Austrijoje esanti A1-Ring yra labai reikli technikai trasa. Pateikiame keletą pagrindinių charakteristikų.
Kaip ir Interlagosas, Spielbergo žiedas yra apie 700 metrų virš jūros lygio, tad yra paskaičiuota, kad čia varikliai praranda 7 procentus savo galios. Tačiau tai visai nereiškia, kad ši trasa dėkinga varikliams - trys pakankamai ilgos tiesiosios, kuriomis pilotai lekia įjungę ne žemesnę nei šeštą pavarą, reikalauja labai patikimo variklio, nes daugiau nei pusę rato akseleratorius būna pilnai nuspaustas. Tiesiosiomis bolidai važiuoja apie 10 sekundžių.
Kadangi tiesiųjų pabaigose esantys posūkiai yra labai aštrūs, prieš juos stabdoma labai smarkiai - tad stabdžiai, kuriems tenka didžiulis krūvis, turi dirbti be priekaištų. Beje, būtent šiose stabdymo zonose įvyksta bent devyniasdešimt procentų lenkimų.
Nors asfalto kokybė Austrijoje ir labai gera, dėl kalnuose pastovių vėjų rytais trasos danga dažnai būna nešvari, tad bolidų sukibimas su danga daugelyje trasos vietų nėra geras. Padangos čia, palyginus su
Barselona, ne taip greit dyla, nes Spielberge nėra labai ilgų ir greitų posūkių.
Lengvesnis bolidas - greitesnis, mažai sugaištama laiko kuro papildymui bei padangų keitimui, daug palankių vietų lenkimams - tai faktoriai, kurie leidžia manyti, jog komandos rinksis tikrai ne vieno sustojimo taktiką. Tiesa, dėl gausaus incidentų kiekio dažnas svečias trasoje būna saugos automobilis, o tai gali priversti komandas pakoreguoti savo taktiką lenktynių eigoje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).