„AlphaTauri“ pilotai: per lietų reikia pasikliauti varžovais ir savo instinktais

„AlphaTauri“ pilotai: per lietų reikia pasikliauti varžovais ir savo instinktais
logo Balandžio 26 d. 10:01, Red Bull Content Pool / Getty Images

Geriausias praėjusiųjų metų Daniilo Kvyato pasiekimas – trečioji vieta per Vokietijos GP, kuris buvo užpiltas lietaus Hockenheimo trasoje ir vyko pagal netikėtą scenarijų.

Lenktynės buvo kupinos įvykių, avarijų, išlėkimų iš trasos ir įvykiai daugiausiai buvo chaotiško pobūdžio, o „Toro Rosso“ (nuo 2020 m. ši komanda vadinasi „AlphaTauri“) pilotas iš Rusijos Daniilas Kvyatas, kvalifikacijoje parodęs tik 14-tą rezultatą, sekmadienį finišo liniją sugebėjo kirsti trečias, nusileidęs tik Maxui Verstappenui ir Sebastianui Vetteliui.

Tiesioginio vaizdo eterio britų „Sky Sports“ kanalu metu D. Kvyatas pripažino, kad pilotuoti smarkaus lietaus metu yra gana nekomfortiška: „Pirmuosiuose ratuose kyla labai smarkios vandens purslų bangos, kurias sukelia bolidų ratai – kas važiuoja priekyje arba šalia tavęs. Įprastai aš startuoju kažkur iš peletono vidurio ir važiuoti tenka aklai. Atgalinėje tiesiojoje tu nematai nieko ir tik tikiesi, kad kiti pilotai veikia taip pat, kaip ir tu.

Bet tu nenukeli kojos nuo akseleratoriaus pedalo vildamasis, kad galėsi reikiamu momentu stabdyti – belieka remtis tik instinktais.

Net jei prieš tave važiuoja tik vienas varžovas, tai tu stengiesi taip koreguoti trajektoriją, kad bent kažką matytumei priekyje. Prisimenu kai kurias lietingas lenktynes Spa, kai dar lenktyniaudavau jaunimo serijose – ten pamatyti, kas dedasi priekyje būdavo neįmanoma. Būdavo labai nekomfortiška“.

Suprantama, kad labai svarbus faktorius tokiomis sudėtingomis sąlygomis – kiek su pasikliauji varžovais, su kuriais kovoji trasoje.

„Kadangi nežinai, kas dedasi aplink tavo mašiną, tai negalima vien tik spausti greičio pedalo, - aiškino Daniilas. – Stabdyti tokiomis sąlygomis reikia labai atsargiai ir tu daug kuo turi pasitikėti kitų varžybų dalyvių veiksmais“.

Su rusu sutinka ir kitas „AlphaTauri“ pilotas Pierre‘as Gasly: „Sudėtingiausia yra tai, kad tu nieko nematai, kas vyksta 3 metrų atstumu nuo tavęs. Kas dedasi už tavo mašinos, taip pat nežinai. Tenka remtis vien tik kitais, nors tu stengiesi būti toje trasos vietoje, kurioje bent kiek matytumei priešais važiuojantį varžovą.

Bolido veidrodžiuose tokiomis sąlygomis nematai nieko. Todėl belieka remtis tik tuo pilotu, kuris važiuoja paskui tave ir tikėtis, kad jis nepadarys jokių nesąmonių. Svarbu maksimaliai išnaudoti lenktynininko instinktus ir sugebėti reaguoti į įvykius paskutiniu momentu“.


Komentarai (0)
×

TOP naujienos