WRC. Monte Karlo ralyje į priekį įsiveržė E. Evansas (5)

WRC. Monte Karlo ralyje į priekį įsiveržė E. Evansas
logo Sausio 25 d. 20:25, Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Vakar kurį laiką pirmavęs, bet poziciją Sebastienui Ogier praradęs Elfynas Evansas šiandien vėl sugebėjo įsiveržti į priekį, tad iki finišo likus keturiems greičio ruožams pirmauja Monte Karlo ralyje.

M. Evansui šiandien pavyko aplenkti S. Ogier ir įsiveržti į priekį. Po pietų „Toyota“ sportininkas turėjo 4,8 sek. persvarą prieš varžovą. Bet prancūzas vieną iš greičio ruožų sugebėjo įveikti greičiau, tad prieš pradedant paskutinį dienos greičio ruožą, tarp abiejų „Toyota“ sportininkų vyko atkakli kova.

Dvyliktame greičio ruože E. Evansas padarė klaidą ir atrodė, kad praras lyderio poziciją. Bet S. Ogier, teigęs, kad važiavo per daug atsargiai, prarado 9,5 sek. Tad E. Evansas išliko pirmoje vietoje ir iki finišo likus keturiems greičio ruožams komandos draugą lenkia 4,9 sek.

Po pietų tempą padidino „Hyundai“ atstovas Thierry Neuville‘is. Belgas nugalėjo viename iš greičio ruožų ir stipriai priartėjo prie lyderių dvejeto. Dabar T. Neuville‘į nuo pirmosios vietos skiria tik 6,4 sek.

Antroje dienos pusėje klydo ir nemažai laiko prarado daugkartinis WRC čempionas Sebastienas Loebas. Nepaisant to, prancūzui pavyko išsaugoti ketvirtąją vietą. Sportininkas 14,1 sek. lenkia penktą vietą užimantį „M-Sport“ atstovą Esapekka Lappį. Tuo tarpu suomio komandos draugas lietuvis Deividas Jocius dieną užbaigė aštuonioliktoje vietoje.

Vt. Lenktynininkas Automobilis Laikas
1 Elfynas Evansas Toyota Yaris 02:28:35.1
2 Sebastienas Ogier Toyota Yaris +4.9
3 Thierry Neuville'is Hyundai i20 Coupe +6.4
4 Sebastienas Loebas Hyundai i20 Coupe +2:24.3
5 Esapekka Lappi Ford Fiesta +2:38.4
6 Kalle Rovanpera Toyota Yaris +3:27.3
7 Takamoto Katsuta Toyota Yaris +10:31.1
8 Eric Camilli Citroen C3 +11:15.2
9 Madsas Ostbergas Citroen C3 +12:13.7
10 Nicolas Ciaminis Citroen C3 +12:39.5
18 Deividas Jocius Ford Fiesta +18:54.7

Komentarai (5)


ddt
| Sausio 26 d. 14:58
Aiwux
| Sausio 26 d. 10:22

Nu tikrai galėtų kaip F1 sukurt licencijos sistemą. Norint vairuot WRC turėtum žemesnėse klasėse rodyt gerus rezultatus... Na ar bent jau būti čempionu vietiniam čempionate. Kažkaip įtariu, kad šiuo atveju Žala su R5 padėtų Jocių į pavėsį.

Pirmomis dienomis man buvo įspūdis, kad Neuville nuo Jociaus tikrai neatsiliktų su standartiniu i20. Nu bent jau Jocius finišavo. Net jei ir kai kada važiuodavo su dygliuotomis, kai visi likę - su asfaltinėm :) Aš galiu tik įsivaizduoti M-Sport vyrukų akis, kai Jocius paprašė dyglių važiavimui ant asfalto :)
Aiwux
| Sausio 26 d. 10:22
Nu tikrai galėtų kaip F1 sukurt licencijos sistemą. Norint vairuot WRC turėtum žemesnėse klasėse rodyt gerus rezultatus... Na ar bent jau būti čempionu vietiniam čempionate. Kažkaip įtariu, kad šiuo atveju Žala su R5 padėtų Jocių į pavėsį.
Black_Death
| Sausio 26 d. 10:09
Jocius turistas? Is kur tokios mintys, jis nuo tokio pat naujokio komandos draugo atsilieka tik nepilnas 16 su puse minutes 😂
ddt
| Sausio 26 d. 01:51
Turiu omeny - neštis su savim lietuvišką veliavą.
ddt
| Sausio 26 d. 01:50
Man atrodo, kad taip pusiau pagarbiai, pusiau su ironija WRC sluoksniuose vadinamas "gentleman driver" Jocius sukurs naują WRC taisyklę, kuri jau egzistuoja F1. Bent kažkiek atskiriančią kentus nuo rimtų vairuotojų. Nes čia tas atvejis, kada man būtų paprasčiausiai su savim neštis lietuvišką vėliavą. Al Qassimi atvejį dar galima suprasti - Citroen rėmėjas, bet Jocius... WRC manau ras mechanizmą apsisaugoti nuo tokių šį sportą kompromituojančių turistų.
×

F-1.lt pulsas