Ar imanoma nugaleti Dream-Team?

2002 Lapkričio 19 d. 02:01

Ar imanoma nugaleti dabartine Dream-team-Ferrari :

1. Jie dalyvauja varzybose nuo F1 ikurimo.
2. Tik viena sezona buvo nudazyti ne raudona spalva.
3. Daugiau nei 50% F1 fanu serga uz Ferrari.
4. ~70% per TV ziurinciu ziurovu serga uz Ferrari.
5. Variklius gamina patys.
6. Ne taip, kaip visos F1 komandos, Ferrari atstovauja Italijai (issk. mazyte Minardi).
7. Vienintele F1 komanda, kuria zino beveik visame pasaulyje.

Tai jiems garantuoja:
1. Visos geriausios kompanijos atsiradus progai butinai taps ju remejais bet kokia kaina.
2. Visi geriausi inzinieriai svajoja dirbti Ferraryje. Norint pasamdyti darbuotoja, kuriuo domisi ir Ferrari teks pakloti ypac didesne suma, nes kitaip jis pasirinks Ferrari.
3. Visi geriausi pilotai svajoje atstovauti Ferrari. Daugelis is ju sutiktu buti net ir Nr2. Norint pakviesti i komanda pilota, kuriuo domisi Ferrari taippat teks padaryti jo atlyginima stipriai didesniu, nei siulo Ferrari.
4. Firmos, tiekiancios dalis Ferrari, stengsis kiek gali, beto kurs produktus specialiai Ferrariui (pvz.: padangos).
5. Is ivairiu licendziju ir kitose sriciu jie uzdirbs kurkas didesnias sumas nei kiti.

Isvada:
Jie pravaziuos daugiausiai km testuose, tures moderniausia iranga, geriausius inzinierius, remejus ir pilotus. Net kai MS pasitrauks (kas nebus taip jau greitai) jie nesunkiai ji pakeis kitu "varda" turinciu pilotu (tokiu taps JPM, KR, JV, GF, galbut Matta ar kitas 2004 F1 pasirodysiantis pilotas). Net ir Nr2 pilota rastu lengvai. Technini personala pakeis isleto, kad nenusmugdytu techninio lygio. Visa tai dar kokims 10 metu...

2002 Lapkričio 19 d. 02:04

Bandziau isdestyti viska saziningai. Tiesiog bandziau parodyti, kad niekas nera kalti del susidariusios padeties. Dabar F1 sukasi 100-us kartu didesnes sumos pinigu, tad Ferrari dabar pirmauja netik del paskutiniu metu puikaus darbo, bet visu pirma del ilgos ir slovingos Ferrari praeities, kas dabar jiems leidzia atsiskleisti. Jau seniai buvo galima apie tai galvoti, bet buvo klausimas kada...? Ir tas metas atejo...

2002 Lapkričio 19 d. 06:55

HORN: tad kodėlgi "Ferrari" kentėjo pergalių badą 1979-2000 m.? :) čempionai ateina ir išeina, taip bus ir šįkart..

2002 Lapkričio 19 d. 07:31

Nu labai graziai tu cia viska isdestei,bet as manau ja nugaleti tikrai ymanoma.Nereikia pamirsti kad jie turi ir konkurentus kurie labai stengiasi ja vytis ir gali greitai progresuoti.Ir as manau kad greitu laiku F1 daug kas pasikeis.HORN>>Nieko nera neimanomo.Visus galima nugaleti.Ateis laikas ir Ferrariams.

2002 Lapkričio 19 d. 08:36

HORN> tai ka ten 10-a, gal kokiam simtmeciui.. jau nesigedink tada :D

O siaip aisq sutinku su jaudriumi... what comes around goes around

2002 Lapkričio 19 d. 11:01

HORN> vis tik jaudrius teisingai pasake. juk nemanau, kad labai daug kas verzesi i scuderia kai si buvo stipriai nukritusi. be to daugeliui darbuotoju noras dirbti priklauso nuo mokamu babkiu (tai, kad dabar GALBUT daugiausia moka scuderia nera taisykle).

beje pamirsai pamineti, kad beveik nei vienas pilotas nenori atstovauti scuderijai, kol ten yra MS. O jei nebus MS tai vargu bau ar beliks ir TOKIA scuderia.
taip pat nepaminejai, kad vis daugiau asmenu atsala nuo scuderios dej ju naudojamos taktikos, tariamo formules zlugdymo ir kitu nemaloniu momentu. todel ir per daug stipriai pasakyta, kad jie tai dream team. greiciau "geriausiai siuo metu dirbanti komanda" su tuo ir as sutikciau, bet butinai pabresciau, kad tai nereiskia, kad jie yra geriausiai lenktyniaujanti komanda.

2002 Lapkričio 19 d. 11:55

nToshka, jo "tai nereiskia, kad jie yra geriausiai lenktyniaujanti komanda", jie puikiausiai lenktyniaujanti komanda surinkusi 50% visu tasku.

2002 Lapkričio 19 d. 12:40

Tai vis delto netiesiogiai pripazystate kad MS tikrai yra ziauriai geras pilotas, jei jau manote kad be jo ferrari buvo antraeile komanda.

2002 Lapkričio 19 d. 15:39

Ntoska> nu tu duodi : nei vienas pilotas nenori... kol ten yra MS. Buk ramus, nubegtu visom keturiom, tik durk pirstu. Horn teisus. Net ir Nr.2... Zinoma, patirtis ir vardas, idirbis daro savo, bet kiti irgi nestovi vietoje. MB taip pat turi didziule patirti, zinoma ne F!'ame, bet kaip gamintojas jis turi milziniska potenciala, taip pat ir bemsai, taigi, nereiks laukt 100 metu... Nors as uz Ferrari. O siandien is GrandPrixProdukts man koks kurtakas Ferrari atejo! Sprokit is pavydo Ferrari Fanai!!!

2002 Lapkričio 19 d. 16:52

Toxa> pasakyk, kad dar už dyką...???

2002 Lapkričio 19 d. 17:36

Taip, sutinku su HORN, kad jie bene geriausiai organizuoja savo darba ir yra populiariausia komanda, bet kuriam laikui, as nesiimu sprest. Nepakeiciamu nera.

2002 Lapkričio 19 d. 17:40

nu .......kazkada visi galvojo kad MClaren nenugalimi...........zodziu Ferrari nereikia uzmikti ant garbes lauru,ar kaip juos ten:)

2002 Lapkričio 19 d. 18:00

Ne viskas sukasi ratu !!! Ferrari siuo metu yra tokie stiprus, nes FANTASTISKAI paskutinius metus dirbo ju marketingo skyrius. Ferrari ir Nr.1 piloto - MS - vardas isreklamuotas nerealiai. Pas juos VISI nori dirbt, net uz mazesni atlyginima. Turi daugiausiai darbuotoju visose srityse, daugiausiai testuoja, daugiausiai projektuoja. Kitos komandos galvoja kaip islikti ir tikisi stebuklo (pvz.: McLaren ir Williams siuo metu), silpnesnes isvis tegalvoja apie islikima, o ne apie champo titula...
Atskiri pilotai (pvz.:JPM), ar inzinierius (pvz.:A.Neway) nieko negali pakeisti. Jie tam neturi salygu.
Kad Ferrari nusilptu galimi keli NEREALUS atvejai: komandai prades vadovvauti prastas bosas, arba del tokios komandines taktikos ar pirmavimo daugelis fanu ir ziurovu prades sirgti uz silpnesnius.

2002 Lapkričio 19 d. 19:06

Aishku Tik BMW-Williams Tai Gali Pdaryt :)

2002 Lapkričio 20 d. 12:04

tranzenziuzex> na as siek tiek turejau kita prasme. kad jie geriausiai pasirodziusi metu komanda sutinku (zinoma vertinant tik saurinktu tasku aspektu, nes kitais aspektais tai tikrai nemanau, kad reiktu komentuoti :)). bet, kad jie lenktyniavo tai jau is fantastikos srities. jie tiesiog vaziavo :( o tai jau ne jokios lenktynes.

2002 Lapkričio 20 d. 19:16

Ne visai taip yra gyvenime. Viskas priklauso nuo bico, kuris organizuoja / vadovauja / stumdo/ switchina - nesvarbu kaip bepavadinsi. Siais laikais populiarus zodis yra vadybininkas, F-1 tokie zmones vadinami Team Pricipal.
Tai va- iss bicas turi buti nerealiai kurybingas, komunikabilus ir geras organizatorius. Feraryje visa tai mano galva ikunija du zmones- Jeanas Totas ir Rosas Brawnas. Ju darbas - organizuoti darbus komandoje taip, kad visas mechanizmas suktusi be maziausiu kabliuku. Patikekite, tai nera taip paprasta kaip atrodo. Skeptikams pasiulysiu prisiminti kokioj siknoj buvo raudonieji, kol komandoje nebuvo situ dvieju bicu. Tai apie raudonosiuos.
Mano manymu pagarbos yra verti dar keli bicai F-1 -tai be abejo duetas Frenkis-Patrikas, kurie jau dirba ar ne 20 m kartu ir be abejo genealusis Rosas.
Kitu komadu Team principal keiciasi pernelyg daznai, jie neturi tam tikru savybiu, nors nera visiski *** - prisiminkime pvz, kokia imperija valdo Twalkishaw, ar David Richardsas. Apie tai byloja ir rezai - per paskutinius 20 metu konstruktoriu taure dalinosi tik trys super komandos su vienintele Lotus, man regis, isimtimi!
Beje paskutiniu metu man vis labiau pradeda patikti Stodartas - vaikinas sugebejo issilaikyti siemet, surado Minardziam Gazprom kaip vina is pagrindiniu tiekeju, prasimuse Prost'o pinigus - genealiajam Rosui auga konkurentas. Ar tik Minardi nesilygiuos su Sauber po keleto meteliu?

2002 Lapkričio 20 d. 23:04

Kekstas>>>Siap su tavim 100 procentu sutinku ir tikrai tikiu kad minardziai po poros meteliu gali tapti visai neblogais vidutiniokais. Jei pameni nesenei diskusijoje apie Minardzius Jarno mane apsauke vos ne *** uz tai kad tikiu kad reikalai sioje komandoje gali pasitaisyti. Tai manau esu ne vienintelis kuris tiki Minardziu galimu progresu, ar ne taip?? Nors siaip neaisku kiek Gazpromas lemonu numete jiems, nors tikrai tai turetu buti nemazai jei ruskeli paeme.

2002 Lapkričio 21 d. 08:50

antoska> Labai visiems siulau paskaityti sios dienos LR "Greitkelio" prieda, p. Mazeikos staripsni apie F-1. Nemazai boolshito, bet va apie Minardzius parasyta, kad tevas ir sunus Minardziai vos apsile kojas surenge spaudos konferencija ir mintis yra ta, kad neapsiriboti Gazprom bashliais, bet ieskoti ir kitu investuotoju / remeju is Rytu Europos. O tos mintys atspindi globalines ekonomikos postumius- vakaru ekonomikai ne patys geriausi laikai, o va rytieciam sekassi neblogai. Taigi, tikimybe nemaza, kad rytu europos remejai stums savo driverius, o vakariecius. Va taip, pilieciai.

2002 Lapkričio 21 d. 09:47

Leo> LOL...

2002 Lapkričio 21 d. 11:03

Horn> nu tu duodi. Tave, man regis, gili depresija uzpuole. Ferrari, tokia, kokia ji yra dabar, pasidare per sunku darba. Lygiai taip pat iskilti gali bet kuri kita komanda, turinti padoru biudzeta (BMW ir McLaren biudzetai, kiek zinau, praktiskai siekia Ferrari). Juk dar palyginus neseniai Ferrari buvo praktiskai vidutine komanda (iki Shumo atejimo), o ir jam atejus reikejo daug sunkaus darbo, kad pasiekt tai, ka dabar turi Ferrari. Taigi, ner cia ko skiest, kad Ferai lyg pasaulio stebuklas, teisingai jaudrius pasake, kad niekas nestovi vietoje ;)
Antra vertus, linkiu Ferrari dar ilgai islaikyti geriausios komandos varda.

2002 Lapkričio 21 d. 14:03

OK, pratesim shia diskusija po Australijos GP. Manau daugelio nuotaikos bus kitokios...

2002 Lapkričio 21 d. 14:04

Shiaip cia HORN rashe (ne Xsas)....

2002 Lapkričio 21 d. 20:44

As tik noriu priminti N.Laudos zodzius pasakytus sio sezono pradzioje: "We must be ready to fight for championship in 2003!"

Taip, kad mes nugalesim!!! T.y. Jaguar nugales :D

2002 Lapkričio 21 d. 23:52

arejas> Del 8-16 vietu :D

2002 Lapkričio 22 d. 07:07

Imanoma. Tik labai sunkiai. Bent kita sezona. Prisiminkime pagrindini filosofijos desni: priesybiu vienybe ir kova. Taigi.

2002 Lapkričio 22 d. 13:33

Jeigu Ferrari lyginat su krepsinio Dream Team,tai pagal faktus nugaleti neimanoma,bet sporte visko buna.Technikos amzius,galimi staigus progresai kiekvienoje komandoje,ir statistika nebe ka cia padetu.Aisku nesakau,kad kita sezona Ferrari smuks zemyn,bet galimybiu visada yra.(krepsinyje lietuva irgi beveik nugalejo Dream team)

2002 Lapkričio 22 d. 17:11

Rolex> "Jeigu Ferrari lyginat su krepsinio Dream Team,tai pagal faktus nugaleti neimanoma"
:confused: :confused: :confused:
Tu gal uzmigai kokias 1999 m. ir pabudai tik dabar? Kaip suprasti neimanoma nugaleti, kai tas Dream Team buvo ne tik, kad nugaletas 3 kartus bet ir sutriuskintas... Taip, kad sportas yra sportas, niekada nera jokiu garantiju, kad viena diena vadinamas Dream Team'as nevirs Drink Team'u :)

TOP naujienos