BMW Williams nosis

2004 Sausio 06 d. 22:41

Tokia Williams nosies koncepcija greiciausiai paskatino rinktis aerodinaminis efektyvumas ir "laisvas" oro tekejimas po nosimi bolido dugnu i galini difuzoriu, beje tai turėtu buti ypac efektyvu panaudojus Sauber aerodinamikos specialisto pries 1-2 metus (tixliai nepamenu)ishrasta priekines pakabos tvirtinima (vietoj | tipo tvirtinimo po nosimi,kuris bloguoja oro srautus po bolido dugnu, sumanyta naudoti / \ tipo pakabos tvirtinima,kuris leidzia oro srautui laisvai teketi po bolido dugnu) turetu buti gaunamas aerodinaminio efekto pagerejimas.

2004 Sausio 06 d. 22:51

J.P.Monty>> tu tikras aerodinamikos specialistas. Neturiu ko ir bepridurti :D

2004 Sausio 06 d. 23:05

Kox moksliskas komentaras. Williamsu nosis atrodo dieviskai ir viskas. Tikiuosi ji bus ir efektyvi.

2004 Sausio 06 d. 23:30

O gal FERRARI pristate savo bolida dar didesni revoliucini technini/aerodinamini suoli padarys!?! Ir teks Williams "nosi" nukabinti:lol:

2004 Sausio 07 d. 00:14

ir del to reikejo kurti nauja tema? Savo nuomine galejai parasyti kaip komentara po naujiena

2004 Sausio 07 d. 01:29

JPM> as jau sita buvau girdejes:lol:

2004 Sausio 07 d. 02:12

nosis tikrai ispudinga/sokiruojanti o gal dar ir efektyvi. bet nemanau, kad tai kazkokia revoliucija aerodinamikoje. kazkos sprendimas, kiek pagerinantis efektyvuma, be tai viskas. reikia palaukt, kol kitos komandos pristatys savo bolidus. labiausiai manau laukiam nepristaciusos top komandos bolido. Ferrari nenusileis manau. jie motyvuoti kaip niekas ir eis savo keliu kaip iki siol.

2004 Sausio 07 d. 07:46

Na ši 'nosis' buvo special 'žudikui' sukurta, kad Jis galėtu kaip buldozeristas 'pjauti' savo konkurentus.. ir kad susidurimo atvėju mažiau nenukentėtu... :D :D

2004 Sausio 07 d. 07:55

Tai, kad bolidas pristatytas su tokia "nosimi, dar nereiškia, kad toks pasirodys ir lenktynėse. Komandos niekas neįpareigoja į Australiją atvežti būtent tokios konstrukcijos priekinę dalį.

Kita vertus, pirmajame GP galime pamatyti ne tik Williams taip ar dar kitaip atrodančius. Palaukim, jau greitai...

2004 Sausio 07 d. 08:28

Kolegos, sis forumas - techninins. Jei Jums nepatinka J.P.Monty sukurta tema, galite pasisveciuoti Bendrame forume ir padiskutuoti koks graziausias ir seksualiausias lenktynininkas...

2004 Sausio 07 d. 09:01

o siaip idomu ar tokia nauja nosis "atsparesne" ivykus nezymiems kontaktams tarp bolidu???

2004 Sausio 07 d. 09:04

Va va man irgi idomu, ar bus ji atsparesne smugiams ir kaip staigiai ja bus galima pakeisti..

2004 Sausio 07 d. 09:08

J.P.Monty> gal daugiau info kur nors turi?

2004 Sausio 07 d. 10:29

Dabar galiu pasakyti, kad grazi ir idomi nosis, bet ar ji efektyvi?
Manau, kad taip! Nezinau ar aerodinamikoje, ar kaip PMS sake, atsparume, ar dar kur, bet tikrai Williams nezenge zingsnio atgal!

2004 Sausio 07 d. 10:40

Sustra nosis!!!!!Krutavota!

2004 Sausio 07 d. 11:44

Man tai labai idomu bus lyginti su McLaren naujuoju bolidu, nes manau kad ant kiek Williams nosis yra auksta ir plati, tiek Mclaren bus siaura ir zema. Visiskai skirtingi aerodinaminiai sprendimai. Neatmesciau prielaidos kad Williams turi ir atsargini varianta jei nepasiteisintu sita koncepcija.

2004 Sausio 07 d. 12:36

Cia wytas visai idomu klausima sugalvojo...
[b]Ar gali komanda pakeisti bolida sezono metu?[/b]
Pvz.: 2004sezone startuojamasu FW26, o sezono metu keiciama i FW27, nes pirmasis nepasiteisino.

Cia nekalbu, kai startuojama sezone senu ir keiciamas i tam zezonui skirta bolida, ar sezono metu tobulinamas pastarasis.

2004 Sausio 07 d. 13:01

Gali, o kokia problema. Jei atitinka techninius reikalavimus, gali nors ir 2000-uju modeliu lenktyniaut. Galima nors ir su "Arrowsu" siemet lenktyniaut jei ka.

2004 Sausio 07 d. 13:17

Jei Jums idomu, stai ka sako protingas zmogus:

The twin keel set up surprised me, but they've made the keels so slim and neat they are little larger than the struts holding the old barge boards on.
As far as the nose, it should help at low speed turn-in as theres less side surface on the
nose to resist the turn. At higher speeds the flow is split quite well between clean and dirty, the gain is improved sidepod flow does not seem to have resulted in smaller sidepods, which I feel is a missed opportunity.
If the nose works in testing it will be in Melbourne. I doubt a back up solution has been devleoped let alone crash tested.

2004 Sausio 09 d. 10:59

FW26 bolido nosimi susidomėjo konkurentai-"Tokios konstrukcijos nosį planuojama artimiausiu metu pasigaminti ir išbandyti aerodinaminiame tunelyje,taip pat neabejoju kad ir kitos ekipos bandys realizuoti tokią idėją"-kalbėjo vyriausias "Renault" komandos inžinierius PS.
Beje daug daugiau detalių reikia pritaikyti prie nosies kad ji būtų efektyvi.Kaip minėjo "Williams"techninis direktorius PH,-"su šita idėja dirbama pakankamai ilgai kad, pritaikyti prie viso bolido".
Taip kad gretai galime pamatyti FW26 kopiją konkurentų stovykloje.

2004 Sausio 09 d. 22:43

Atrodo, tokia FW26 nosis suteikia didesne prispaudziamaja jega, ir, tuo paciu, mazina bolido svori (gal kokiais pora kg.)

2004 Sausio 10 d. 01:07

Gincius> pats sau priestarauji,Headas sako,kad reikia visa bolida paruosti tokiam sparnui,o tu jau iskarto sakai,kad tuoj atsiras kopiju.

2004 Sausio 10 d. 10:17

man tai pat uzkliuvo si vieta Ginciaus poste. bet gal ir yra tame logikos, nes komandos noretu gera ideja pritaikyti ir savo bolide, bet jiem tai bus sunku padaryti, nes reikia pritaikyti visa bolida. o jei ir "isistatys" tokia nosi, tai neaisku ar ji atliks savo funkcija pilnai.

2004 Sausio 22 d. 18:11

Citata: "Žmonės sako, kad Williams nosis yra bent 3 ar 4 dešimtmečių senumo".
P.Headas greičiausiais panaudojo seną gerą idėja savo šių metų kūriniui.
http://www.linksheaven.com/forums/index.php?showtopic=3301

2004 Vasario 24 d. 09:41

TA ITALE BOBA PAVARO NEVETUI DIRBO FERRARI.MANAU SIAIS METAIS WILLIAMS BUS KONKURENCINGAS.

2004 Vasario 24 d. 15:53

Kiek girdejau po FW26 pristatymo, Ferrari pasisake, kad nebuvo nustebinti ir nemano, kad tai visiskai naujas 'konceptas'. Kiek supratau is kalbos - jie kazka irgi kazkada buvo bande. Ferrari mano (o gal kazkada ir bande), kad tokia konstrukcija turi savo pliusu ir minusu.

Valdis> ziurint i bolidu konstrukcija istorijos plotmeje, galima rasti kazka panasaus, bet...

2004 Vasario 26 d. 14:42

EI BAIKIT MAN ISPEJIMUS RASYT!!! O SIAIP MANAU JEI WILLIAMS AERODINAMIKOS SPECIALISTE PADARE TOKIA NOSI TAI JI TIKRAI PADEDA GERIAU SUKIBTI SU TRASA.

2004 Vasario 26 d. 14:44

CHESTER>"Caps Lock" išjunk ir viskas bus ok;)

2004 Vasario 26 d. 14:44

CHESTER >>>> O tu kapsus issijunk ir nebus tau yspejimu. Vien jau tavo nikas koks :p

2004 Vasario 26 d. 14:44

Hehe, su Gincium tapaty parasem :D

2004 Gegužės 22 d. 19:02

Tiesa sakant, nemanau, kad puikaus BMW Williams bolido nosies plastine operacija isejo i gera: bolido aerodinamika gal ir pagerejo, taciau atsirado milijonas kitu problemu, su kuriomis, panasu, ekipa nesugeba susidoroti...

2004 Gegužės 22 d. 21:21

Ydomiai Williams nosis atrodo is kameros, ytaisytos ant priekinio bolido sparno. Siandien per kvala rode berods is JPM kairio sparno toky vaizdely. Nosis atrodo kaip su pagurkliu :)))

2004 Gegužės 23 d. 11:51

J.P.Montoy> Nemanau jog laisvas oro judėjimas po bolido dugnu galėtų pagerinti aerodinamines savybes. Jei prisiminsim fizikos pamokas iš mokyklos laikų - sparnų keliamoji jėga (mūsų atveju prispaudžiamoji) priklauso nuo oro srauto greičio ir jėgos skirtumo tarp sparno viršaus ir apačios, kuo didesnis skirtumas tuo didesnė jėga. Idealus variantas būtų jei po bolido dugnu būtų vakumas, arba oras visiškai nejudėtų. Beto oro srauto "išskyrimas" padidina pasipriešinima, kas irgi didelis minusas aerodinamikos atžvilgiu.

2004 Gegužės 23 d. 12:25

Faktas> Svoris matuojamas niutonais, o jei padidejo prispaudziamoji jega tai padideja ir svoris.
NIL> mano manymu tu klysti, lektuvu keliamoji galia yra didziausia tada kai greicio skirtumas virs sparno ir po sparnu yra didziausias, o po lektuvo sparnu oro greitis yra mazesnis, o atsizvelgdami i pasakyma kad formule yra apverstas lektuvas, tada oro greitis turi buti didesnis po bolido sparnais ir juo paciu. As tiksliai nezinau bet cia mano isgalvota hipoteze.

2004 Gegužės 23 d. 13:16

MS1986> Kaip tik oro srautas po lėktuvo sparnu turi didesnį greitį, nei virš jo.

2004 Gegužės 23 d. 14:27

NIL>lėktuvo sparnas išgaubtas į viršų, taip kad oras, apeidamas sparną, iš viršaus turi nueiti didesnį kelią, tad greitis jo yra didesnis. Esant didesniam greičiui, yra mažesnis slėgis, todėl sparnas keliamas į viršų.

2004 Gegužės 23 d. 15:10

NIL> kuo svaresnis oro srautas, tuo galas daugiau generuoja prispaudziamosios jegos (ta prasme deflektorius). ir siaip, "svarus" srautas yra gerai, nes sumazinama vibraciju tikimybe

2004 Gegužės 23 d. 18:51

A-Martin> Teisingai, savo pastarojoje žinutėje šiektiek susimaišiau. Bet sakydamas, jog bolidams naudingiau kad po jai oro srautas būtų lėtesnis aš būtent tai ir turėjau omenyje.

2004 Gegužės 26 d. 20:55

PALA, PALA, kam kurti tokia tema? Juk ash irgi buvau nubaustas del tipo "nesamoningos" temos apie Mclaren nosi...

2004 Gegužės 26 d. 21:03

Mobil 1 >> nenusisnekek..! Ten tavo temos visiskos nesamones, o cia - rimta diskusija :)