Y. Hasegawa: situacija truputį baugina (35)

Y. Hasegawa: situacija truputį baugina
logo 2017 Kovo 12 d. 06:50, McLaren
Priešsezoniniai bandymai pasirodė ęsą itin sudėtingi, jei ne tragiški „Honda“ jėgos agregatų gamintojams. Dėl nuolatinių problemų su japoniškų jėgainių patikimumu pagal nuvažiuotą kilometražą „McLaren“ komanda atsidūrė paskutinėje, dešimtoje vietoje, ją artimiausi varžovai aplenkė net pusantro karto.
Antra vertus,„Honda“ koncerną labiau jaudina ne tiek jų jėgainių patikimumas, o labai jau pastebimas galios ir efektyvumo atsilikimas, o tai tiesiogiai susiję su „McLaren“ bolido nepakankamu greičiu.
Kai „Honda“ projekto vadovo „Formulėje-1“ Yusuke Hasegawos paklausė, ar japonų motoristai tikėjosi tiek daug problemų per bandymus, jis atsakė: „Aišku, kad ne. Žinoma, mes žinojome savo jėgainės galimybių ribas, bet nežinojome, ko pasiekė varžovai ir jei dabar atliksime lyginimą, tai situacija mus šiek tiek baugina, todėl neteisinga būtų daryti optimistinius pareiškimus, kad mes galėsime pretenduoti į labai gerą rezultatą Melburne. Kai dėl jėgainės gedimų, tai suprantama, aš nesitikėjau, kad mes susidursime su tokiais gausiais ir įvairiais gedimais.
Jei, pavyzdžiui, „Renault“ dar iki bandymų numatė, kad jų jėgainės ERS sistema kol kas yra nepakankamai efektyvi, tai Y. Hasegawos žodžiais, jie nebuvo pasiruošę tokiam dideliam gedimų skaičiui.
„Mano galva, nieko iš gedimų, kuriuose mes patyrėme Barselonoje, mes neprognozavome per stendinius bandymus, – sakė japonas. – Visų pirma, aš kalbu apie tai, kas atsitiko antrąją bandymų dieną, o taip pat apie tai, su kuo mes susidūrėme pirmą bandymų dieną šią savaitę. Panašių problemų mes nelaukėme.
Žinoma, visa tai mus itin nuvilia, bet teigiama yra tai, kad visa tai mes išsiaiškinome dar iki etapo Melburne. Nors žinoma, tai atsiliepė testams ir tai trukdė darbui trasoje, nes mes praradome labai daug laiko“.
Antra vertus, Hasegawa tikisi, kad per laiką, kuris liko iki pirmojo šių metų etapo, jiems pavyks pašalinti bent dalį problemų: „Žinoma, šiais metais mums pavyko padidinti vidaus degimo variklio galią, bet susidaro toks įspūdis, kad kiti jėgainių gamintojai padirbėjo geriau už mus – jų variklių efektyvumas yra dar didesnis. Mes gana daug atsiliekame o tai mus labai liūdina. Jei kalbėsime apie darbą su jėgos agregato nustatymais, tai per likusias dvi savaites mes galime išspręsti visą krūvą klausimų, pasistengsime surasti teisingą priėjimą prie jėgainės reguliavimo, o tai leis pagerinti kai kuriuos jo parametrus“.

Komentarai (35)


Matas Galdikas
| 2017 Kovo 14 d. 17:37
R.I.P mclaren-honda 2015-2017
Skirmantas_M
| 2017 Kovo 13 d. 13:58
> lukoramu. Patys Honda labai gerai pasakė, kad jie pajudėjo į priekį, bet toks vaizdas, kad kitos komandos pajudėjo tik dar labiau. Ką noriu pasakyti, kad būtent turėjimas problemų nėra joks privalumas, kad išsispręsi ir bus gerai. Kaip tik blogai, nes kol tu sprendiesi problemas, kiti kryptingai juda į priekį.
lukoramu
| 2017 Kovo 13 d. 11:06
Nebepamenu, ar Tedas ar Kroftas sakė, kad dauguma elektros problemų kilo dėl didelės vibracijos. Kad ir kokios rimtos problemos būtų, su laiku jas išspręs, ir bus įdomu stebėti jų progresą. Hasegawa sakė, kad imasi didelės rizikos iš esmės keisdami variklio dizainą, dabar matom, kad turi begalybę darbo. Lai dirba 2018 sezono labui. Tikiuos užteks McLaren'ams kantrybės ir išminties nedemoralizuoti Honda inžinierių :-) Laikom špygas ir peace ;-)
Tech
| 2017 Kovo 12 d. 23:06
tuizas tik toks, kad gales neribojamai ta savo varikli tobulint. startuot is pabaigos ir pakeist po 2 variklius per etapa.
žiūrovas f-1
| 2017 Kovo 12 d. 22:24
Tikekimes, kad si sezona ekipa dazniau finisuos taskuose ir uzims aukstesne pozicija konstruktoriu iskaitoje, nei 6-a.
evbi
| 2017 Kovo 12 d. 21:46
YZF> Dabar supratau. :) Šiaip jo, keistas tas ramumas ir prieš sezoną buvęs optimizmas. Bet gal kišenėj kokį tūzą laiko, kas čia žino :)
Skirmantas_M
| 2017 Kovo 12 d. 21:42
> YZF. Aš tą patį norėjau parašyt, kad labai jau švelniai pasisakė.
YZF
| 2017 Kovo 12 d. 21:36
evbi> nezinau kodel antraste nuo siek tiek i truputi pakeite, bet mano komentaro esme kad Honda inzinierius tureti situacija LABAI STIPRIAI bauginti, o ne 'siek tiek/truputi/bisky'
Skirmantas_M
| 2017 Kovo 12 d. 21:23
Gal nustokite vieną kartą lyginti serijinius ir F-1 variklius, kuriuos Honda tik pradėjo gaminti? Aišku, rezultatas daugiau nei nuviliantis, bet manau tai tik parodo, kad tarp serijinių variklių, kuriuos kuria ir tobulina metų metus ir F-1 modernių variklių nėra labai daug bendro.
evbi
| 2017 Kovo 12 d. 20:54
Kukurys> Apie skardas kalba išplaukė iš konteksto. Faktas, kad hibridinių jėgainių formulei japonai gaminti nemoka (bent jau tie, kurie gamina). Apie serijinių auto japoniškus variklius kalba kita ir situacija kita.
×