Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) sprendimu, BAR komanda šį savaitgalį turės naudoti penkių savaičių senumo „
Honda“ agregatus, kuriais lenktyniavo San Marino GP metu.
„Mes norėjome FIA paprašyti leisti mums pakeisti variklius be nuobaudų, tačiau federacija užbėgo mums už akių ir paneigė tokią galimybę“, – patvirtino „Honda“ vice prezidentas Otmaras Szafnaueris.
„Varikliai stovėjo penkias savaites, jie tam tikrai nepritaikyti. Ilgiausias periodas, kokį mes turėjome galvoje, buvo kiek mažiau nei trys savaitės. Metalai rūdija, tarpinės yra, ir mums dėl to neramu. Tiesiog dar nebuvome susidūrę su tokia situacija. Mums paprastai nepatinka ko nors naudoti, prieš tai nuodugniai neišbandžius, o variklių tokiose situacija mes ir nesame išbandę“, – aiškino variklių gamintojo atstovas.
„Mūsų rūpestis yra tai, kad nežinome, kas vyksta per tas penkias savaites. Varikliai yra užplombuoti, todėl, praėjus keturioms savaitėms, mes negalėjome jų išrinkti ir nustatyti, kad, pavyzdžiui, jis rūdija greičiau nei įprasta. Kai jie užplombuoti, negali žinoti, kas dedasi viduje. Mes rizikuojame, tačiau neturime iš ko rinktis. Turime juos naudoti“, – pridūrė jis.
BAR galėtų pakeisti „Honda“ variklius naujais, tačiau tuo atveju jos lenktynininkai būtų nubausta starto 10 pozicijų žemiau iškovotosios kvalifikacijoje nuobauda, kas dar labiau sugadintų šį lenktynių savaitgalį. Jį apsunkins tai, kad kvalifikacijoje šios komandos atstovai pasirodys vieni pirmųjų.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).