BAR komanda pranešė, kad nekeis neįprastos kuro bako konstrukcijos, kurioje numatyta speciali talpa, reikalinga tvarkingam „Honda“ variklio darbui.
Šioje talpoje po San Marino GP lenktynių likęs kuras lėmė ekipos lenktynininkų rezultatų anuliavimą bei diskvalifikaciją 2 lenktynėms. Tarptautinė automobilių federacija (FIA) nusprendė, kad pati bako konstrukcija buvo leistina, tačiau uždraudė papildomoje talpoje esantį kurą naudoti kaip balastą.
BAR nuo šiol turės bolide sumontuoti papildomus 6 kilogramus fiksuoto balasto – tiek, kad išsiurbus visą automobilyje esantį kurą, šis dar svertų daugiau nei mažiausia leistina riba, kuri yra 600 kilogramų. Pasak „Formulės-1“ specialistų, toks papildomas svoris sulėtins bolidą apie 0,2 sekundės per vieną ratą.