BMW paseks „Audi“ pėdomis - pasitrauks iš „Formulės-E“ (12)

BMW paseks „Audi“ pėdomis - pasitrauks iš „Formulės-E“
logo 2020 Gruodžio 02 d. 21:48, Formula-E / LAT Images

BMW šiandien oficialiai pranešė, kad po kitų metų sezono pasitrauks iš „Formulės-E“ čempionato.

Bendradarbiaudamas su „Andretti Autosport“, vokiečių automobilių gamintojas minėtame čempionate su ekipa dalyvauja nuo 2018-2019 m. sezono. Nuo pat pirmojo sezono BMW buvo oficialus FE automobilių partneris. Varžybų metu buvo naudojami pastarojo gamintojo saugos bei medikų automobiliai.

Šią savaitę automobilių sporto visuomenę iš vokiečių gamintojų pasiekia tik neigiamos žinios. Dar prieš dvi dienas apie pasitraukimą iš „Formulės-E“ paskelbė „Audi“. Vakar apie pasitraukimą iš automobilių sporto pranešė „Volkswagen“. O šiandien apie pasitraukimą paskelbė BMW. Priešingai nei „Audi“, pastarasis gamintojas netiekia savo gaminamų variklių jokiai kitai FE ekipai.

Kol kas nėra aišku ar po BMW pasitraukimo čempionatą paliks ir „Andretti“ komanda, ar vis dėlto pastaroji ras kitą partnerį ir tęs dalyvavimą.


Gauti el. paštu naujienas

Komentarai (12)
:/
IP: 9fe9338 | 12/04 13:13 Atsakyti
is viskas galų gale susiveda į atšilistus ir co2 isteriją.
moderator La Form
IP: 7050bae | 12/03 22:15 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/03 10:31

BMW patikimumas kaip partnerio yra... abejotinas, švelniai tariant.
Neseku labai aktyviai FE, tad keista, kad gamintojai traukiasi iš žalio čempionato. Be to, FE, lyg, ir nebuvo labai brangus čempionatas, nebent ateities perspektyvose nusimato didesnių investicijų, kurie nepriimtini gamintojams.
Šiaip čia toks nemenkas smūgis FE, nes vos prieš savaitę atrodė kaip gamintojų magnetas, o dabar per savaitę atkrito du.
Čia gal vokiečiai jaučia krizę ateinant, nes paprastai gamintojai meškeres vyniojasi per finansinius sunkumus.

Pučiamas per didelis burbulas.
Sutinku, jog BMW pastaruosius kelerius metus atrodo skystokai. Iš WEC pasitraukė sudalyvavus vos 1 sezoną. Kitų metų IMSA čempionate planuoja startuoti tik 4 lenktynėse. Kitaip tariant viena koja jau pasitraukus iš čempionato. Į FE su (ne)savo komanda atėjo 2018-2019 m., o pasitrauks 2021 m. Nežinau kaip kitiems, bet jei gamintojas čempionate išbūna 1-2 metus, turbūt nelabai norisi su tokiais turėti reikalų.
Skelbiant apie visus tuos pasitraukimus labai mažai kalbama arba pamirštama, jog Nissan, tai e.dams komanda, Audi, tai Abt komanda, BMW, tai Andretti komanda, Mercedes komandos reikalais bent jau anksčiau rūpinosi HWA komanda. Audi pasitrauks, bet liks Audi varikliai, BMW pasitrauks, bet liks Andretti komanda. Beje, BMW svarsto toliau tiekti savo variklius, o Andretti trauktis neplanuoja. Tad tas pasitraukimas pasitraukimui nelygus.
Matau žmonės čia rašinėja apie aliektras ir sprogusius burbulus, bet tyli apie VW pasitraukimą iš autosporto, Porsche (priklauso VW) pasitraukimą iš IMSA, Bentley (priklauso VW) sprendimą nutraukti GT3 programą. Beje, Bentley neatmeta galimybės apsvarstyti FE varianto, nes pagal jų naują planą iki 2030 m. visi jų automobiliai bus varomi elektra. Panašu, kad joks elektros burbulas nesprogo. Tiesiog vokiečiai nusprendė susiveržti diržus.
ddt
IP: 21ec4ad | 12/03 16:36 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/03 10:31

BMW patikimumas kaip partnerio yra... abejotinas, švelniai tariant.
Neseku labai aktyviai FE, tad keista, kad gamintojai traukiasi iš žalio čempionato. Be to, FE, lyg, ir nebuvo labai brangus čempionatas, nebent ateities perspektyvose nusimato didesnių investicijų, kurie nepriimtini gamintojams.
Šiaip čia toks nemenkas smūgis FE, nes vos prieš savaitę atrodė kaip gamintojų magnetas, o dabar per savaitę atkrito du.
Čia gal vokiečiai jaučia krizę ateinant, nes paprastai gamintojai meškeres vyniojasi per finansinius sunkumus.

Viskas čia yra apie COVID ir krentančias pajamas iš visų veiklų. Direktorius ir akcininkai savo atlyginimus ir dividendus mažinsis paskiausiai, todėl kol tai ateis iki jų - kris mažiau prioritetinės ir nebūtinos galvos. BMW dabar labiau užsiėmę panašu kad žiauriu X7 faceliftu :)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/03 16:31 Atsakyti
astralas
12/03 15:50

apie patikimumą ne mums kalbėti, nes nežinom detalių. Jeigu baigėsi sutartis ir ji nebuvo pratęsta, tai nereiškia, kad kompanija A, B ar C yra nepatikima.

Na, OK, pasikarščiavau šitoj vietoj. Ką norėjau pasakyt, kad BMW paprastai dalyvauja sąlyginai trumpai čempionatuose. Padalyvauja ir išeina. Paprastai gana staigiai. Kita vertus kiti irgi ateina ir išeina, tik BMW, man toks įspūdis, viską daro labai staigiai.
YZF
IP: 4c5d4e2 | 12/03 16:08 Atsakyti
Pasibaige dirbtinis burbulas? #Aliektra.
astralas
IP: c9aa7c5 | 12/03 15:50 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/03 10:31

BMW patikimumas kaip partnerio yra... abejotinas, švelniai tariant.
Neseku labai aktyviai FE, tad keista, kad gamintojai traukiasi iš žalio čempionato. Be to, FE, lyg, ir nebuvo labai brangus čempionatas, nebent ateities perspektyvose nusimato didesnių investicijų, kurie nepriimtini gamintojams.
Šiaip čia toks nemenkas smūgis FE, nes vos prieš savaitę atrodė kaip gamintojų magnetas, o dabar per savaitę atkrito du.
Čia gal vokiečiai jaučia krizę ateinant, nes paprastai gamintojai meškeres vyniojasi per finansinius sunkumus.

apie patikimumą ne mums kalbėti, nes nežinom detalių. Jeigu baigėsi sutartis ir ji nebuvo pratęsta, tai nereiškia, kad kompanija A, B ar C yra nepatikima.
Norge logo rėmėjas
IP: 4e4bb1a | 12/03 12:00 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/03 10:31

BMW patikimumas kaip partnerio yra... abejotinas, švelniai tariant.
Neseku labai aktyviai FE, tad keista, kad gamintojai traukiasi iš žalio čempionato. Be to, FE, lyg, ir nebuvo labai brangus čempionatas, nebent ateities perspektyvose nusimato didesnių investicijų, kurie nepriimtini gamintojams.
Šiaip čia toks nemenkas smūgis FE, nes vos prieš savaitę atrodė kaip gamintojų magnetas, o dabar per savaitę atkrito du.
Čia gal vokiečiai jaučia krizę ateinant, nes paprastai gamintojai meškeres vyniojasi per finansinius sunkumus.

"Be to, FE, lyg, ir nebuvo labai brangus čempionatas" - jei toto sneka apie butina islaidu mazinima, tai gal ir nepigus? :)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/03 10:31 Atsakyti
BMW patikimumas kaip partnerio yra... abejotinas, švelniai tariant.
Neseku labai aktyviai FE, tad keista, kad gamintojai traukiasi iš žalio čempionato. Be to, FE, lyg, ir nebuvo labai brangus čempionatas, nebent ateities perspektyvose nusimato didesnių investicijų, kurie nepriimtini gamintojams.
Šiaip čia toks nemenkas smūgis FE, nes vos prieš savaitę atrodė kaip gamintojų magnetas, o dabar per savaitę atkrito du.
Čia gal vokiečiai jaučia krizę ateinant, nes paprastai gamintojai meškeres vyniojasi per finansinius sunkumus.
deivec
IP: 70077fe | 12/03 09:04 Atsakyti
autosportas po truputi mirsta...
moderator La Form
IP: 7050bae | 12/02 22:08 Atsakyti
LewisDNF
12/02 21:57

Covidas? Ar ne biznis čia FE trintis?

Panašu į pinigėlių skaičiavimą. jei Audi sprendimą dar galima suprasti, tai BMW per pastaruosius kelis metus pasitraukė turbūt iš visur iš kur buvo galima pasitraukti. Iš WEC pasitraukė, iš IMSA rodos irgi traukiasi, tai dabar atėjo FE eilė. Nežinau kokia iš tikrųjų ten jų situacija su DTM, bet irgi „BMW has also recently pulled out as a manufacturer effort in the DTM following the end of the Class 1 regulations at the end of the 2020 season.“
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas