BRAUNAS NUŽUDĖ F-1 ! ! ! ! ! !

2002 Gegužės 12 d. 16:06

...........................Taip,..........................Vienintelis klausimas: ar Rosas Braunas jau suvokia, ką padarė vieninteliu savo žodžiu?

1. Jis visiems laikams ir negryžtamai sunaikino legendą apie Michaelio Schumacherio talentą.
2. Jis sunaikino legendą apie Ferrari garbę ir didybę.
3.ir svarbiausia: JIS SUNAIKINO LEGENDĄ APIE F-1, KAIP APIE AUTOSPORTO KARALIENĘ.
.......................
4. Tiesa, jis žaibiškai sukūrė naują ir neprilygstamą pornografijos lyderį

Po šio įvykio F-1 yra vienintelis kelias- žemyn.
Po šio įvykio MS yra vienintelis kelias- išeiti iš F-1 nebaigus sezono.
Po šio įvykio Braunui yra vienintelė išeitis- nusižudyti anksčiau, negu jį susiras pirmas tikras EKS F-1 fanas.

UŽUOJAUTA VISIEMS, SIRGUSIEMS UŽ BET KURIĄ F-1 KOMANDĄ AR LENKTYNININKĄ, NES ŠIANDIEN NEGRYŽTAMAI BUVO SUVAIKINTA F-1 GARBĖ, BE KURIOS F-1 YRA NIEKAS.

2002 Gegužės 12 d. 16:08

ka toki?

2002 Gegužės 12 d. 16:08

yra buve ir ziauriau

2002 Gegužės 12 d. 16:10

zodziu braunui nieko kito nebeliks tik pasitraukti is komandos

2002 Gegužės 12 d. 16:11

kas zino brauno mail'a ?






:)

2002 Gegužės 12 d. 16:11

Teisutis> tai kaip suprantu cia tavo komentaro daugiau neisvysim?

2002 Gegužės 12 d. 16:12

Beje, linkėlimai komentatoriams. Nuo šiol pasakas apie savo bešališkumą jie galės sekti bobutėms

2002 Gegužės 12 d. 16:14

Manau, kad Brawnas sunaikino tik FERRARI varda kaip galingos komandos, o F-1 varda jis tik bishki uzterse. Pvz tokia taktika juk nieko blogo nedaro kitoms komandoms, nebent f-1 fanams.

2002 Gegužės 12 d. 16:14

Daimyo> aš būsiu vienas tų, kurie eis pirmose gretose per F-1 laidotuves

2002 Gegužės 12 d. 16:26

Teisuti> o tai pernai metų A1 buvo kas? Tartum irgi buvo verčiami purvai ant Ferrari už F-1 vardo suteršimą. Ir kaip žiūriu visi toliau sau taip pat sėkmingai žiūri F-1, kuri toliau sau sėkmingai išlieka autosporto karaliene ir Ferrari toliau renka čempiono titulus.
O dėl MS talento, Brown'o savižudybių ir pan. tai tu čia akivaizdžiai perdedi :-)

2002 Gegužės 12 d. 16:39

Nieko cia ziauraus neatsitiks....tik niekas nekaltinkit shumio,ji del to nekaltas....manau atpirko savo kalte uzleisdamas ant pakilos Rubensa...ir tikiuosi neatsieme "savo" taures is rubenso...o F1 vardas buvo siek tiek sutershtas...bet Ferrari komandos vardas buvo zymiai labiau sutershtas....manau,kad brown'a turetu atstatydinti...bet to tikrai nebus....:(

2002 Gegužės 12 d. 16:43

sharkey> MS net gulėdamas grabe nebus atpirkęs šios kaltės. Beje, norinčių jam padėti tai padaryti turėtų ypač pagausėti

2002 Gegužės 12 d. 16:43

bole> vinas kartas atsitiktinumas ar galbut tiesiog stiprus sukretimas, bet antras kartas toje pachioje trasoje tai pardon jau nekrofilija.

plius mintis. mano supratimu tai scuderia amen, nes kas dabar eis i tokia komanda pakeisti rb ir tuo labiau dirbti su tokiu zhmogum kaip braunas net kai nebebus ms (tuo labiau jei pastarasis perims vadovavima ar dar ka nors beveiks) likes scuderijoje.

p.s. tai ar ronas denisas vis dar blogiausias vadovas? hm...

2002 Gegužės 12 d. 16:46

bole> tuomet tai nebuvo PIRMA vieta ir tuomet tai dar nebuvo tapę NUOLATINIU REIŠKINIU. Mano atminty Rubensas visuomet išliks kaip paskutiniojo F-1 etapo nugalėtojas.

2002 Gegužės 12 d. 16:49

nToshka> mano supratimu, daug rimtesnis smūgis Ferrariams yra tas, kad nei vienas normalus žmogus nuo šios dienos nebesirgs už Ferrari. O gal jie ir anksčiau orientavosi tik į psichiškai nesveikus fanus? Tuomet užuojauta italus palaikiusiems sveikiesiems.

2002 Gegužės 12 d. 16:50

Teisutis> kad RB laimėjo šį etapą - faktas (kuris nebus užfiksuotas statistikoje) ir dėl to niekas nesiginčija. Bet dėl ko dabar MS talentas turėjo išgaruoti? O dėl NUOLATINIO REIŠKINIO, tai čia nieko stebėtino. Būtų keista, jei RB sutartyje būtų įrašytas punktas, kuris neturėtų jokio praktinio pritaikymo ;)

2002 Gegužės 12 d. 17:14

teisutis> o tau ka tik dabar kilo mintis, kad su kaikuriais visuomenes elementais ne viskas gerai? koks sveikas zhmogus gali ishspausti tik "ferrraarrfffiirrrr foorrfrr eevverrrrff"? nors pasizhiurejus amzhiaus statistika tai gal ir nieko keisto.

bole> nu tu keistai supranti zhmogaus talentus. ash suprantu kaip tapyma, dainavima, vairavimo sugebejimus kritiniais momentas (kalbant apie sporta), bet tikrai nemanau kad "varyt" numireli tai talentas.Tai ishkrypimas :((

2002 Gegužės 12 d. 17:53

Jo perdejo cia teisutis.
:D

2002 Gegužės 12 d. 18:21

Jeigu turite namuose lygintuva tai siulyciau issiprosyti galvas,geda skaityti tokius komentarus .Matosi is karto ,kad komentuja zmones nieko bendro neturintys su sportu.Tik visiski lapushai gali taip mastyti ,nesuprasdamikomandos kaip tikios.Taciau jums tai svetima,matviska lemia simpatijos ir antipatijos.Ferrari-tai sekmes ir cempionu formule.

2002 Gegužės 12 d. 19:11

nToshka > tai tu teigi, kad MS nemoka tapyti, ar kad jis neturi vairavimo sugebėjimų kritiniais momentais? Dėl pirmo linkęs sutikti, nes niekur nemačiau jo paveikslų. O vat dėl antro, tai ...
Galėtume ilgai ginčytis, bet bijau, kad geriau nė nepradėti, nes paskiau paskelbs nekrofilu ;)

2002 Gegužės 12 d. 21:08

bole> del galo komentaro pabaigos tai lol :)
o vat del talentu tai ash neteigiu, kad ms kokiu nors talentu neturi. ne tai esme. esme tai, kad nera talentas shitaip pasirodyti, kad paskui visas pasaulis laikytu tave shudzhium ir tam nereikia komandos pagalbos. juk nera talentas vat shitaip "komandos drauga" aplenkt. gal nesutiksi?

tiks> liudna man del taves :( no further coments...

2002 Gegužės 12 d. 21:13

Geriawsias komentaras - Ralf'o Schumacherio zhvilgsnis...

2002 Gegužės 12 d. 21:13

Pritariu

2002 Gegužės 12 d. 22:19

kaip nusibodo... f1 mire... niekas nemire ir niekas nieko neuzterse.. jei jau taip uzterse, tai neziurekit.. as tai prasivalysiu ir toliau ziuresiu :))))))))

2002 Gegužės 13 d. 01:00

Nemanau, kad F1 lengva nuzudyti, bet smugis suduotas labai skaudus. F 1 reikes laiko, kad po jo atsigauti

2002 Gegužės 13 d. 08:32

Na ka gi, reikia pasakyti, kad pastarosios lenktynes tikrai buvo laaabaaai isimintinos, ypac ju pabaiga, po teisybei tai (kad ir kaip bebutu keista) absoliuciai pritariu sios zinutes autoriui, F-1 nuzudyta, o taip vadinamo "dievuko" (MS) issipi****jimai ant podiumo, mano galva F-1 vadovybes turetu buti labai grieztai ivertinti, ir turetu sekti ilgalaikes sankcijos uz aisku, aitvira, ir netgi labai vulgaru protokolo lauzima ... tik vat kaip bebutu gaila nemanau, kad tai bus igyvendinta ...

PS dabar dar karta apie komentatorius (suprantu, kad jau gal but esu kai kam igryses su sia tema, bet matydamas toki ju darba tyleti negaliu) tiek klaidu kiek buvo padaryta sio GP metu, jau seniai neteko matyti: Fisichella painiojamas su Trulli (kuriu netai kad salmai, bet patys bolidai totaliai skitriasi!!!), uzsiliepsnojus Panniso bolidui greitai ivardijams Villeneuve`as (net paskui ir pasitaisius, vistiek kelis kartus buvo pasakyta, kad sudege butent Villeneuve`o bolidas) as jau nekalbu apie tai, kad nebuvo skirtas deramas demesys pagrindiniam intrigos kurejui (tam paciam Villeneuve`ui) kurio atlikti lenkimai budavo ivardijami zenkliai "post factum" na ir kulminacija viso to - buvo linksmas ir smagus apdovanojimo ceremonijos komentavimas, kur aisku aiskiausiai tuyrejo sekti griezti kritikos zodziai uz proceduros pazeidinejima ir pacios f-1 niekinima ....

2002 Gegužės 13 d. 09:14

Geda ir nera cia ka daugiau komentuot ir jokie pasiteisinimai nereikalingi.

2002 Gegužės 13 d. 09:15

Na del komentatoriu sutinku-si kart klaidu buvo nerealiai daug, bet grizkim prie temos.
As siaip tai nuo lenktyniu pradzios buvau isitikines tokiu finalu. Taciau Ferarri neapskaiciavo, kad publika taip sureaguos. Komandai tai normali procedura ir nemanau, kad jiems atrodo, kad tai neteisingas sprendimas, bet is salies visai kitaip viskas atrodo.
Man keistas Teisucio pasipiktinimo antpludis. Juk visa laika taip buvo ir nemanau, kad Teisutis to nepastebejo. Man zymiai baisiau atrode Hokio qualas (kai per lenktynes RB is 18 vietos paeme wina). Kodel kvalifikavosi 18?. Todel, kad neisvaziavus is boksu pirmam ratui sugedo RB bolidas. O atsarginio RB nedave, kol MS neisvaziavo paskutiniam savo bandymui(jei MS irgi bolidas neatlaikys-visvien negales persesti i atsargini). RB isvaziavo pirmam savo bandymui likus 15 min iki qualos pabaigos,-kai pradejo lyti. Tada operatoriai pagavo gerus kadrus: kaip RB prso duoti atsargini bolida ir kaip J Totdas i tai reagavo..., kaip puse qualos RB trynesi aplink atsargini bolida-o prie jo neivieno mechaniko, kuris nors paruostu jam bolida. Tuomet buvo tikrai graudu ziureti ir tuomet as pasislykstejau. O kas dabar ivyko-ogi nieko. Sikart manau daugiau zmoniu suprato tik apie komandine taktika.

2002 Gegužės 13 d. 09:24

pritariu...
bet nesuprantu tikslo....ferrariai si sezona galva auksciau uz visus tai kam taip elgtis?... Vien tam kad ms pasiektu dar viena tasku rekorda ar ka?
Susizavejau vakar vilnevu....Vis delto cempionas buves..Nu ferrariu gerbeju tikrai bus sumazeje lietuvoj tai tikrai..

2002 Gegužės 13 d. 09:41

Pliaa, visa TOTO sukniso tas TOT'as und Braunas. Ir vel ko tai graziai smeksteli ideja, jog F-1 butu tik komandine iskaita.

2002 Gegužės 13 d. 12:56

Nors Jis ir Teisutis bet si karta tikrai perlenkė.
Kiek jam metu?

2002 Gegužės 13 d. 13:37

Rasima > Jis yra - ne nors ir Teisutis - jis tiesiog Teisutis. Ir šį kartą jau ne perlenkė, o perlaužė. Na, bet ką jau čia darysi - kiekvienas kaip sugeba.
Ankščiau ir mane sudomino kiek žmogui metų, dėl neretų kraštutinių radikalių vertinimų.
Iš "GO-1" nuotraukų Teisutis - studentiško amžiaus, o ar komentarai tą amžių atitinka - ???

2002 Gegužės 13 d. 13:51

Teisutis tiesiog turi savotiska humoro jausma arba yra vienas tu zmoniu, kurie ivykus kazkam neiprasto ima skelbti pasulio pabaga.

2002 Gegužės 13 d. 15:19

100% mano kalbintų žmonių pasakė, kad daugiau f-1 nebežiūrės. Aš taip pat esu jų tarpe. Taigi, daugiau komentuoti nebeturiu tų. Gaila, kad vis dar yra žmonių, kurie tiki ms "talentu" -apie kai kuriuos iš jų aš buvau geresnės nuomonės.

arus> tu esi sėkmingas verslininkas- materealistas, o aš- viso labo studentas- idealistas, tad mums kartais sunku suprasti vienas kitą, per daug skiriasi mūsų pasaulėžiūros. Bet aš vis dar galiu tave toleruoti, ko nepasakyčiau apie seną nihilistą Albaną.

Bye.

2002 Gegužės 13 d. 15:55

100% mano kalbintų žmonių pasakė, kad jiems šis įvykis - ne pasaulio pabaiga ir "Bye" jie nesakys. Na, o jei iš mano nekalbintų žmonių kuri nors dalis ir nežiūrės F1 - tai tik visiems į naudą - naturalios atrankos būdu sumažės ultraradikalių ar šiaip netvirtos, nesusiformavusios nervų sistemos sirgalių. Tokiems tikrai - BYE.
O likusieji manau dar išvys ne vieną gerą/blogą/fantastišką/... F1 momentą, kurį galėsim diskutuoti, smerkti, dievinti, išlenkt (kam galima) už tai bokalą alaus. Ir visiems šitaip mastantiems sakau: HELLO !!!

2002 Gegužės 16 d. 08:26

HELLO
=]

2002 Gegužės 16 d. 10:05

Nieko jis nenuzude,tik pakase ir viskas,kol atsiras nauju konkurencingu komandu

2002 Gegužės 16 d. 11:48

Manau, kad bus ir tokių ir kitokių žmonių, nes žmonės skirtingi. Ko gero daugiau liks tokių kurie žiūrės F-1. Bet va ferariai tai tikrai neteko daug sirgalių. Kažkada buvau už MS, kai jis dar benetone vairavo, bet jau porą metų esu už tai, kad jis nedavažiuotų iki lenktynių galo (galit pažiūrėti mano spėjimus toto). O po Austrijos GP ferari manęs nebedomina. galėtų jų ir neberodyti per transliaciją.

2002 Gegužės 16 d. 16:40

Žinoma, Disatas, egzistuoja platus nuomonių išsibarstymas, o jei dar pridėti skirtingą temperamentą, išsilavinimą, amžių, kultūrą; visa tai ir sudaro F1 reiškinio integruotą, dinaminę visumą ir nieko čia nepakeisi.
Dėl Ferrari sirgalių praradimo abejoju. Gal ir bus laikinas tikrų fanų pasipiktinimas, bet nemanau kad kas nors paliks komandą, kitaip koks gį iš jo fanas, jei kaitalios komandas. Aišku - išimtis jaunimėliui, kuriems hormonų audros gali neprognozuojamai keisti nuomonę bei vertinimus diapozone nuo minus begalybės iki plius begalybės.
Pažiūrėjau paties TOTO rezultatus, ogi prastoki. Manau balsuoji už tuos kas tau patinka, o reikėtų, jei nori laimėti, už tuos, kurie gali. Dalis mano kolegų nedalyvauja TOTO, nes nenori duoti pirmų pozicijų Michaeliui ir Ferrari, arba jų mėgstamas pilotas visai į prizines vietas nepretenduoja. Sako: "neįdomu - vistiek tas Šumacheris laimės", o po Austrijos įvykio jau reikėtų sakyti - "bus pirmas".
Dėl Ferrari nerodymo per transliacijas? Manau daug prarastų F1, nes visdėlto tai viena stipriausių komandų iš kurios galima laukti greičiausio technikos progreso, naujovių na, žinoma, ir tokių nemalonių (gal specialių dėmesio pritraukimo) momentų kaip Austrijoje.

2002 Gegužės 17 d. 16:54

Visiskai pritariu Albano nuomonei, nieks nieko nezude ir nieks nemire. Gal Ferrari ir praras dali savo gerbeju, bet manau, kad vis tiek liks bene populiariausia komanda f1 pasaulyje. Kaip jau sakiau, nepritariu as tam, ka jie padare Austrijoje, bet vis tiek jie lieka mano megstamiausia komanda.
>nToshka Nezinau is kur tu istraukei, kad visi Ferrari gerbejai yra mazmeciai psichai, gal ir yra ju tarpe tokiu, kurie netoleruoja kitu nuomones, bet juk tokiu yra visur.
Visiem tiem, kas nebeziures f1 belieka palinket sekmes, nenorit-nereikia. Tai yra jusu reikalas, bet manau, kad tikrai dauguma sio puslapio lankytoju vel grusis prie teliko ekranu, kai rodys sekanti etapa.

TOP naujienos