A. Permane įvertino stipriąsias F. Alonso puses (17)

A. Permane įvertino stipriąsias F. Alonso puses
logo Lapkričio 19 d. 14:37, Renault Sport

Kitais metais Fernando Alonso sugrįžta į „Formulę-1“ po dviejų metų pertraukos. „Renault“ komandos sporto direktorius Alanas Permane 2004 metais buvo Jarno Trulli, kuris tuo metu buvo F. Alonso komandos draugu, lenktynių inžinieriumi ir matė, kokį požiūrį į darbą turėjo ispanų lenktynininkas.

Kalbėdamas apie stipriąsias Fernando puses, Permane visų pirma išskyrė gamtos duotą natūralų greitį ir jo sugebėjimą prisitaikyti prie aplinkybių: „Stipri Fernando savybė? Jo greitis. Aš niekada nebuvau Fernando lenktynių inžinieriumi, bet kažkuriuo metu dirbau su juo per bandymus – jo sugebėjimas adaptuotis yra neįtikėtinas.

2004 m. aš buvau Trulli inžinieriumi. Mums tik vieną kartą pavyko įveikti Alonso ir laimėti lenktynes Monake. Tai buvo pirmoji mano pergalė lenktynių inžinieriaus pareigose, todėl man itin įsiminė.

Pilotuodamas mašiną, Fernando labai stipriai apkrauna priekines padangas. Tada buvo leidžiamas kuro papildymas, todėl keli sustojimai būdavo natūralus dalykas. Tačiau 2005 keistis padangas staiga buvo uždrausta. Prisimenu, kai sezono pradžioje Enstone mes sėdėjome su Giancarlo Fisichella ir svarstėme apie tai, kaip mums aplenkti Alonso, turint savo arsenale tik vieną padangų komplektą kvalifikacijai ir lenktynėms.


Komentarai (17)
Tech
IP: c4754c7 | 11/19 18:55 Atsakyti
Tech
11/19 17:02

tokiu LT niekad nebus. net tokie kokie buvo uz prienama kaina net Kaune neissilaike. o tikslumas yra tikslumas, bet ka as noriu pasakyt,- kad bolido jautimas real ir su simulaitorius, tai yra diziausias skirtumas

pvz kodel kad ir Alonso taip verziasi kuo daugiau testu paturet. nes simuliatoriaus niekada neuzteks. tu ten gali buti profas ant to simuliatoriaus o trasoj nieko panasaus nepagausi, jau vien del padangu sukibimo su trasa ,ko virtuali realybe tau neduos.o kas yra labai svarbu.
Tech
IP: bfb2e24 | 11/19 17:02 Atsakyti
kart
11/19 17:00

Simuliatorių akademijos simuliatorius gali įsigyti kiekvienas turintis bent 15-20k eurų. Kaip ir minėjau, Verstapenas namuose ne blogesnį turi. Profesionalius simuliatorius paruošti kainuoja sumas su šešiais nuliukais. Vienas iš pigesnių pavyzdžių: https://www.youtube.com/watch?v=PUNERYwlKhQ

Overall, dabar jokio F1 bolido neįmanoma sukurti be simuliatoriaus, tai manau apie tikslumą net klausimų kilti neturėtų.

tokiu LT niekad nebus. net tokie kokie buvo uz prienama kaina net Kaune neissilaike. o tikslumas yra tikslumas, bet ka as noriu pasakyt,- kad bolido jautimas real ir su simulaitorius, tai yra diziausias skirtumas
kart
IP: ff4c1cb | 11/19 17:00 Atsakyti
Tech
11/19 16:56

lietuvos mastu, simuliatoriu akademija turi kelis tokius, su kuriais tikrai galima pavazinet uz pinigus aisku, jie ten toli grazu ne tokiame lygyje kokius turi komandos ir skirti ne formuliu serijoms o kebulinems masinoms. bet ka noriu pasakyt - simuliatorius maziaus ar daugiau, jis yra simuliatorius ir tai toli grazu iki realybes

Simuliatorių akademijos simuliatorius gali įsigyti kiekvienas turintis bent 15-20k eurų. Kaip ir minėjau, Verstapenas namuose ne blogesnį turi. Profesionalius simuliatorius paruošti kainuoja sumas su šešiais nuliukais. Vienas iš pigesnių pavyzdžių: https://www.youtube.com/watch?v=PUNERYwlKhQ

Overall, dabar jokio F1 bolido neįmanoma sukurti be simuliatoriaus, tai manau apie tikslumą net klausimų kilti neturėtų.
Tech
IP: bfb2e24 | 11/19 16:56 Atsakyti
kart
11/19 16:51

Prajuokinai :)) Įdomu, kokio tu aukšto lygio simuliatoriumi važiavai. Spėju, kad neaukštesnio, nei Leclercas ar Verstapenas įsigiję savo žaidimukams. Prie tikrų simuliatorių, prie kurių dirba bent kelių žmonių komanda, analizuojanti duomenis ir duodanti tau feedbakc'ą valanda kainuoja pinigus, kurie ne kiekvienam mirtingajam. Abejoju ar tau kas nors taip ėmė ir davė jį išbandyti.

Lietuvoje, kai domėjausi prieš kelis metus, tokių simuliatorių net nebuvo. Dabartinės situacijos nežinau, bet bendrai vertinant, Lietuvos rinka yra per maža tokio lygio simuliatoriams.

lietuvos mastu, simuliatoriu akademija turi kelis tokius, su kuriais tikrai galima pavazinet uz pinigus aisku, jie ten toli grazu ne tokiame lygyje kokius turi komandos ir skirti ne formuliu serijoms o kebulinems masinoms. bet ka noriu pasakyt - simuliatorius maziaus ar daugiau, jis yra simuliatorius ir tai toli grazu iki realybes
kart
IP: ff4c1cb | 11/19 16:51 Atsakyti
Tech
11/19 16:22

pats vaziaves su simuliatorium? as esu vazinejes ir su gan auksto lygio. na, tikrai vistiek, realus darbas yra realus. jei taip viskas butu paprasta, tai sestu ir pravaziuotu ir bet koks turistas pavazinejes su simuliatorium kuri laika

Prajuokinai :)) Įdomu, kokio tu aukšto lygio simuliatoriumi važiavai. Spėju, kad neaukštesnio, nei Leclercas ar Verstapenas įsigiję savo žaidimukams. Prie tikrų simuliatorių, prie kurių dirba bent kelių žmonių komanda, analizuojanti duomenis ir duodanti tau feedbakc'ą valanda kainuoja pinigus, kurie ne kiekvienam mirtingajam. Abejoju ar tau kas nors taip ėmė ir davė jį išbandyti.

Lietuvoje, kai domėjausi prieš kelis metus, tokių simuliatorių net nebuvo. Dabartinės situacijos nežinau, bet bendrai vertinant, Lietuvos rinka yra per maža tokio lygio simuliatoriams.
Tech
IP: bfb2e24 | 11/19 16:22 Atsakyti
kart
11/19 16:11

Didžiausias darbas vyksta ne trasoje, o simuliatoriuje.

pats vaziaves su simuliatorium? as esu vazinejes ir su gan auksto lygio. na, tikrai vistiek, realus darbas yra realus. jei taip viskas butu paprasta, tai sestu ir pravaziuotu ir bet koks turistas pavazinejes su simuliatorium kuri laika
kart
IP: ff4c1cb | 11/19 16:11 Atsakyti
Tech
11/19 16:10

bus galima paziuret kai prisitaikys per ziemos testus prie renuko :) nes dabar tai cia su 2 metu senumo bolidu patestavo kelias dienas

Didžiausias darbas vyksta ne trasoje, o simuliatoriuje.
Tech
IP: bfb2e24 | 11/19 16:10 Atsakyti
kart
11/19 16:06

Tai visų pirma reikia atskirti prisitaikymą prie bolido koncepto nuo darbo su padangomis. Su padangomis pilotai ir komandos dirba kiekvieną savaitgalį, ieškodami geriausių trajektorijų ir nustatymų, bet iš esmės tai dirba su tuo pačiu konceptu. Hamis va, praėjusių lenktynių metu privertė dirbti padangas jo naudai.

Bet aš pažiūrėčiau, kaip jis greitai prisitaikytų per naktį persėdęs į visiškai kitą bolidą :))) Galima čia paminėti ir Renault masės amortikus, kur reikėjo pakeisti važiavimo stilių ir buvo kalbama, jog Alonso daug dirbo ties tuo.

bus galima paziuret kai prisitaikys per ziemos testus prie renuko :) nes dabar tai cia su 2 metu senumo bolidu patestavo kelias dienas
kart
IP: ff4c1cb | 11/19 16:06 Atsakyti
Tech
11/19 15:52

cia gal labiau ne apie padangas, o apie "Aš laikau Fernando sugebėjimą adaptuotis vienu iš svarbiausių Alonso bruožu“.
ir cia ne jo vieno nuomone. turbut kiek teko girdet komentaru,tai butent Alonso ir Hamilttonas yra dazniausiai ivardijami zmoniu su jais dirbusiu, kaip labiausiai ir greiciausiai pristaikantys prie ivairiu bolidu.

Tai visų pirma reikia atskirti prisitaikymą prie bolido koncepto nuo darbo su padangomis. Su padangomis pilotai ir komandos dirba kiekvieną savaitgalį, ieškodami geriausių trajektorijų ir nustatymų, bet iš esmės tai dirba su tuo pačiu konceptu. Hamis va, praėjusių lenktynių metu privertė dirbti padangas jo naudai.

Bet aš pažiūrėčiau, kaip jis greitai prisitaikytų per naktį persėdęs į visiškai kitą bolidą :))) Galima čia paminėti ir Renault masės amortikus, kur reikėjo pakeisti važiavimo stilių ir buvo kalbama, jog Alonso daug dirbo ties tuo.
Tech
IP: bfb2e24 | 11/19 15:52 Atsakyti
kart
11/19 15:41

Ne per vienas lenktynes gali girdėti, kaip inžinieriai savo pilotų prašo pasaugoti vieną ar kitą padangą. Joks čia ne major stiliaus pakeitimas.

cia gal labiau ne apie padangas, o apie "Aš laikau Fernando sugebėjimą adaptuotis vienu iš svarbiausių Alonso bruožu“.
ir cia ne jo vieno nuomone. turbut kiek teko girdet komentaru,tai butent Alonso ir Hamilttonas yra dazniausiai ivardijami zmoniu su jais dirbusiu, kaip labiausiai ir greiciausiai pristaikantys prie ivairiu bolidu.
×

TOP naujienos