Vakar oficialiai buvo pranešta, jog netoli Austino (JAV) miesto statomoje trasoje po dviejų metų bus surengtos „MotoGP“ varžybos. Teigiama, jog tarp pastarojo čempionato ir lenktynių žiedo vadovų buvo pasirašyta dešimties metų sutartis.
Taigi tapo aišku, jog nuo 2013 m. „MotoGP“ JAV lankysis net tris kartus. Jau kuris laikas čempionato varžybos rengiamos Laguna Seca bei Indianapolio lenktynių žieduose.
Naujai statomoje trasoje, kuri nuo šiol oficialiai bus vadinama Amerikų žiedu, 2012 m. apsilankys ir „Formulės-1“ dalyviai. Priešingai nei „MotoGP“, F-1 į JAV sezono metu užsuks tik vieną kartą.
Apie 5,5 km ilgio lenktynių žiedas nebus visiškai plokščias – lenktynininkams čia teks susidurti su reljefo svyravimais – aukščio amplitudė sieks 40 metrų. Be to, trasa bus įveikiama prieš laikrodžio rodyklę, kas „Formulėje-1“ yra palyginti reta. Amerikų lenktynių žiedo statybas tikimasi užbaigti kitų metų viduryje.
Vytcioks > Drįsčiau nesutikti: didelį greitį pasiekti starto metu staigiai būtų sunkoka, todėl tie, kuriems pavyktų pajudėti, tikrai spėtų laiku sureaguoti ir apvažiuoti tuos, kurie užgeso ar pradėjo riedėti atgal.
Manau, kad mintis tikrai ne prasta. Dar galima būtų papildyti lėtu posūkiu prieš šitą įkalnę (starto-finišo tiesiąją), kad lenktynininkai negalėtų padoriai įsibėgėti ir kiekviename rate variklis būtų nežmoniškai apkraunamas.
Ta įkalnė tikrai gerai atrodo, šiaip galėtų pastatyti vieną trasą su milžiniška įkalne, kurioje būtų startas. Kad iš vietos pajudėti nepariedėjus atgal būtų beveik neįmanoma, du trečdaliai startuojančių užgestų, o silpnesnė technika iš viso neįtrauktų į tą įkalnę. Manau, pridėtų įdomumo ir skatintų vystyti technologijas Formulėje-1.
Manau, kad mintis tikrai ne prasta. Dar galima būtų papildyti lėtu posūkiu prieš šitą įkalnę (starto-finišo tiesiąją), kad lenktynininkai negalėtų padoriai įsibėgėti ir kiekviename rate variklis būtų nežmoniškai apkraunamas.
Posukiai
1 ?, 7, 11, 12, 19?, 20?