Zandvoorte sirgalius ketinama pasodinti ant dviračių (4)

Zandvoorte sirgalius ketinama pasodinti ant dviračių
logo Spalio 19 d. 11:24, F1

Nyderlandų GP etapo, kuris turėtų įvykti 2020 metų pirmąjį gegužės savaitgalį, organizatoriai, spręsdami logistikos problemas, tikisi, jog beveik trečdalis sirgalių į autodromą turėtų atvykti dviračiais.

Spėjama, kad per tris lenktynių savaitgalio dienas autodrome pabuvos apie 300 tūkst. žmonių ir organizatoriai nori pasiekti, kad maždaug šimtas tūkstančių į Zandvoorto apylinkes atvažiuotų dviračiu transportu.

Tam bus pastatytos specialios dviračių parkavimo vietos, kuriose numatyta 32 400 vietų. Be to, 15 km atstumu nuo autodromo tikimasi įrengti automobilių stovėjimo aikšteles, kur sirgaliai paliktų automobilius ir persėstų ant dviračių – organizatoriai planuoja išnuomoti 30 tūkst. dviračių.

Svarbų vaidmenį logistinėje schemoje turėtų atlikti ir geležinkelio transportas. Pagal pirminį planą, 31 proc. iš 105 tūkst. žiūrovų kiekvieną dieną į autodromą atvažiuos traukiniais, tam geležinkelio, vedančio į Zandvoortą, pralaidumas turėtų būti padidintas.

Galutinis Nyderlandų GP etapo logistinis planas bus parengtas gruodį ir tada vietos savivaldybė turėtų jį patvirtinti arba koreguoti.

Komentarai (4)


ddt
| Spalio 20 d. 11:41
vi1ius
| Spalio 20 d. 09:10

Dėl "c) 100k žiūrovų ant 32k dviračių, ar likę 70k lenktynes žiūrės ant jų? " , tai F1 žiūrovus skaičiuoja kiek jų buvo per visą savaitgalį. Tas pats žmogus buvęs penktadienį-sekmdienį bus apskaičiuotas kaip 3 žmonės. Taip ir susidaro tie 32,5x3 = 100 (suapvalinus).

Straipsnyje minimas 300k žiūrovų skaičius per savaitgalį, taip kad per dieną - 100k vidutiniškai, nors dauguma jų turės tik sekmadieninį bilietą, tai sekmadienį tikrai bus daugiau nei 100k, jei ką ;) Jei būti iki galo tiksliam, 30 k turėtų atvežti dar nerekonstruotas geležinkelis, likę - dviratukais arba neaišku kaip. Ir finansuos neaišku iš ko. Ir rekonstrukcijos negali pradėti nes nei yra pinigų, nei apsispręsta dėl emisijų kompensavimo (mano duotoje nuorodoje sako, kad dėl to reikalavimo apskritai Nyderlanduose daug statybų sustoję, nebekalbant apie Zaandvoort'ą), nei dar aišku ar neprasidės bylinėjimaisi su aplinkosaugininkais (kaip buvau minėjęs ankstesnėse temose - ten saugomos kopos) - o tam prielaidos yra. Čia bus įdomiai pasmerktas F1 GP projektas, bet tą nesunku buvo ir nuspėti :)
vi1ius
| Spalio 20 d. 09:10
ddt
| Spalio 19 d. 15:00

Puiku, prasideda tai, kas aš ir galvojau kad prasidės. a) 15 km atstumu jau yra Amsterdamo priemiesčiai b) NL dviračiai vienas vagiamiausių dalykų c) 100k žiūrovų ant 32k dviračių, ar likę 70k lenktynes žiūrės ant jų? d) geležinkelį prives prie parkingų ar žmonės turės palikt mašinas miesto parkinguose? Spręstų Amsterdamo P+R, bet net ir įprastą savaitgalio dieną jie P+R vietose nuo 10 val jau būna perpildyti (kas važiavo, tas žino), o įprastiniai tarifai parkuotis mieste yra kosmosas (požeminiai parkingai kaip taisyklė apie 3 Eur/val e) geležinkelio pralaidumo didinimas kaip įsipaišys į tą 4 mln Eur investicijų sumą, kurią numatė Zandvoort'o savivaldybė? :)))

Dėl "c) 100k žiūrovų ant 32k dviračių, ar likę 70k lenktynes žiūrės ant jų? " , tai F1 žiūrovus skaičiuoja kiek jų buvo per visą savaitgalį. Tas pats žmogus buvęs penktadienį-sekmdienį bus apskaičiuotas kaip 3 žmonės. Taip ir susidaro tie 32,5x3 = 100 (suapvalinus).
ddt
| Spalio 19 d. 15:10
Kokybiškesniam straipsniui, dar būtų galima papildyti ir kitais dalykais, kaip antai NL vyriausybės atsisakymu skirti lėšas, galimu bylinėjimusi su aplinkosauginėmis organizacijomis dėl kopų faunos ir floros išsaugojimu, aplinkosauginiais reikalavimais dėl statybų (NOx ir COx emisijų kompensavimu) ir t.t.
https://www.motorsport.com/f1/news/dutch-gp-return-analysis-verstappen/4554704/
ddt
| Spalio 19 d. 15:00
Puiku, prasideda tai, kas aš ir galvojau kad prasidės. a) 15 km atstumu jau yra Amsterdamo priemiesčiai b) NL dviračiai vienas vagiamiausių dalykų c) 100k žiūrovų ant 32k dviračių, ar likę 70k lenktynes žiūrės ant jų? d) geležinkelį prives prie parkingų ar žmonės turės palikt mašinas miesto parkinguose? Spręstų Amsterdamo P+R, bet net ir įprastą savaitgalio dieną jie P+R vietose nuo 10 val jau būna perpildyti (kas važiavo, tas žino), o įprastiniai tarifai parkuotis mieste yra kosmosas (požeminiai parkingai kaip taisyklė apie 3 Eur/val e) geležinkelio pralaidumo didinimas kaip įsipaišys į tą 4 mln Eur investicijų sumą, kurią numatė Zandvoort'o savivaldybė? :)))
×

F-1.lt pulsas