Belgijoje pirmąją pergalę iškovojo C. Leclercas (83)

Belgijoje pirmąją pergalę iškovojo C. Leclercas
logo Rugsėjo 01 d. 17:37, Pirelli

Belgijoje, Spa trasoje, pirmąją pergalę „Formulėje-1“ iškovojo „Ferrari“ lenktynininkas Charlesas Leclercas. Pastarasis įveikė antroje ir trečioje vietose likusius „Mercedes“ pilotus Lewisą Hamiltoną ir Valtterį Bottą.

Kvalifikacijos nugalėtojas C. Leclercas sėkmingai startavo iš pirmosios pozicijos ir išsilaikė rikiuotės priekyje įveikus pirmąjį posūkį.

Nesėkmingai lenktynių pradžia susiklostė „Red Bull“ atstovui Maxui Verstappenui. Olandas prastai startavo ir prarado pozicijas Sergio Perezui bei Kimi Raikkonenui. Atvažiuojant į pirmąjį posūkį, M. Verstappenas aplenkė minėtąjį S. Perezą ir bandė lenkti K. Raikkoneną. Sportininkai neišvengė kontakto, po kurio suomio bolidas akimirkai buvo pakilęs į orą. M. Verstappenui įveikiant „Eau Rouge“ posūkį lūžo bolido pakaba, tad sportininkas atsidūręs už trasos ribų trenkėsi į apsauginę sieną ir baigė savo pasirodymą. Dėl šio incidento trasoje pasirodė saugos automobilis.

Pastarasis iš trasos turėjo pasitraukti trečiame rate, bet buvo priverstas apsukti dar kelis ratus, nes trasoje sustojo Carloso Sainzo „McLaren“ bolidas.

Lenktynes pratęsus penktame rate, C. Leclercas išsaugojo lyderio poziciją, tuo tarpu jo komandos draugas Sebastianas Vettelis užblokavo ratus „La Source“ posūkyje. Vėliau ratas po rato prie vokiečio ėmė artėti L. Hamiltonas. Galų gale S. Vettelis buvo pirmasis iš lyderių, kuris atliko pirmąjį sustojimą. Sportininkas tai padarė 15-ame rate.

Nuo pat pradžių varžybose pirmavęs C. Leclercas pirmą ir paskutinį sustojimą atliko 21-ame rate, bet į trasą grįžo už komandos draugo S. Vettelio. Tačiau C. Leclercas kiekviename rate mažino atsilikimą nuo vokiečio. Po aštuoniolikos ratų S. Vetteliui buvo duotas nurodymas praleisti į priekį komandos draugą.

Į priekį praleidęs C. Leclercą, S. Vettelis po kurio laiko pralaimėjo kovą dėl pozicijos L. Hamiltonui. O pasukęs į techninio aptarnavimo zoną antrą kartą, užleido trečią vietą Valtteri Bottui.

Pirmasis trejetas iki pat finišo taip ir nepasikeitė. Tiesa, lenktynių pabaigoje L. Hamiltonas buvo pavijęs lyderį, tačiau jo taip ir nepalenkė. Tad C. Leclercas džiaugėsi pirma iškovota pergale „Formulėje-1“. „Ferrari“ ekipai tai taip pat buvo pirmoji pergalė šių metų sezone.

Antroje vietoje finišavęs L. Hamiltonas persvarą lenktynininkų įskaitoje prieš komandos draugą V. Bottą padidino iki 65 taškų.

Pasinaudojęs tuo, jog pačioje lenktynių pabaigoje sugedo Lando Norriso „McLaren“ bolidas, penktoje vietoje varžybas baigė pirmą kartą „Red Bull“ automobilį pilotavęs Alexas Albonas.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Charlesas Leclercas

1:23:45.710

44

2.

Lewisas Hamiltonas

+0.981s

44

3.

Valtteri Bottas

+12.585s

44

4.

Sebastianas Vettelis

+26.422s

44

5.

Alexanderis Albonas

+81.325s

44

6.

Sergio Perezas

+84.448s

44

7.

Daniilas Kvyatas

+89.657s

44

8.

Nico Hulkenbergas

+106.639s

44

9.

Pierre'as Gasly

+109.168s

44

10.

Lance'as Strollas

+109.838s

44

11.

Lando Norrisas

DNF

43

12.

Kevinas Magnussenas

+1lap

43

13.

Romainas Grosjeanas

+1lap

43

14.

Danielis Ricciardo

+1lap

43

15.

George'as Russellas

+1lap

43

16.

Kimi Raikkonenas

+1lap

43

17.

Robertas Kubica

+1lap

43

18.

Antonio Giovinazzi

DNF

42

19.

Carlosas Sainzas

DNF

1

20.

Maxas Verstappenas

DNF

0

Komentarai (83)


3000GT
| Rugsėjo 02 d. 23:20
Fekkalli
| Rugsėjo 02 d. 11:12

Mazokai komentu apie albono pasirodyma.
Mano nuomone vakar buvo padarytas planas maximum. Pamatem lenkimu kuriu Gasly niekada neatliks. Kur ovacijos?

nu tas +81 sekunde tai visgi sunkiai ant ovaciju nesa...
Klepsidra
| Rugsėjo 02 d. 16:38
A85
| Rugsėjo 02 d. 15:01

Tiek gerai jau nebeatsimenu, bet buvo ten problemų su rūkstančiais STR. Bet kas tiksliai buvo, jau nebeatsimenu. Faktas, kad Renault (Abiteboul) pralošė PR karą RBR juodai.

Dėl tų variklių, tai nežinau sutarčių detalių, ten lyg vieni pasirašo all-inclusive sutartis, kur moki fiksą ir už tai gauni pilną aptarnavimą nesvarbu kas įvyks, kiti moka už PU dalis, ir jei sugenda dėl jų kaltės turi pirktis naują ir etc. Naujas PU, dabar, lyg 3M kainuoja. O dėl to rūkimo, gal Renault teigė, kad turi tilpt į vieną temperatūrinį režimą, kai realiai netilpo ir dėl to rūko, nežinau, neatsimenu :)

nelabai kas ta info ir dalinasi. viskas sudeta is gandu.
A85
| Rugsėjo 02 d. 15:01
Klepsidra
| Rugsėjo 02 d. 14:12

ne tik. istorija, kiek pamenu, prasideda nuo to, kad STR sukepino kelis motorus ir Renault su Red Bull pradejo matavimasi kai kuriais organais, kieno visgi buvo kalte (nes lyg sukepe tik STR motorai, delko Renault rode, kad kalte del prasto ausinimo krenta STR). tas pasimatavimas ejo iki pat galo - ar Renault turejo pateikti ta papildoma motora/dalis, ar ne, nes STR moketi nepanoro. daliu nebuvimas, matyt irgi buvo papildomas argumentas + konstruktyviam bendravimui daug padejo statement'ai is RB puses, kad Renault sabotuoja STR kova del 6 ar 7 vietos ir delto daliu neduoda.

Tiek gerai jau nebeatsimenu, bet buvo ten problemų su rūkstančiais STR. Bet kas tiksliai buvo, jau nebeatsimenu. Faktas, kad Renault (Abiteboul) pralošė PR karą RBR juodai.

Dėl tų variklių, tai nežinau sutarčių detalių, ten lyg vieni pasirašo all-inclusive sutartis, kur moki fiksą ir už tai gauni pilną aptarnavimą nesvarbu kas įvyks, kiti moka už PU dalis, ir jei sugenda dėl jų kaltės turi pirktis naują ir etc. Naujas PU, dabar, lyg 3M kainuoja. O dėl to rūkimo, gal Renault teigė, kad turi tilpt į vieną temperatūrinį režimą, kai realiai netilpo ir dėl to rūko, nežinau, neatsimenu :)
kart
| Rugsėjo 02 d. 14:59
Marioks35
| Rugsėjo 02 d. 13:10

Kodėl Albon fail qual? Vistiek ten keitė variklius ir gavo starto pozicijų baudas, tai kam ten draskytis?

Nesvarbu, kad bauda, bet juk ne is galo startavo. Kuo aukstesne Q vieta, tuo aukstesne startine pozicija. Na, nebent RBR planas buvo toks, kad startuoti kuo zemiau ir gauti lengvesniu priesininku, kad Albonas galetu brautis i prieki atliekant daugiau lenkimu taip pratinantis prie bolido ir ivertinant jo galimybes.
Klepsidra
| Rugsėjo 02 d. 14:12
A85
| Rugsėjo 02 d. 13:26

Kiek aš atsimenu, tai Renault sakė, kad jie turi tik senas (kiek suprantu refurbished) dalis, nes a la sezonui baigiantis naujų negamina ir developina naują variklį.

ne tik. istorija, kiek pamenu, prasideda nuo to, kad STR sukepino kelis motorus ir Renault su Red Bull pradejo matavimasi kai kuriais organais, kieno visgi buvo kalte (nes lyg sukepe tik STR motorai, delko Renault rode, kad kalte del prasto ausinimo krenta STR). tas pasimatavimas ejo iki pat galo - ar Renault turejo pateikti ta papildoma motora/dalis, ar ne, nes STR moketi nepanoro. daliu nebuvimas, matyt irgi buvo papildomas argumentas + konstruktyviam bendravimui daug padejo statement'ai is RB puses, kad Renault sabotuoja STR kova del 6 ar 7 vietos ir delto daliu neduoda.
Fekkalli
| Rugsėjo 02 d. 13:49
Misiulis
| Rugsėjo 02 d. 12:39

Del albono - viena vertus didelis fail kvaloj, ir grizimas i pozicija varzybose, kita vertus pirmos varzybos prie kitos auto, tikrai reikia laiko perprast bolida (nors Maxas pirmas race prie RBR vairo laimejo). Verta paminet, kad pasiseke del Noriso sugedimo

Man rodos kvala daugiau treniruote jam, juk vistiek startas is galo.
Priemus kad startavo P17? Ar kur ten, as manau kad tai visgi labai gerai susiklosciusios lenktynes jam. Kad taip kas butu ka ismaudes kaip jis ismaude rikarda, spa trasoj as neatsimenu (nebutinai nebuvo).
Klausimas ar taspats verstapenas butu makliu apsilenkes, kai tiek laiko gaisti kiekvienam rate uz silpnesniu
A85
| Rugsėjo 02 d. 13:26
Klepsidra
| Rugsėjo 02 d. 08:08

STR negavo daliu, nes nenorejo uz jas moketi - nekisk RB ir Renault santykiu i kitas operas tik tam, kad baisiau situacija atrodytu

Kiek aš atsimenu, tai Renault sakė, kad jie turi tik senas (kiek suprantu refurbished) dalis, nes a la sezonui baigiantis naujų negamina ir developina naują variklį.
Marioks35
| Rugsėjo 02 d. 13:10
Misiulis
| Rugsėjo 02 d. 12:39

Del albono - viena vertus didelis fail kvaloj, ir grizimas i pozicija varzybose, kita vertus pirmos varzybos prie kitos auto, tikrai reikia laiko perprast bolida (nors Maxas pirmas race prie RBR vairo laimejo). Verta paminet, kad pasiseke del Noriso sugedimo

Kodėl Albon fail qual? Vistiek ten keitė variklius ir gavo starto pozicijų baudas, tai kam ten draskytis?
Misiulis
| Rugsėjo 02 d. 12:39
Del albono - viena vertus didelis fail kvaloj, ir grizimas i pozicija varzybose, kita vertus pirmos varzybos prie kitos auto, tikrai reikia laiko perprast bolida (nors Maxas pirmas race prie RBR vairo laimejo). Verta paminet, kad pasiseke del Noriso sugedimo
Fekkalli
| Rugsėjo 02 d. 11:12
Mazokai komentu apie albono pasirodyma.
Mano nuomone vakar buvo padarytas planas maximum. Pamatem lenkimu kuriu Gasly niekada neatliks. Kur ovacijos?
×