Y. Hasegawa: „Honda“ variklio galia yra beveik tokia pat, kaip ir „Renault“ (26)

Y. Hasegawa: „Honda“ variklio galia yra beveik tokia pat, kaip ir „Renault“
logo 2017 Spalio 11 d. 13:46, McLaren

„Honda“ F-1 srities vadovas Yusuke Hasegawa pasisakė taip, kad „Toro Rosso“ ekipa turėjo tikrai nudžiugti.

Y. Hasegawa teigia, kad „Honda“ variklis yra beveik toks pat galingas, kaip ir „Renault“. Būtent „Honda“ kitą sezoną tieks variklius „Toro Rosso“, kurie iki šiol naudojo „Renault“. Tuo tarpu „McLaren“ „Honda“ variklius nuo kito sezono iškeis į „Renault“.

„Nuo sezono pradžias mes daug tobulėjome ties galia ir ne tik ties variklio galingumu, bet ir patikimumu. Nuo tada, kai pristatėme specialų 3.5 variklį, manau, kad beveik sulyginome jėgas su „Renault“.

Negaliu pasakyti, kad mūsų variklis geresnis negu „Renault“, bet svarbiausia, kad patikimumas tapo daug geresnis“, - teigė Y. Hasegawa.

Paklaustas ar tai yra mažiausias skirtumas nuo jų priešininkų nuo tada, kai sugrįžo į F-1, Y. Hasegawa atsakė: „Manau, kad taip. Bet tas skirtumas nėra užtektinai mažas. Bet jis tikrai yra daug mažesnis palyginus su praėjusiais metais.“

„Honda“ tikisi išlaikyti tą patį modelį ir kitiems metams ir nesiruošia atlikti drastiškų keitimų, kokius atliko praėjusiais metais.

„Mes neabejojame savo dabartiniu modeliu. Mes pasirinkome labai panašų modelį į tą, kuriuos naudoja „Renault“, „Ferrari“ ir „Mercedes“. Nematau priežasčių, kodėl negalėtume pasiekti tokių pačių rezultatų, naudodami tokį patį variklio tipą“, - pridėjo „Honda“ vadovas.

Komentarai (26)


Tapke1
| 2017 Spalio 12 d. 21:57
Benas Ka cia pats taip sugalvojai ar turi kazkokiu irodymu, kad taip ir yra? Iskyrus, kad Mclaren taip sako, tai nereiskia, kad taip ir yra. Na kitais metais viskas bus aisku.
Benas Ka
| 2017 Spalio 12 d. 17:54
ir kokia gera turi mclaren vaziuokle.
Benas Ka
| 2017 Spalio 12 d. 17:53
geduti20 nu ir kas tau neaisku? kad dabar mclaren nelabai kuom ir nusileidzia williams su mersu varikliu.. Hondos deficitas milziniskas. Tai tik parodo kokia gavno wiliamsu vaziuokle.
gedutis20
| 2017 Spalio 12 d. 15:35
Uztenka i Williams paziuret, merso varikli turi bet gal net Toro Roso aplenks konstruktoriuos. Taip ir su McLaren gali but. Gal uzskubejo su Honda skirtis bus matyt kitais metais. Pamatysim ka Toro Roso padarys su Honda
Zidane
| 2017 Spalio 12 d. 10:32
Čia tikriausiai turima galvoje kad "variklio galia yra beveik tokia pat" ant stendo, tikrai ne trasoje :D
RBR
| 2017 Spalio 12 d. 08:39
Niekam jau nebeidomu koks ju variklis siemet yra. Daug idomiau koks jis kitais metais bus. Nes jei ir vel sudas, nebeisivaizduoju toliau Hondos dalyvavimo formuleje1. Nebent japonai tiek tupi yra, kad patys nebesupranta kaip kenkia savo ivaizdziui su tokiu konkurencingumu
YZF
| 2017 Spalio 11 d. 20:32
| 2017 Spalio 11 d. 17:49

Gal maksimaliu galingumu ir neatsilieka, taciau ji isvysto greiciausiai tik kokia sekunde. Arba neatsilieka tam tikriuose variklio sukiu diapozonuose. Nes tiesiog graudu kai tiesiosios vidury atrodo kad gaza atleidzia ir kitos masinos kaip pro stovincius lekia.

Stebint Alonso vaziavima per SPA lenktyniu pradzia, susidaro vaizdas kad viename rate turi pakankamai galios, o kitame (arba tiksliau kituose) jau nebera. Hulkenberga tiesiojoje aplenke be problemu o veliau ji visi kaip stovinti apvaziuodavo, iskaitant tas pacias renuskes. Turbut kai uzkelia daug/max galios tai poto viskas uzkaista ir nebegali tokio auksto lygio palaikyti ir eina i silpnesni rezima. Per vidurki, po 60 ratu, taip ir gaunasi kad pora minuciu atsilieka.
Micius
| 2017 Spalio 11 d. 19:33
Japonijoj žolytė matyt labai populiari, jei tokie bičai ją pastoviai traukia :D
egiduxx
| 2017 Spalio 11 d. 18:35
Jeigu jiems siekiamybė reno motorai, tai šikna visiška, bet pirma dar tą patį reno motorą reiktų prisivyti.
| 2017 Spalio 11 d. 17:49
Gal maksimaliu galingumu ir neatsilieka, taciau ji isvysto greiciausiai tik kokia sekunde. Arba neatsilieka tam tikriuose variklio sukiu diapozonuose. Nes tiesiog graudu kai tiesiosios vidury atrodo kad gaza atleidzia ir kitos masinos kaip pro stovincius lekia.