Z. Brownas: mums padės naujo reglamento atidėjimas (2)

Z. Brownas: mums padės naujo reglamento atidėjimas
logo Rugsėjo 16 d. 13:17, McLaren F1

McLaren“ kompanijos vykdomasis direktorius Zakas Brownas mano, kad komandų biudžetų apribojimai padės pasiruošti 2022 metų sezonui, kai įsigalios naujas reglamentas...

„Perėjimas prie naujo reglamento yra atidėtas metams ir tai mums turėtų pasitarnauti, - pareiškė Zakas Brownas tinklalaidėje „In the Fast Lane“. - Visų pirma, jau nuo kitų metų biudžetai bus apriboti, o tai reiškia, jog kuriant naują bolidą, nebus galima išeiti iš nustatytų rėmų.

Antra, „McLaren“ bus vienintelė komanda, kuri planuoja pakeisti jėgainių tiekėją` 2021 metais ir mums teks suderinti bendradarbiavimą su „Mercedes“, kaip tai buvo pirmaisiais darbo su „Renault“ metais. Su gerai žinoma mašina mes lengviau suprasime naujojo jėgos agregato veiklą nei tai darydami su visiškai nauja važiuokle. Mes projektuosime 2022 metų mašiną, turėdami tokį patį biudžetą kaip ir kitos komandos lygiomis sąlygomis.

Dabar mes išleidžiama tris, o gal net penkis kartus mažiau nei „Mercedes“ ar „Ferrari“ ir kur kas mažiau nei „Red Bull“, o įvedus naujas taisykles, visi turės vienodus resursus. Kaip seniais gerais laikais, tegul nugali stipriausia sportine prasme komanda.

Mano nuomone, dėl to visų pirma laimės sirgaliai. Dabar dėl pergalių kovoja dvi ekipos, o greitai pretendentų į titulus bus du, o gal tris kartus daugiau. Mes kovojant pamatysime 5 ar 6 komandas - tai kur kas įdomiau sirgaliams“.

Kitais metais į „McLaren“ gretas pereis Danielis Ricciardo. Z. Browno žodžiais tariant, labai svarbų vaidmenį persiviliojant australą suvaidino komandos vadovas Andreas Seidlas.

„Jis visada norėjo pasikviesti Ricciardo, - tęsė Zakas Brownas. - Prieš keletą metų mes vedėme derybas su juo, bet tada mums buvo siaubingas sezonas - vienas iš blogiausių „McLaren“ istorijoje. Tada Danieliui aš tegalėjau papasakoti apie mūsų planus. Jis pasakė, kad visa tai skamba šauniai, bet „McLaren“ sezonas buvo baisus. Tuomet aš jo neįtikinau ir tai galima suprasti.

Po metų mes gerai važiavome naujame sezone. Aš pažadėjau akcininkams surasti tinkamą komandos vadovą ir pakviečiau Andreas Seidlą - jis labai stipriai pakeitė „McLaren“. Aš pažadėjau jam surasti gerą technikos direktorių - ir dabar pas mus dirba Jamesas Key. Per tą laiką Ricciardo pamatė, kad aš neblogai veikiu ir komanda pasiekia aukštų rezultatų.

Ricciardo yra geras Seidlo darbo šalininkas. Manau, tai suvaidino nemažą vaidmenį jo apsisprendime. Jis sako „Andreas yra gigantas“ ir man atrodo, kad jis turi galvoje teigiamus jo bruožus. Manau, kad būtent dėl to Danielis ir priėmė tokį sprendimą“.


Komentarai (2)
maxpower
IP: a0c95ea | 09/16 23:16 Atsakyti
Įdomu kaip FIA suvaldys tokį dalyką, kad didelės komandos turi labai didelius gamyklinius išteklius ir savo komandom teoriškai gali visą informaciją atiduoti vos ne ne už dyką
jmrb
IP: ebfde48 | 09/16 14:09 Atsakyti
"Mes projektuosime 2022 metų mašiną, turėdami tokį patį biudžetą kaip ir kitos komandos lygiomis sąlygomis."
Būkim objektyvūs - visos komandos ruošiasi tiek 2022 reglamentui, tiek ir finansų ribojimams iš anksto. Visos komandos išleidžia milžiniškus papildomus pinigus dalykams, kurie bus reikalingi po metų ar poros. Realiai, tikra reset fazė greičiausiai ateis po kokių 4-5 metų, nebent Mercedes labai jau sufeilins, arba kažkuri komanda sugalvos kažką neįtikėtino.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas