WRC: Monte Karlas. 2-oji diena

WRC: Monte Karlas. 2-oji diena
logo 2005 Sausio 22 d. 23:49, Automobile Club de Monaco
„Citroen“ lenktynininkas, ginantis čempiono titulą, Sebastienas Loebas antrąją Monte Karlo ralio dalį, kupiną avarijų ir netikėtumų, išlaikė lyderio pozicijas ir padidino persvarą.
Daugybė avarijų pirmoje dienos pusėje
Antra ralio diena prasidėjo avarijomis: antroje vietoje buvęs „Citroen“ atstovas Francoisas Duvalis, „Subaru“ lenktynininkas Stephane‘as Sarrazinas ir „Škodos“ Arminas Schwarzas šeštajame ir septintajame ruožuose pasitraukė iš lenktynių. F.Duvalio šturmanas bei A.Schwarzas buvo skubiai apžiūrėti ligoninėje dėl įtartų kojų ir pečių traumų, tačiau gydytojai nustatė, kad abu jie sužalojimų išvengė.
Pirmasis ruožas buvo gana ramus, S.Loebas ir F.Duvalis rodė greičiausius laikus, o „Ford“ vairuojantis Tonis Gardemeisteris buvo greičiausias ne „Citroen“ lenktynininkas ir bendroje įskaitoje aplenkė Petterį Solbergą, kuris nukrito į penktąją vietą. Tačiau netrukus, šeštajame Specialiajame Ruože (SS6), savo automobilio dešiniąja puse F.Duvalis stipriai trenkėsi i telefono stulpą. Nukritęs stulpas užblokavo kelią ir lenktynes teko stabdyti. S.Loebas prisipažino, kad pamatęs komandos draugo avariją gali pradėti važiuoti kiek ramiau.
Sekančiame ruože pratęsus lenktynes, nepasisekė ir A.Schwarzui. Vokietis po gana stiprios avarijos atsipirko skausmais pečių srityje. Jo komandos draugas Alexas Bengue‘as tuo tarpu demonstravo puikų greitį – jo laikas buvo geriausias abejuose SS6 ir SS7. Šeštajame ruože tik S.Loebas, dėl jau minėto kelią blokavusio stulpo, negalėjo įveikti distancijos, o septintajame ta pati lemtis ištiko Marcusą Gronholmą („Peugeot“), T.Gardemeisterį ir P.Solbergą, kuriems visiems buvo užskaitytas ruožo laimėtojo - Alexo Bengue‘o laikas. Buvęs „Minardi“ komandos lenktynininkas „Formulėje-1“ Stephaneas Sarrazinas, iki šeštojo ruožo pabaigos likus 2 km., automobiliu užkabino sieną ir pažeidė vairo mechanizmą bei buvo priverstas pasitraukti iš ralio.
Po rytinės dalies S.Loebas turėjo 98 sekundžių persvarą. Puikiai lenktynės dalyvavęs Didieris Auriolis antroje dienos pusėje negalės lenktyniauti dėl variklio problemos važiuojant į techninio aptarnavimo zoną. Gillesas Panizzis („Mitsubishi“) buvo visai prisivijęs Markko Martiną – juos skyrė vos 3,9 sekundės
1. Sebastienas Loebas („Citroen Xsara“), 2h16m35.4s
2. Marcusas Gronholmas („Peugeot 307“), 2h18m13.7s
3. Tonis Gardemeisteris („Ford Focus“), 2h18m26.6s
4. Petteris Solbergas („Subaru Impreza“), 2h18m35.8s
5. Markko Martinas („Peugeot 307“), 2h19m14.1s
6. Gillesas Panizzis („Mitsubishi Lancer“), 2h19m17.2s
7. Didieris Auriolis („Peugeot 206“), 2h19m55.7s*
8. Romanas Kresta („Ford Focus“), 2h20m16.4s
9. Alexandras Bengue‘as („Skoda Fabia“), 2h20m29.5s
10. Harris Rovanpera („Mitsubishi Lancer“), 2h21m39.5s
Ralis baigėsi tamsoje
Antra dienos dalis, priešingai nei pirmoji, nepareikalavo nė vieno iš pirmaujančių lenktynininkų pasitraukimo, o S.Loebas net neketino važiuoti lėčiau nepaisant savo komandos draugo avarijos. Dėl avarijų sukeltų problemų, ralis vėlavo beveik visa valanda ir dalyviai pradėjo nerimauti dėl sąlygų SS9 gale – siauroje ir šlapioje kelio dalyje, kuri buvo manoma, spės apledyti prieš joje, sutemus, pasirodant lenktynininkams. Tačiau čempionas, net ir turėdamas daugiau nei pusantros minutės pranašumą įrodė savo nusiteikimą nepaleisti pergalės iš rankų ir nesuteikti priešininkams bereikalingų vilčių: priešpaskutinį ruožą jis pravažiavo parodydamas penktą greičiausią laiką, o paskutiniajame buvo net 8 sekundėm greitesnis už artimiausią priešininką.
„Manau, kad skirtumas ganėtinai didelis, tačiau vis dar jaučių spaudimą. Rytoj bus daug sniego ir ledo Turini apylinkėse, todėl ten reiks būti ypač atsargiam.“, - sakė S.Loebas, kuriam tai būtų trečioji pergalė Monte Karlo ralyje iš eilės.
Po dviejų dienų Monte Karlo ralio rezultatai atrodo taip:
1. Sebastienas Loebas („Citroen Xsara“), 2h50m34.8s
2. Marcusas Gronholmas („Peugeot 307“), 2h52m29.5s
3. Tonis Gardemeisteris („Ford Focus“), 2h52m43.1s
4. Petteris Solbergas („Subaru Impreza“), 2h52m52.3s
5. Gillesas Panizzis („Mitsubishi Lancer“), 2h53m19.9s
6. Markko Martinas („Peugeot 307“), 2h54m19.1s
7. Romanas Kresta („Ford Focus“), 2h54m58.9s
8. Alexandras Bengue („Skoda Fabia“), 2h55m32.9s
9. Harris Rovanpera („Mitsubishi Lancer“), 2h56m45.0s
10. Manfredas Stohlas („Citroen Xsara“), 2h57m48.5s


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144