Y. Hasegawa: situacija truputį baugina

Y. Hasegawa: situacija truputį baugina
logo 2017 Kovo 12 d. 06:50, McLaren
Priešsezoniniai bandymai pasirodė ęsą itin sudėtingi, jei ne tragiški „Honda“ jėgos agregatų gamintojams. Dėl nuolatinių problemų su japoniškų jėgainių patikimumu pagal nuvažiuotą kilometražą „McLaren“ komanda atsidūrė paskutinėje, dešimtoje vietoje, ją artimiausi varžovai aplenkė net pusantro karto.
Antra vertus,„Honda“ koncerną labiau jaudina ne tiek jų jėgainių patikimumas, o labai jau pastebimas galios ir efektyvumo atsilikimas, o tai tiesiogiai susiję su „McLaren“ bolido nepakankamu greičiu.
Kai „Honda“ projekto vadovo „Formulėje-1“ Yusuke Hasegawos paklausė, ar japonų motoristai tikėjosi tiek daug problemų per bandymus, jis atsakė: „Aišku, kad ne. Žinoma, mes žinojome savo jėgainės galimybių ribas, bet nežinojome, ko pasiekė varžovai ir jei dabar atliksime lyginimą, tai situacija mus šiek tiek baugina, todėl neteisinga būtų daryti optimistinius pareiškimus, kad mes galėsime pretenduoti į labai gerą rezultatą Melburne. Kai dėl jėgainės gedimų, tai suprantama, aš nesitikėjau, kad mes susidursime su tokiais gausiais ir įvairiais gedimais.
Jei, pavyzdžiui, „Renault“ dar iki bandymų numatė, kad jų jėgainės ERS sistema kol kas yra nepakankamai efektyvi, tai Y. Hasegawos žodžiais, jie nebuvo pasiruošę tokiam dideliam gedimų skaičiui.
„Mano galva, nieko iš gedimų, kuriuose mes patyrėme Barselonoje, mes neprognozavome per stendinius bandymus, – sakė japonas. – Visų pirma, aš kalbu apie tai, kas atsitiko antrąją bandymų dieną, o taip pat apie tai, su kuo mes susidūrėme pirmą bandymų dieną šią savaitę. Panašių problemų mes nelaukėme.
Žinoma, visa tai mus itin nuvilia, bet teigiama yra tai, kad visa tai mes išsiaiškinome dar iki etapo Melburne. Nors žinoma, tai atsiliepė testams ir tai trukdė darbui trasoje, nes mes praradome labai daug laiko“.
Antra vertus, Hasegawa tikisi, kad per laiką, kuris liko iki pirmojo šių metų etapo, jiems pavyks pašalinti bent dalį problemų: „Žinoma, šiais metais mums pavyko padidinti vidaus degimo variklio galią, bet susidaro toks įspūdis, kad kiti jėgainių gamintojai padirbėjo geriau už mus – jų variklių efektyvumas yra dar didesnis. Mes gana daug atsiliekame o tai mus labai liūdina. Jei kalbėsime apie darbą su jėgos agregato nustatymais, tai per likusias dvi savaites mes galime išspręsti visą krūvą klausimų, pasistengsime surasti teisingą priėjimą prie jėgainės reguliavimo, o tai leis pagerinti kai kuriuos jo parametrus“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983