WRC. Monte Karlo ralyje į priekį įsiveržė E. Evansas (12)

WRC. Monte Karlo ralyje į priekį įsiveržė E. Evansas
logo Sausio 22 d. 18:45, Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Šį savaitgalį vykstančiame Monte Karlo ralyje į pirmąją vietą bendroje įskaitoje pakilo „Toyota“ lenktynininkas Elfynas Evansas.

Sportininkas pirmąjį šios dienos greičio ruožą pradėjo būdamas trečias. Bet pakilo pozicija aukštyn po to, kai iki tol pirmavęs „Hyundai“ atstovas Ottas Tanakas nukrito į ketvirtą vietą.

Trumpai į pirmąją vietą buvo pakilęs kitas „Toyota“ lenktynininkas Kalle Rovanpera. Bet jaunasis suomis pavėlavo į ketvirtą kontrolinį punktą ir gavo 10 sek. baudą. Pritaikius baudą, sportininkas prarado kelias pozicijas. O lyderiu tapo E. Evansas. Tiesa, jį po kurio laiko aplenkė jo komandos draugas Sebastienas Ogier.

Pastarajam viename iš greičio ruožų pradūrus padangą ir praradus laiko, į pirmąją vietą vėl pakilo E. Evansas, kuris vienu metu artimiausią varžovą lenkė 20,4 sek. S. Ogier paskutiniame dienos greičio ruože buvo 16 sek. greitesnis už E. Evansą, tad pakilo į antrą vietą ir atsilikimą nuo ralio lyderio sumažino iki 7,4 sek.

Su techninėmis problemomis šiandien susidūręs O. Tanakas po paskutinio dienos greičio ruožo nukrito į trečią vietą.

Priešpaskutiniame greičio ruože suklydęs ir 30 sek. praradęs K. Rovanpera buvo nukritęs į penktą vietą. Bet septintame greičio ruože suomis beveik 10 sek. pranoko „Hyundai“ atstovą Thierry Neuville‘į ir pakilo į ketvirtą vietą.

1. Evansas (Toyota) 1h33:57.5
2. Ogier (Toyota) +7.4
3. Tanakas (Hyundai) +25.3
4. Rovanper (Toyota) +53.1
5. Neuville'is (Hyundai) +59.1
6. Sordo (Hyundai) +1:49.6
7. Mikkelsenas (Toksport Škoda) +3:50.8
8. Katsuta (Toyota) +4:05.0
9. Fourmaux (M-Sport Ford) +4:37.9
10. Greensmithas (M-Sport Ford) +5:10.8


Komentarai (12)
LewisNr1
IP: f72f640 | 01/24 23:00 Atsakyti
ddt
01/24 16:31

Ostbergas - nes pradėjai pasakoti, kad neseku WRC. Dabar matyt matai, kad net labai neblogai seku, nes matyt paciam buvo naujiena ir kas buvo su Tanaku, ir is kur ar prie ko cia Ostbergas. Nes panasu, kad ne taip jau ir domiesi, kaip bandai papasakoti. Niekur nesakiau, kad Skoda kibiras, tai nera ir ko atsikratyti - as sakiau ir kartojau, nors tu ir ignoruoji (kaip patogu, ne?) kad tai niekas isskirtinio, jei eiliniai vairuotojai su ja nevaziuoja taip, kaip neeilinis, t.y. mano mintis buvo kad gebejimu ar patirties trukumo sita Skoda savaime nekompensuoja. Lygiai kaip Toyota ir Katsuta, taigi ir ateinam iki visos sios diskusijos pradzios - ka as sakiau, ir ko tu taip ir nepaneigei.

Na o kas liecia ralio technikos ismanyma - as dziaugiuosi, kad tavo ismanymas leidzia tau jaustis isskirtiniam ir diktuoja poreiki papasakoti, kokia isskirtine tavo pozicija. O ka, jei tik tau tai teikia malonum, go ahead :)

Taip greit pamiršti ką rašai? :) Paskaityk savo pirmą postą ir ten parašyta būtent "kibiras", o daba jau neigi kad sakei, kad Mikkelsenas su "kibiru" važiuoja. Gana kisti Ostberga čia, žinojau as apie Tanaka dar iki tavo parašymo čia ir net ne is Ostbergo, nes deja ir be jo yra pilna ekspertų, juolab pačio Madso as net nelaikyciau ekspertų, tiesiog buvęs geras WRC pilotas. Apskritai, esmė visos diskusijos ir yra ta, kad tu Mikkelsena pirmoje žinutėje Dievų palaikei, su "kibiru", ką aš ir paneigiau, pasakydamas, kad nepaisant to, koks norvegas geras, nuvertinti Skodos nereikia, tai labai gera technika ir Mikkelsenas tik ta ir įrodo, jei ne sutinki, tada nebeturiu ką pasakyti šita tema sau, užteko, kad sau paprieštaravai. Ai ir plius dar mane bandei pagauti sau prieštaravimu, nors to net nebuvo, nuo pirmos žinutės iki dabar sakiau lygiai tą patį, Skoda labai gera technika, Mikkelsenas labai geras vairuotojas, jų junginys dabar dirba puikiai. Toliau, kalba buvo apie japona, tai tavo prisikabinejimas prie jo "turistavimo" labai juokingai atrodo, nežinau kodėl tu jo nemėgsti, gal esi nuskriaustas kažkada tokiu žmonių, man jie ne kliūna, važiuoja savoje klasėje ir tiek. Jo tikslas kuo daugiau info, jis ją puikiai renka, jo tikslas finišuoti, jis tai puikiai padarė, jo tikslas aplenkti r5 mašinas, ta irgi padarė, jo tikslas pakovoti su WRC galu, ką jis puikiai padarė. Ne gana to, čia tik Monte ralis, jis nedaug ką reiškia, tokio, net panašaus ralio nebebus kalendoriuje, tikras WRC sezonas dar tik prasidės ir visi taškai dar toli grazu neišdalinti. Niekur, niekada nesu sakęs, kad dėl ismanimo technikoje aš esu sau išskirtinis, tiesiog tuo domiuosi, žinau, kad r5 mašinos nenusileidžia labai daug WRC bolida, žinau, kad būtent Skoda patobulėjo, nepaisant to, kad jie ir taip geri buvo ir tiek, bandžiau tau ta paaiškinti, bet tu kažkodėl geriau Mikkelsena Dievu laikai, Skoda kibiru, Katsu tik turistu, galinčių r2 vairuoti. Nu jei tikrai tuo tiki, tai sėkmės. :)
ddt
IP: 21ec4ad | 01/24 16:34 Atsakyti
John
01/23 13:13

Nenurasyciau ir fakto kad mikelsonas su pirelliais istestaves tas padangas anksciau nei visi kiti ;) akivaizdu jog pranasuma igaves, ir pritaikes savo greiciui

Logikos tame yra, taip. Bet, kaip sake tas pats Ostbergas - vienas dalykas yra testuoti toje pacioje trasoje ja kartojant vel ir vel, kitas - vaziuoti lenktynese tokiomis salygomis, kokios buvo Monte Karlo ralyje :)
ddt
IP: 21ec4ad | 01/24 16:31 Atsakyti
LewisNr1
01/24 14:26

Bet mes net nediskutavom apie Tanaka ir Osbergo pastebijumus apie jį, kam čia šitą iterpei, sunku paaiškinti. Aš niekur ir neneigiau, kad norvegas geras vairuotojas, aš tik pastebėjimą daviau, kad jis toli gražu ne su kibiru važiuoja, kaip kad pats sakei, o ir po pastabos, vistiek neatsikratai minties, kad Skoda kibiras yra, nu matyt iki technikos supratimo toli tau dar. Ir dar kart paminėsiu, kad vėl neprisikabintum, as niekur niekada nesu sakęs, kad Mikkelsenas prastas pilotas. :) Ne Toyotai ir ne Latvalai kainuoja ta ketvirtą masina aš tau tai jau anksčiau sakiau, kodėl tau sunku tai suprasti :)

Ostbergas - nes pradėjai pasakoti, kad neseku WRC. Dabar matyt matai, kad net labai neblogai seku, nes matyt paciam buvo naujiena ir kas buvo su Tanaku, ir is kur ar prie ko cia Ostbergas. Nes panasu, kad ne taip jau ir domiesi, kaip bandai papasakoti. Niekur nesakiau, kad Skoda kibiras, tai nera ir ko atsikratyti - as sakiau ir kartojau, nors tu ir ignoruoji (kaip patogu, ne?) kad tai niekas isskirtinio, jei eiliniai vairuotojai su ja nevaziuoja taip, kaip neeilinis, t.y. mano mintis buvo kad gebejimu ar patirties trukumo sita Skoda savaime nekompensuoja. Lygiai kaip Toyota ir Katsuta, taigi ir ateinam iki visos sios diskusijos pradzios - ka as sakiau, ir ko tu taip ir nepaneigei.

Na o kas liecia ralio technikos ismanyma - as dziaugiuosi, kad tavo ismanymas leidzia tau jaustis isskirtiniam ir diktuoja poreiki papasakoti, kokia isskirtine tavo pozicija. O ka, jei tik tau tai teikia malonum, go ahead :)
LewisNr1
IP: 56c7956 | 01/24 14:26 Atsakyti
ddt
01/24 13:18

Ostbergas pasakė, kokį numerį bandė prasukti Tanakas su pradurtom padangom, tai jei domiesi, turėjai jau žinoti. Kaip minimum tai yra daug įdomiau, nei kitų komentarai "pasakoju ką matau" :) Tai matyt dabar sutinki, kad Mikkelsenas važiuoja kitoje lygoje, o ne Škoda kažką genialaus padarė (cituojų patį: "Skoda šiemet ypač patobulino r5 bolida ir r5 bolida ne tiek daug dabar atsilieka nuo WRC technikos"), ką puikiai įrodo likusios dvi Škodos. Tai visa tai paaiškina mano poziciją dėl Katsutos. Jis užima kažkieno kito vietą, ir jei Toyota turi pinigų 4 automobiliams, galėtų promoutinti perspektyvius ir gebančius, ne tik mokančius. Bet ką jau čia, jei pasaulis būtų idealus, nebūtų Mazepinų ir panašių, būtų talentai ir gebėjimai.

Bet mes net nediskutavom apie Tanaka ir Osbergo pastebijumus apie jį, kam čia šitą iterpei, sunku paaiškinti. Aš niekur ir neneigiau, kad norvegas geras vairuotojas, aš tik pastebėjimą daviau, kad jis toli gražu ne su kibiru važiuoja, kaip kad pats sakei, o ir po pastabos, vistiek neatsikratai minties, kad Skoda kibiras yra, nu matyt iki technikos supratimo toli tau dar. Ir dar kart paminėsiu, kad vėl neprisikabintum, as niekur niekada nesu sakęs, kad Mikkelsenas prastas pilotas. :) Ne Toyotai ir ne Latvalai kainuoja ta ketvirtą masina aš tau tai jau anksčiau sakiau, kodėl tau sunku tai suprasti :)
ddt
IP: 21ec4ad | 01/24 13:18 Atsakyti
LewisNr1
01/23 23:49

Tai, kad toks jausmas, kad Mikkelsenas geriausias vairuotojas, bet deja sėdi ne už r5 Skodos, o už r54 Golfo kokio vairo. Skoda r5 masina labai gera ir ta tik patvirtina norvegas, net neabejoju, kad bet kuris kitas top pilotas jo vietoje lygiai tą patį patvirtintų ir nėra jis kažkoks antzmogis, tiesiog kiti vaziuoja per lėtai ir tiek, Mikkelsenas tik parodo kokiu tempu su r5 masina galima važiuoti, jei už vairo sėdi ypač talentingas vairuotojas, o ne šiaip pinigais aplipes ir visa gyvenimą svajojęs WRC važiuoti. Ostbergo komentarai man tiesa pasakius šiek tiek juokingi, pats mėtosi tarp argumentų, viena diena kalba viena, kita visai ką kita ir plius dažniausiai kalba tai, ką ir taip visi žino ar turėtų žinoti besidomintys raliu, tiesiog jis įgarsina kiekvieno tikro fano mintis, nes visgi yra važiavęs ralyje aukščiausių lygių. Apie Hyundai ir Tanaka ką norėjai pasakyti išvis nesupratau, kažka čia šovei iki tol nekalbėto ir nediskutuoto:)

Ostbergas pasakė, kokį numerį bandė prasukti Tanakas su pradurtom padangom, tai jei domiesi, turėjai jau žinoti. Kaip minimum tai yra daug įdomiau, nei kitų komentarai "pasakoju ką matau" :) Tai matyt dabar sutinki, kad Mikkelsenas važiuoja kitoje lygoje, o ne Škoda kažką genialaus padarė (cituojų patį: "Skoda šiemet ypač patobulino r5 bolida ir r5 bolida ne tiek daug dabar atsilieka nuo WRC technikos"), ką puikiai įrodo likusios dvi Škodos. Tai visa tai paaiškina mano poziciją dėl Katsutos. Jis užima kažkieno kito vietą, ir jei Toyota turi pinigų 4 automobiliams, galėtų promoutinti perspektyvius ir gebančius, ne tik mokančius. Bet ką jau čia, jei pasaulis būtų idealus, nebūtų Mazepinų ir panašių, būtų talentai ir gebėjimai.
LewisNr1
IP: 56c7956 | 01/23 23:49 Atsakyti
ddt
01/23 23:32

Heh, man reikėtų sekti ralį... Nesipainiok tuomet savo argumentuose, kalbėdamas apie antgamtišką Škodą, kai gebantis važiuoti važiuoja virš jos galimybių ribų, o standartas - važiuoja standartiškai. O tuo tarpu gal aš toliau klausysiu gyvo Ostbergo komentaro per Live+, nes šitas vaikis man kaip bebūtų yra ir autoritetas, ir gerų įžvalgų įmeta, ir pats vieną dieną kritikuoja Takos draskytą vairavimo stilių, o kitą - juo žavisi ir nesupranta, kodėl rodydamas gerą techniką, jis nerodo geičio. Ir jei pastebėjai, bet turbūt nepastebėjai, aš nė pusės žodžio nepasakiau apie Hyundai prakolą su padangom penktadienį, nei genialų bajerį su suswapintom pradurtom padangom, kurį bandė susukt Tanakas... Tai čia man sakai reiktų stebėti visą ralį, ne? :)

Tai, kad toks jausmas, kad Mikkelsenas geriausias vairuotojas, bet deja sėdi ne už r5 Skodos, o už r54 Golfo kokio vairo. Skoda r5 masina labai gera ir ta tik patvirtina norvegas, net neabejoju, kad bet kuris kitas top pilotas jo vietoje lygiai tą patį patvirtintų ir nėra jis kažkoks antzmogis, tiesiog kiti vaziuoja per lėtai ir tiek, Mikkelsenas tik parodo kokiu tempu su r5 masina galima važiuoti, jei už vairo sėdi ypač talentingas vairuotojas, o ne šiaip pinigais aplipes ir visa gyvenimą svajojęs WRC važiuoti. Ostbergo komentarai man tiesa pasakius šiek tiek juokingi, pats mėtosi tarp argumentų, viena diena kalba viena, kita visai ką kita ir plius dažniausiai kalba tai, ką ir taip visi žino ar turėtų žinoti besidomintys raliu, tiesiog jis įgarsina kiekvieno tikro fano mintis, nes visgi yra važiavęs ralyje aukščiausių lygių. Apie Hyundai ir Tanaka ką norėjai pasakyti išvis nesupratau, kažka čia šovei iki tol nekalbėto ir nediskutuoto:)
ddt
IP: 21ec4ad | 01/23 23:32 Atsakyti
LewisNr1
01/23 14:15

Nu jei tau Skoda nėra kažkuo unikali, tada siūlyčiau pasidomėti labiau ties technika. :) Lyginti Bulacia, su Mikkelsenu, tas pats kas Tanaka su Žala, abu labai greiti, bet kuris geresnis niekam abejonių nekyla. Plius pasiūlymas tau, reiktų sekti visa ralį ir matyti kas kiek klaidų daro, kiek problemų turi su technika ir tada aiškiau matysis kodėl tokie tarpai tarp komandos pilotų. Grįžtant prie Japono, tai pažiūrėk paskutinio dopo rezultata, tokiomis sąlygomis, taip greitai turistai nevažiuoja, Japonas greitas ir geras vairuotojas, bet faktas kad jis niekada neprilygo ir neprilygs Tabakui, Ogier, Thierry ir kitiem top vairuotojam.

Heh, man reikėtų sekti ralį... Nesipainiok tuomet savo argumentuose, kalbėdamas apie antgamtišką Škodą, kai gebantis važiuoti važiuoja virš jos galimybių ribų, o standartas - važiuoja standartiškai. O tuo tarpu gal aš toliau klausysiu gyvo Ostbergo komentaro per Live+, nes šitas vaikis man kaip bebūtų yra ir autoritetas, ir gerų įžvalgų įmeta, ir pats vieną dieną kritikuoja Takos draskytą vairavimo stilių, o kitą - juo žavisi ir nesupranta, kodėl rodydamas gerą techniką, jis nerodo geičio. Ir jei pastebėjai, bet turbūt nepastebėjai, aš nė pusės žodžio nepasakiau apie Hyundai prakolą su padangom penktadienį, nei genialų bajerį su suswapintom pradurtom padangom, kurį bandė susukt Tanakas... Tai čia man sakai reiktų stebėti visą ralį, ne? :)
LewisNr1
IP: 56c7956 | 01/23 14:15 Atsakyti
ddt
01/23 10:52

Taka grynutėlis turistas, o Škoda nėra kažkuo unikali, nes kitu atveju Bulacia važiuotų bent jau dešimtuke po SS10 - kažkur šalia Mikkelseno, kuris p8, bet gal ne p17. Škoda kaip Škoda, čia Mikkelsenas yra ultra vyrukas, kuris per turistus tiesiog džiūna ne savo lygoje

Nu jei tau Skoda nėra kažkuo unikali, tada siūlyčiau pasidomėti labiau ties technika. :) Lyginti Bulacia, su Mikkelsenu, tas pats kas Tanaka su Žala, abu labai greiti, bet kuris geresnis niekam abejonių nekyla. Plius pasiūlymas tau, reiktų sekti visa ralį ir matyti kas kiek klaidų daro, kiek problemų turi su technika ir tada aiškiau matysis kodėl tokie tarpai tarp komandos pilotų. Grįžtant prie Japono, tai pažiūrėk paskutinio dopo rezultata, tokiomis sąlygomis, taip greitai turistai nevažiuoja, Japonas greitas ir geras vairuotojas, bet faktas kad jis niekada neprilygo ir neprilygs Tabakui, Ogier, Thierry ir kitiem top vairuotojam.
John
IP: fff6076 | 01/23 13:13 Atsakyti
ddt
01/23 10:52

Taka grynutėlis turistas, o Škoda nėra kažkuo unikali, nes kitu atveju Bulacia važiuotų bent jau dešimtuke po SS10 - kažkur šalia Mikkelseno, kuris p8, bet gal ne p17. Škoda kaip Škoda, čia Mikkelsenas yra ultra vyrukas, kuris per turistus tiesiog džiūna ne savo lygoje

Nenurasyciau ir fakto kad mikelsonas su pirelliais istestaves tas padangas anksciau nei visi kiti ;) akivaizdu jog pranasuma igaves, ir pritaikes savo greiciui
ddt
IP: 21ec4ad | 01/23 10:52 Atsakyti
LewisNr1
01/22 23:30

Pirma tai Mikkelsenas toli gražu ne su kibiru važiuoja, Skoda šiemet ypač patobulino r5 bolida ir r5 bolida ne tiek daug dabar atsilieka nuo WRC technikos, negana to, mes jau senai visi žinojom kad norvegas yra geras pilotas, tiesiog jam maža vietos prie galingiausios technikos, yra už jį geresnių ir talentingesniu ir tiek. Kažkokį pyktį laikai ant Katso, neaišku dėl ko, taip jis lėtas lyginant su top pilotais, bet kad bebūtų, jei jis lygiai važiuotų su tokiu talentų kaip Ogier, ar Rovanpera. Niekas nelaiko jo komandoje ir už ketvirtą bolida ne Latvala ir Toyota susimoka, jis važiuoja ne dėl to, kad yra super talentingas ir super greitas. Gal susikoncentruok ties veiksmu priekyje ir pamiršk tu ta Katsu, važiuoja jis savo klasėje ir tiek :) O šiaip labai smagu kad galima matyti per TV ralį, šiek tiek gaila kad sąlyginai nedaug WRC bolidu, nes už ribų lieka labai nemažai, labai talentingų pilotų, bet bendrai, džiugu kad prasidėjo sezonas ir žiūrim ką turim:)

Taka grynutėlis turistas, o Škoda nėra kažkuo unikali, nes kitu atveju Bulacia važiuotų bent jau dešimtuke po SS10 - kažkur šalia Mikkelseno, kuris p8, bet gal ne p17. Škoda kaip Škoda, čia Mikkelsenas yra ultra vyrukas, kuris per turistus tiesiog džiūna ne savo lygoje
×

TOP naujienos