kruvis tai ziaurus- gruodi ralis baigiasi, o jau asusi vel naujas sezonas
kddlk
| 12/05 12:20 Atsakyti
Kas dar be jo galėjo laimėti?
TOMAS444
| 12/04 17:41 Atsakyti
Jo kaip su pezu tikrai taip nebus, o ir tas 307-as nebuvo jau toks blogas, didziausi jo trukumai buvo pakaba ir gedimai 2004-ais, o 2005-ais esmine Peugeot klaida buvo, kad perejo prie pirelli padangu, bet pats automobilis buvo zymiai greitesnis nei 206-as, be to C4 yra turbut ilgiausiai tobulinamas ir testuojamas wrc, o kai kuriuos agregatus aisku patobulintus pereme is Xsaros, bet aisku gali kilti problemu, ypac sezono pradzioj.
Simse
| 12/04 17:33 Atsakyti
Kiesha lrc>peugeot derėtų pagalvot apie 207 WRC kūrimą,o ne apie dalyvavimą le mane
Klabant apie paskutinį etapą tai tebuvo formalumas,žvelgiant į galutinį rezultatą Gronholmas tik 1 tašku atsiliko nuo Loebo,apsisukimas Japonijoje ar Kipre kainavo titulą.
Gambini
| 12/04 17:12 Atsakyti
Sis ralis neapsiejo ir be lietuviu (neskaitant ziurovu :) ). Rozuko ir Soso ekipazas vaziavo su WRC junior bolidu - Suzuki Ingis.
Napanee
| 12/04 09:27 Atsakyti
Nebijokit-nebus taip kaip su pezu
jaudrius
| 12/03 22:15 Atsakyti
Kiesha irc> gali buti teisus. loebas po c4 testu (kurie vyksta visus siuos metus) yra sakes, kad masina ne tokia stabili ir lengvai valdoma. tiesa, apie nepatikimuma neuzsimine, bet apie ji ir nekalbetu jis viesa - neprestizas.
Kiesha lrc
| 12/03 20:44 Atsakyti
Man regis su tuo C4 gali nutik taip pat kaip ir su peugeot 307
Db su citroenu lygiai ta spats.Kaip peugeot nusprende pakeisti moraliskai pasenusi 206 i naujaji
307 ,kad pakeltu jo prestiza, padidinti jo pardavimus ir pan.Nes 206 jau tapo per senas reikejo kazko naujio.Norejo kaipgeriau o gavos kaip visad, 307 visiskai nepateisino ju lukesciu gedo kieviename etape beveik.Bet tai neblogiausia, svarbiausia jog jis buvo per letas.
Tas pats gali pasikartot ir su C4.Kaip ir 206, citroenas db yra vos ne tobulas automobilis.
×

TOP naujienos