Z. Brownas: reglamentą reikia padaryti mažiau griežtesniu (4)

Z. Brownas: reglamentą reikia padaryti mažiau griežtesniu
logo Gegužės 16 d. 11:48, McLaren F1

Šiais metais „Formulės-1“ komandos perėjo prie apribotų finansinių biudžetų, o nuo 2022 metų įsigalios naujas Techninis reglamentas – tai pačios rimčiausios permainos šiame sporte per pastaruosius metus. Reformos idėja yra ta, kad kovos F-1 trasose taptų kur kas gražesnės ir lenktynės būtų daug įdomesnėmis.

Tačiau „McLaren“ vykdomąjį direktorių Zaką Browną jaudina tai, kad Techninis reglamentas surašytas labai griežtai ir praktiškai neleidžia plėtoti bet kokios inžinerinės kūrybos.

Zakas Brownas: „Jei nuplausime bolidų dažus ir neliks specifinių komandų spalvų, tai mes dar galėsime kažkaip atskirti vieną mašiną nuo kitos, kadangi mes nuolat ir su ypatingu dėmesiu jas tyrinėjame. Nors yra akivaizdu, kad dabar tarp skirtingų komandų automobilių nėra tik jiems būdingų konstrukcinių skirtumų, kurie anksčiau būdavo labai ryškūs.

Anksčiau žvelgdamas į lenktynių starto lauką, tu iš karto matei, kur yra „Williams“, o kur „Benetton“, kur „McLaren“ ar „Ferrari“, kadangi visi šie bolidai atrodydavo skirtingai.

Jei duosime inžinieriams daugiau laisvės, tai leis taikyti skirtingus požiūrius konstruojant lenktynines mašinas, kurti skirtingas koncepcijas. Galiojantis techninis reglamentas viską apibrėžia į labai siaurus rėmus, todėl konstrukcinių skirtumų tarp automobilių nepatyrusi akis visai nepamatys.

Manyčiau, kad dabar, kai mes perėjome prie apribotų biudžetų, reglamentą reikia padaryti kur kas mažiau griežtą. Bet kokiu atveju jūs negalėsite išleisti daugiau pinigų nei yra numatyta“.

Zako Browno nuomone, jei inžinieriams ir konstruktoriams duosime daugiau laisvės, tai reikš, kad mažosios komandos atsidurs mažiau rizikingoje padėtyje, kadangi nei „Mercedes“, nei „Ferrari“ negalės išleisti milžiniškų sumų kurdamos savo techniką.

„Kadangi išlaidos dabar yra kontroliuojamos, kur kas svarbesniu veiksniu tampa intelektinis potencialas“, - pridūrė Brownas.

Beje, tai, apie ką Brownas kalba ir svajoja, artimiausiais metais tikrai nebus įgyvendinta, nes 2022 m. Techninis reglamentas jau seniai yra patvirtintas.

McLaren F1 Team
Komanda: McLaren F1 Team 2021 sezono taškai: 92
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: MCL35M
Plačiau

Komentarai (4)
RiJ
IP: 916d044 | 05/17 00:15 Atsakyti
2101, 21011 modifikuotas pirmukas, 2102 universalas , 2103 jau daugiau “prabangos”, 2106 patobulintas treciukas, 2104 atnaujintas universalas, 2105 , 2107 patobulintas penktukas, 2108 kupė , 2109 keturduris aštuntukas ir tt. Bent jau dirstelk prieš rašydamas jei nežinai visu modeliu lados
Alienzoo
IP: 3da0ee2 | 05/16 17:32 Atsakyti
saab
05/16 12:50

nu dabar jos atrodys panasiai kaip lada 2001, po to 2011(skyresi bruksniu ant priekinio buferio) ir nieks nezino kur dingo lada 2002 ir 2003,nes iskart pasirode 2004, o Zakui pagarba uz teisybe

O 2003 ne universalas buvo? 😃
saab
IP: 17bc3aa | 05/16 15:23 Atsakyti
atidarau PAR deimantu kasykla, bet is tikruju kuriu, testuoju merc f1 bolidus ir parduodu jiem kaip tech pagalba ar kazkurias dalis, kurios nedraudziamos ir nebrangiai, kad tilpt i remus, buhalterija susidelioju kad visiem tiktu-ir ka? paveiks biudzetu
lubos? klounai
saab
IP: 17bc3aa | 05/16 12:50 Atsakyti
nu dabar jos atrodys panasiai kaip lada 2001, po to 2011(skyresi bruksniu ant priekinio buferio) ir nieks nezino kur dingo lada 2002 ir 2003,nes iskart pasirode 2004, o Zakui pagarba uz teisybe
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas