WRC. Meksikos ralyje antrąją pergalę iškovojo S. Ogier (14)

WRC. Meksikos ralyje antrąją pergalę iškovojo S. Ogier
logo Kovo 11 d. 22:20, Red Bull Content Pool / Getty Images

Šį savaitgalį Meksikoje vykusiame ralyje antrą kartą šiemet triumfavo daugkartinis WRC čempionas Sebastienas Ogier. Tuo tarpu su prancūzu dėl pergalės kovojęs „Citroen“ lenktynininkas Krisas Meeke‘as paskutinę dieną patyrė avariją ir ralį baigė trečias.

S. Ogier pirmąjį sekmadienio greičio ruožą pradėjo turėdamas 35 sek. persvarą prieš minėtąjį K. Meeke‘ą. Prancūzas vėliau galėjo ramiai įveikti paskutiniuosius ralio kilometrus, nes K. Meeke‘as patyrė avariją, bet sulaukęs sirgalių pagalbos sugebėjo toliau tęsti pasirodymą. Incidento neišvengęs sportininkas į priekį praleido „Hyundai“ atstovą Danį Sordo, tad turėjo tenkintis trečia vieta.

S. Ogier nesunkiai įveikė D. Sordo ir paskutinį greičio ruožą pradėjo turėdamas 55 sek. persvarą prieš ispaną. Prancūzas paskutiniame greičio ruože užfiksavo antrą rezultatą ir iškovojo papildomus keturis taškus.

Paskutiniuose ralio kilometruose padangą pradūręs D. Sordo ralį Meksikoje sugebėjo užbaigti antroje vietoje. Tai geriausias ispano rezultatas WRC čempionate nuo 2015 m. Katalonijos ralio. Tuo tarpu K. Meeke‘ui, finišavusiam trečioje vietoje, tai pirmoji prizinė vieta iškovota šių metų sezone.

Ketvirtas Meksikos ralį baigė antrasis „Hyundai“ lenktynininkas Andreasas Mikkelsenas. Tuo tarpu kurį laiką pirmavęs, bet šeštadienį padangą pradūręs ir lyderio poziciją praradęs Sebastienas Loebas finišavo penktas.

Daugiau nei 9 minutėmis nuo nugalėtojo atsilikęs „Hyundai“ lenktynininkas Thierry Neuville‘is Meksikos ralį baigė šeštas ir lenktynininkų įskaitoje pirmąją vietą užleido S. Ogier.

WRC2 klasėje triumfavo „Skoda“ automobiliu važiavęs Pontusas Tidemandas. Švedas bendroje rezultatų lentelėje liko septintas. Tai geriausias sportininko rezultatas jo WRC karjeroje.

Vt. Lenktynininkas Automobilis Laikas
1 Sebastienas Ogier M-Sport Ford 3h53:58.0
2 Dani Sordo Hyundai +1:13.6
3 Krisas Meeke'as Citroen +1:29.2
4 Andreasas Mikkelsenas Hyundai +1:48.4
5 Sebastienas Loeb Citroen +2:34.6
6 Thierry Neuville'is Hyundai +9:13.0
7 Pontusas Tidemandas Skoda +10:34.7
8 Jari-Matti Latvala Toyota +15:47.1
9 Gusas Greensmithas Ford +17:19.3
10 Pedro Helleris Ford +24:28.1

 

Vt. Lenktynininkas Automobilis Taškai
1 Sebastienas Ogier M-Sport Ford 60
2 Thierry Neuville'is Hyundai 51
3 Andreasas Mikkelsenas Hyundai 34
4 Krisas Meeke'as Citroen 32
5 Jari-Matti Latvala Toyota 30
6 Ottas Tanakas Toyota 26
7 Esapekka Lappi Toyota 23
8 Craigas Breenas Citroen 20
9 Dani Sordo Hyundai 18
10 Haydenas Paddonas Hyundai 10

Komentarai (14)


ddt
| Kovo 13 d. 20:31
Saldas
| Kovo 13 d. 00:54

Tai kad jau nuo šio etapo ne tik Ford. Toyota ir berods Hyundai taip pat gumą tempė prieš Power Stage. Už kiekvieną į startą pavėluotą minutę gauni 10s baudos. Tai ir lošia dabar kiekvienas kuris turi didelę laiko persvarą. Žiūrėjau aš Power stage bet nepastebėjau Ogier kampų karpymo. Čia gal tam chicane gale greičio ruožo?

Taip, ir dar visai rimtai pasikesino i finiso arka. Nei vienas kitas nei barjeru issparde, nei turejo problemu pro arka pralist.
Saldas
| Kovo 13 d. 00:54
ddt
| Kovo 12 d. 23:36

Akivaizdu kad jis nukirtes kampus ir pasieme ta berods 0.8s nuo Latvalos. Ir aciu uz pataisyma ;) Bet vis tiek man jis kazkaip imponuoja. Neimponuoja tik Ford naujove nestartuoti power stage pagal nustatyta eiliskuma

Tai kad jau nuo šio etapo ne tik Ford. Toyota ir berods Hyundai taip pat gumą tempė prieš Power Stage. Už kiekvieną į startą pavėluotą minutę gauni 10s baudos. Tai ir lošia dabar kiekvienas kuris turi didelę laiko persvarą. Žiūrėjau aš Power stage bet nepastebėjau Ogier kampų karpymo. Čia gal tam chicane gale greičio ruožo?
ddt
| Kovo 12 d. 23:36
LewisNr1
| Kovo 12 d. 20:43

Jo šitas senai aišku. Jei ne ta "klaida" Ogier bent jau Latvalos tikrai nebūtų aplenkęs "power" lenktynėse, tikrai tikėjausi šios baudos, bet kaip jau minėjau ne dėl to, kad nemėgstu Ogier, (manau jis nuostabus pilotas) o dėl to, kad būtų sąžininga ir dar šiek tiek padidintų intrigą.

Akivaizdu kad jis nukirtes kampus ir pasieme ta berods 0.8s nuo Latvalos. Ir aciu uz pataisyma ;) Bet vis tiek man jis kazkaip imponuoja. Neimponuoja tik Ford naujove nestartuoti power stage pagal nustatyta eiliskuma
LewisNr1
| Kovo 12 d. 20:43
ddt
| Kovo 12 d. 19:19

Redaktoriams - jau laikas buvo parasyt, kad Ogier gavo 10 s. bauda powerstage uz kampu karpyma ir turto dauzyma, tai negavo nei vieno tasko uz power stage. Atitinkamai bendroje iskaitoje jis turi 56 taskus, perskaiciuoti reikia ir kitu sportininku taskus.

Jo šitas senai aišku. Jei ne ta "klaida" Ogier bent jau Latvalos tikrai nebūtų aplenkęs "power" lenktynėse, tikrai tikėjausi šios baudos, bet kaip jau minėjau ne dėl to, kad nemėgstu Ogier, (manau jis nuostabus pilotas) o dėl to, kad būtų sąžininga ir dar šiek tiek padidintų intrigą.
LewisNr1
| Kovo 12 d. 20:37
ddt
| Kovo 12 d. 19:20

o Citroen komandai power taskai tai jau neberupi?

"power" taškų komandos negauna, juos gauna tik pilotai ir šturmanai. ;)
ddt
| Kovo 12 d. 19:20
LewisNr1
| Kovo 12 d. 18:10

Reikia sutikti, Ogier važiavo puikiai, praktiškai visą ralį, nors darė jis klaidų, būtent iš vairavimo pusės. Bet nemanau, kad būtų atsilaikęs prieš Loebą. Pirma Loebas ir prarado virš dvie minučių dėl rato, kiek jis atsiliko ir bendroje įskaitoje, kas sąlyginai yra vairavimo klaida, bet kita vertus, vargu ar kas būtų to išvengę. Antra Loebas sekmadienį buvo jau apsiraminęs ir sąlyginai atsipalaidavęs, nebekovojo dėl nieko, "power" taškai jam neįdomūs (nes važiuoja ne visą sezoną) neįdomūs jam ir "dopų" nugalėtojo vardai. Trečia Loebui labai trūksta patirties ant būtent šių bolidų, kurie atsirado tik pernai, tai visiškai kardinali technika nuo tos su kuria jis važiuoja visą sezoną ir smarkiai skyriasi nuo tos kurią jis vairavo iki pasitraukiant iš WRC. Nesu nei Ogier, nei Loebo fanas, gal labiau net Ogier simpatizuoju. Bet, yra dar vienas bet, tai Tanakas ir nors palaikau būtent estą, tačiau akivaizdžiai matėsi, kad jis greičiausias šį savaitgalį ir nuo pat pirmo greičio ruožo, labai negera nuojauta buvo, kad Toyota neatlaikys karščio ir aukštikalnių, arba pats Tanakas perdegs, kaip neretai būna ir kaip jis sako "jei nori laimėti, reikia visada važiuoti ant ribos". Gaila, praeitame ralyje labai nepasisekė dėl starto pozicijos ir dėl kvailos klaidos lenkiant Meeke'ą, šį kart technikos gedimas, labai apsunkiną Otto kovą šiame sezone. Vis tik asmeniškai matau tris pretendentus šiemet, tai beabejo Ogier, Neuville'is ir Tanakas, kad ir kaip daug jis atsilieka, bet gal atsigreš sėkmė į jo pusę. Beje puiku, kad sezone dar važiuos Loebas, o yra ralių kur ir kiti gali iššauti, Latvala, Lappi, Sordo, Meeke'as, Mikkelsenas, Paddonas, labai maišys kortas favoritams, konkrečiuose raliuose.

o Citroen komandai power taskai tai jau neberupi?
ddt
| Kovo 12 d. 19:19
Redaktoriams - jau laikas buvo parasyt, kad Ogier gavo 10 s. bauda powerstage uz kampu karpyma ir turto dauzyma, tai negavo nei vieno tasko uz power stage. Atitinkamai bendroje iskaitoje jis turi 56 taskus, perskaiciuoti reikia ir kitu sportininku taskus.
Saldas
| Kovo 12 d. 18:47
Truputį pataisysiu vieną sakinį: Šį ralį WRC komentatoriai užsiminė, kad mano/galvoja, kad Toyota yra greičiausia mašina.
Po to dar pagalvos žmonės, kad apie savo Toyotą kalbu :)
Saldas
| Kovo 12 d. 18:45
LewisNr1
| Kovo 12 d. 18:10

Reikia sutikti, Ogier važiavo puikiai, praktiškai visą ralį, nors darė jis klaidų, būtent iš vairavimo pusės. Bet nemanau, kad būtų atsilaikęs prieš Loebą. Pirma Loebas ir prarado virš dvie minučių dėl rato, kiek jis atsiliko ir bendroje įskaitoje, kas sąlyginai yra vairavimo klaida, bet kita vertus, vargu ar kas būtų to išvengę. Antra Loebas sekmadienį buvo jau apsiraminęs ir sąlyginai atsipalaidavęs, nebekovojo dėl nieko, "power" taškai jam neįdomūs (nes važiuoja ne visą sezoną) neįdomūs jam ir "dopų" nugalėtojo vardai. Trečia Loebui labai trūksta patirties ant būtent šių bolidų, kurie atsirado tik pernai, tai visiškai kardinali technika nuo tos su kuria jis važiuoja visą sezoną ir smarkiai skyriasi nuo tos kurią jis vairavo iki pasitraukiant iš WRC. Nesu nei Ogier, nei Loebo fanas, gal labiau net Ogier simpatizuoju. Bet, yra dar vienas bet, tai Tanakas ir nors palaikau būtent estą, tačiau akivaizdžiai matėsi, kad jis greičiausias šį savaitgalį ir nuo pat pirmo greičio ruožo, labai negera nuojauta buvo, kad Toyota neatlaikys karščio ir aukštikalnių, arba pats Tanakas perdegs, kaip neretai būna ir kaip jis sako "jei nori laimėti, reikia visada važiuoti ant ribos". Gaila, praeitame ralyje labai nepasisekė dėl starto pozicijos ir dėl kvailos klaidos lenkiant Meeke'ą, šį kart technikos gedimas, labai apsunkiną Otto kovą šiame sezone. Vis tik asmeniškai matau tris pretendentus šiemet, tai beabejo Ogier, Neuville'is ir Tanakas, kad ir kaip daug jis atsilieka, bet gal atsigreš sėkmė į jo pusę. Beje puiku, kad sezone dar važiuos Loebas, o yra ralių kur ir kiti gali iššauti, Latvala, Lappi, Sordo, Meeke'as, Mikkelsenas, Paddonas, labai maišys kortas favoritams, konkrečiuose raliuose.

LewisNr1>>> Sunku pasakyt kuris Sebas būtų laimėjęs. Ogier po Loeb klaidos jau irgi maikių nedraskė :). Dėl viso kito visiškai su tavim sutinku. Ir labai tikiuosi, kad Tanakas įsimaišys į kovą dėl titulo. Kaip jau minėjau simpatizuoju šiek tiek Toyota komandai. Patinka man jos visi 3 vairuotojai. Šį ralį WRC komentatoriai užsiminė, kad mano Toyota yra greičiausia mašina. Pats nedrystu spėliot, bet kai neturi problemų Toyota tikrai atrodo labai labai greita. Gaila kad Tanakui turbina subyrėjo, taip norėjosi pamatyt ką jis gali su Toyota Meksikoj padaryt. Dar reiktų nepamiršt, kad čia jo tik pirmi metai su Toyota, todėl jau dabar jis stebuklus daro kai technika nepaveda. Įdomu bus stebėt ir Lappi ateinančius kelis metus. Jau dabar velniškai greitas, bet kaip Meksika parodė dar patirties truksta. Nusivylęs buvo kai važiuoja bet nesupranta ką blogai daro. Labai bus įdomu pamatyt ką Loeb už 4 savaičių savo namų ralyje parodys. Asfaltinis ralis, kurį jis pažysta kaip Ogier Monte Karlą. Visiškai nenustebsiu jei nugalės. Manau pamatysim žymiai artimesnę kovą tarp daug vairuotojų. Nereikės niekam kelių valyt kaip pirmuose 3 šių metų raliuose. Dabar blogiau bus vėliau startuojantiems, bet turbūt ne taip blogai kaip praeituose raliuose pirmiem startuojantiems.
LewisNr1
| Kovo 12 d. 18:10
Saldas
| Kovo 12 d. 00:57

Nelabai suprantu apie kokia sėkmę kalbi. Varė jis kaip nenormalus. Penktadienį jo diena buvo nerealiai stipri, nors rezultatai to ir neatspindėjo. Antras visus etapus važiavo, kelią visiems valė ir užsidirbo neblogą startinę poziciją šeštadieniui. Šeštadieni pirmus greičio ruožus jis skrido. Greičiau pralėkė nei už jo švaresniam kelyje lėkę lenktynininkai. Loeb labai gerai pralėkė, bet nemanau kad būtų atsilaikęs prieš Ogier. Nesu Ogier fanas (šiek tiek simpatizuoju Toyotom, bet neturiu kažkokių favoritų, šiaip grožiuosi raliu)bet reikia pripažint, kad jis šį savaitgalį buvo velniškai greitas. Laukiu sekančio ralio ir tikiuosi kad pamatysim aršią kova tarp Ogier, Loeb, Neuville ir Tanak.

Reikia sutikti, Ogier važiavo puikiai, praktiškai visą ralį, nors darė jis klaidų, būtent iš vairavimo pusės. Bet nemanau, kad būtų atsilaikęs prieš Loebą. Pirma Loebas ir prarado virš dvie minučių dėl rato, kiek jis atsiliko ir bendroje įskaitoje, kas sąlyginai yra vairavimo klaida, bet kita vertus, vargu ar kas būtų to išvengę. Antra Loebas sekmadienį buvo jau apsiraminęs ir sąlyginai atsipalaidavęs, nebekovojo dėl nieko, "power" taškai jam neįdomūs (nes važiuoja ne visą sezoną) neįdomūs jam ir "dopų" nugalėtojo vardai. Trečia Loebui labai trūksta patirties ant būtent šių bolidų, kurie atsirado tik pernai, tai visiškai kardinali technika nuo tos su kuria jis važiuoja visą sezoną ir smarkiai skyriasi nuo tos kurią jis vairavo iki pasitraukiant iš WRC. Nesu nei Ogier, nei Loebo fanas, gal labiau net Ogier simpatizuoju. Bet, yra dar vienas bet, tai Tanakas ir nors palaikau būtent estą, tačiau akivaizdžiai matėsi, kad jis greičiausias šį savaitgalį ir nuo pat pirmo greičio ruožo, labai negera nuojauta buvo, kad Toyota neatlaikys karščio ir aukštikalnių, arba pats Tanakas perdegs, kaip neretai būna ir kaip jis sako "jei nori laimėti, reikia visada važiuoti ant ribos". Gaila, praeitame ralyje labai nepasisekė dėl starto pozicijos ir dėl kvailos klaidos lenkiant Meeke'ą, šį kart technikos gedimas, labai apsunkiną Otto kovą šiame sezone. Vis tik asmeniškai matau tris pretendentus šiemet, tai beabejo Ogier, Neuville'is ir Tanakas, kad ir kaip daug jis atsilieka, bet gal atsigreš sėkmė į jo pusę. Beje puiku, kad sezone dar važiuos Loebas, o yra ralių kur ir kiti gali iššauti, Latvala, Lappi, Sordo, Meeke'as, Mikkelsenas, Paddonas, labai maišys kortas favoritams, konkrečiuose raliuose.