„BAR“ ekipa paskutiniajame rate liepė savo lenktynininkams sustoti ir pasitraukti iš lenktynių, nes taip, pagal galiojančias taisykles, komanda galės į jų bolidus jau kitoms lenktynėms įmontuoti naujus variklius.
Paskutiniajame rate Jensonas Buttonas važiavo 11-as, o Takuma Sato – 14-as.
„Kadangi abu pilotai važiavo pozicijose, už kurias taškai nėra skiriami, nusprendėme juos sustabdyti, nes tai mums suteiks galimybę pakeisti variklius prieš lenktynes Malaizijoje ir likti nenubaustiems. Lenktynėse, kuriose numatoma aukšta oro temperatūra, tai mums gali suteikti pranašumo“, – pareiškė „BAR“ komandos technikos direktorius Geoffas Willis.
Pagal naujus techninius reikalavimus, lenktynininkai turi naudoti vieną variklį du lenktynių savaitgalius. Tačiau jose numatyta išimtis – jei pilotas pirmųjų lenktynių nebaigia, jis antrosiose jau gali naudoti naują variklį. Tuo tarpu kitu atveju variklio keitimas yra baudžiamas bauda ir lenktynininkas turi startuoti 10 pozicijų žemiau iškovotosios kvalifikacijoje.
Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) atstovai prieš čempionatą buvo neoficialiai perspėję, kad jei specialiai pasinaudotų šia išimtimi, komandos gali būti griežtai nubaustos. Tiesa, atrodo, dabar FIA pakeitė savo nuomonę ir bausti ekipų dėl tokios elgesio nesiruošia.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).