Button vs. Villeneuve: nuoga statistika

2003 Birželio 30 d. 12:28

Siulau paziuret i visu etapu, kuriuose kartu dalyvavo J.Button ir J.Villeneuve (atskaitos tasku imu 2000m sezona, kai Buttonas debiutavo F-1.), ir nuspresti, kuris is ju geresnis.

Nuo 2000m. J.Villeneuve dalyvavo 60 lenktyniu, J.Button - 59(trauma Monake siemet).

Button: 38taskai; 18 finisu taskuose; 21 finisas be tasku; 14 kartu nefinisavo del gedimo; 6 kartus nefinisavo del incidentu.

Villeneuve: 36 taskai; 15 finisu taskuose; 22 finisai be tasku; 19 kartu nefinisavo del gedimo; 5 kartus nefinisavo del incidentu.

Duomenys rinkti tiesioginiu transliaciju per TV metu.

2003 Birželio 30 d. 13:34

Na ir...? KV nuo KB atsilieka vos 2 taskais, o finisavo taskuose 3 kartais maziau negu JB. Vadinasi jis lekia ne ka prasciau nei JB. Incidentu padare maziau, uztat daugiau kartu nebaige lenktyniu del gedimu. Jei norima parodyti, kad JB geresnis uz JV, tai klystama. Jei ne - atsiprasau.

2003 Birželio 30 d. 13:42

Bet JV vare prastesnej komandoj nei JB.

2003 Birželio 30 d. 13:47

Nuoga ne nuoga, bet nelabai teisinga... Pirmus metus JB vaziavo uz Williams- komanda, kurios pristatyt nereikia. Ten iskovojo 12 tasku. Kiti su metai uz Renault. Esme, kad JV visa laika tempe BAR i virsu, o siais metais yra sodinamas tos pacios BAR komandos.

2003 Liepos 01 d. 13:22

Sutinku su Beniu. nelygu, oi kaip nelygu...

2003 Liepos 01 d. 13:31

Lygu nelygu, bet siemet JB uzdirbo 10 tasku, JV tik 3. Taigi iki sio sezono 'pirmavo' JV, bet JB ji aplenke. O kad BAR jam masinos neparuosia, tai kas kaltas? Ir kodel jie negali paruosti? Bet statistika labai idomi, bravo sauliushkai.

2003 Liepos 01 d. 13:38

Kalta BAR komanda. Tai ne kiek nemenkina JV kaip piloto.

2003 Liepos 01 d. 13:41

Nuoga statistika: Obuoliai vs. Apelsinai>>>
Obuoliai turi daugiau vitamino B nei apelsinai, bet labai priklauso nuo rusies, taciau daugmaz apylygiai arba skirtumas minimalus.>>>
Aplesinai savo ruoztu turi daugiau vitamino C, bet velgi priklauso nuo salies kurioje auginti ir kokiu metu laiku nuskinti bei kokios rusies obuoliai. >>>
Obuoliai yra daugmaz apvalus, bet visgi ne tokie apvalus kaip apelsinai, kurie savo ruoztu irgi buna ne visai idealios formos>>>
Oboliai beveik niekada nebuna oranziniai, savo ruoztu nemaciau zaliu apelsinu. Taciau spalva yra skonio reikalas. >>> Kas is ju geresnis - spreskit patys.

2003 Liepos 01 d. 13:56

Nu sorry JPM bet tu nuo obuolio tai tikrai nelabai skiries.. No offence aisku..

2003 Liepos 01 d. 19:39

LOL`n`cool! nuoga statistika :lol:
Kiek daug pasakanti...

Pažiūrim: Koks Verstapenas šį sezoną surinko 0 taškų, o M.Š. - 58.

Išvada: M.Š yra 58 kartus meistriškesnis už Verstapeną.

2003 Liepos 01 d. 19:55

MP4-13> jei sukeistum werstapeno bolida su sumio manau butu atvirsciai ;)

2003 Liepos 01 d. 20:07

MP4-13> vat apie ta ir kalbu, man 'skaiciukai' panasia reakcija sukelia...

2003 Liepos 01 d. 20:24

AF1> Reakcijos kaip reakcijos (vienos iš linksmiausių diskusijų tada būna ;) ). Man tik įdomu iš kur tokių ”ekspertų” vis atsiranda...

2003 Liepos 01 d. 20:26

Firman>> tada butu pan. lygei ;)

2003 Liepos 01 d. 20:29

MP4-13 >>>> Pagal tave, nuly padauginus is 58, gausim ne nuly, bet 58? :goodjob: :lol:

2003 Liepos 01 d. 20:32

Minzz> Tarkim, Verstapenas surinko 1 tašką, geriau dabar?

Rekomendacija: prie komentaro esmės reikia kabinėtis, o ne prie žodžio...

2003 Liepos 01 d. 20:58

MP4-13 >>>> Noredamas protynga minty pasakyt, tuo paciu ir rasyk protingai ;)
O to vieno tasko ir palinkeciau Verstappenui :)

2003 Liepos 02 d. 00:32

Radot ka lygint ir dar kazkokiais taskais. JB dar jaunas ir viskas jam pries akis o JV jau patyres ir jau eina i karjeros pabaiga.

2003 Liepos 02 d. 10:08

beni> kadangi tau, kaip ir visiems kitiems vieno piloto lyginimas su kitu atrodo teisingas ir labai _reikalingas_ , todel nieko ir nesupratai. Dabar jeigu as tau pasakysiu eit pastovet i kampa ir pagalvoti tai gausiu ispejima, nes tai bus izeidimas, bet nusipelnei vyruti.

2003 Liepos 02 d. 10:31

Na skaiciai nieko gero neparodo. Sutinku kad ju reikia kuo daugiau, bet nesutinku su tuo kad tas pilotas kuris turi daugiau tasku yra geresnis. JV siemet labai nesiseka ir del to jis pats nekaltas(neskaitant Europos GP).

2003 Liepos 02 d. 11:01

JMPower> o pagal tavo palyginima, kuris yra obuolys, o kuris apelsinas?;) Kas JB, o kas JV?:D

2003 Liepos 02 d. 11:25

JPM>>Man piloto lyginimas neatrodo teisingas ir visai nereikalingas taip, kad nesi teisus.. O del obuolio tai sorry, bet labai juokas paeme apie tuos apelsinus ir kitus vaisius.. BTW as vadindamas obuoliais niekada nenoriu izeist. Va jei obliu pavadinciau tada jau nevertinciau..

2003 Liepos 02 d. 11:36

Jie abu anksciau vaziavo skirtingose komandose, todel juos lyginti nesamone. Dabar, kai vaziuoja vienoje, irgi nesamone, Žakas per dažnai genda.

2003 Liepos 03 d. 11:43

Mantioras> cia juk retoriskai :) Negi is tikruju tai kam nors reikalinga? Tiek pat naudos, kaip is saligatvio plyteliu skaiciavimo. Beni> neisizeidziau :)

2003 Liepos 03 d. 20:50

Giuseppe>> Savo pozicijos zinuteje stengiausi neisreikst, bet idomus butu tavo argumentai, kodel J.B. prastesnis uz J.V.

Tranzenziuzex>> JB po sezono Williams du metus grudinosi merdejusioje ir bene tik su Minardi ir Arrows konkuruoti tegalejusioje Renault ekipoje. Tuo tarpu JV BAR'uose vare jau trecia sezona.

Benis>> Idomi mintis. Kodel tau taip atrodo, kad BAR gali sodinti JV?

Mantioras>> Aciu ;)

Benis>> Jei JV puikus pilotas, tada kodel jis tiek metu merdi tokioje rezultatu nerodancioje komandoje? Arba komandu - lyderiu vadovams atrodo, kad jis nepakankamai geras (galbut yra kitu faktoriu, atsverianciu JV kietuma uz vairo), arba pats JV suinteresuotas ne tobuleti kaip pilotas, o krautis bekus i kisenes.

MP4-13>> tavo sofistiniai sugebejimai puikus, bet noretusi ir vieno kito argumento.

AF-1, MP4-13>> Vyrai, toks ispudis, kad vienintelis jusu argumentas - keturzenkliai zinuciu ir komentaru skaiciai. I ekspertus nepretenduoju, bet sulaukt svariu kontrargumentu butu idomiau ir sveikiau, tiek man, tiek jums. O dabar, sorry,- kazkoks emocinis bla bla is aukstybiu.

Mazter>> Vat butent: JB dar jaunas, o JV su tokia patirtim ir titulais lyg ir turetu kraut JB i vienus vartus, bent jau vaziuojant toj pacioj ekipoj :)

Jux>> Tai kodel JV niex neima i komanda, kurioje jam sektusi ir kurioje jis butu kaltas? ;)

JPMPower>> Na, o kas pradejo pilotus lygint su tema diskusijoje "Del Trulli ir Villeneuve"?

Satanod>> Jie abu anksciau vaziavo panasaus pajegumo tuo momentu komandose. O jei komandos pilotu rezultatu skirtumas tau ne rodiklis, vadinasi, gali but, kad esi mirtinas vieno is ju fanas, ir jokie argumentai taves neitikins. Bet fanai - svarbus reikalas :)

2003 Liepos 03 d. 22:54

sauliushka>

1.Apie lyginimus remiantis kažkokiais skaičiukais, jau tiek prikalbėta, kad... O tokių lyginimų bebrasmybė ir beveik nulinis informatyvumas yra kone akivaizdus, todėl argumentų užvedus tokią temą neverta tikėtis...

2.Pilotų lyginimas pagal pasiektus skaičiukus yra problematiškas net tada kai lyginami pilotai yra toje pačioje komandoje. (!) O tu palyginai...

3.Žinau, kad yra žmonių kuriems statistika daro didelį įspūdį, bet man ir dar kai kam ji yra tik skaičiukai.

4.Dar niekas nesukūrė sistemos kuri iš kažkokių skaičiukų nustatytų piloto meistriškumą ar dar ką svarbaus ir verto dėmesio. Kitaip mes jau seniai žinotume ne tik kas už ką geresnis, bet ir kas yra geriausias visų laikų pilotas... ;)

------------------------------------------------

Todėl tokios diskusijos geriausiu komentaru, manau pelnytai, reikia pripažinti JPMPower komentarą> :goodjob:

2003 Liepos 03 d. 23:43

Toks driveris kaip JB niekad neprilygs JV. Net jei ir komanda padarys taip, kad atrodytu, jog JB geresnis. Ka butent dabar BAR ir daro.
JB nevykelis, ishpustas burbulas, kuris greit susprogs.

2003 Liepos 04 d. 08:23

Jarno>>>Applause.
Sauliushka>>Stiprios komandos bijo JV del liezuvio jo. Bent jau as taip manau. O sedi jis todel, kad buvo aisku, kad stiprinant BAR reikes ne vienu metu, bet, kad BAR taip neprogresuos, tai turbut nesitikejo.

2003 Liepos 04 d. 08:43

MP4-13> jei pagal tave visi skaiciukai bullshitt'as, tai kaip tada ka nors sulyginsi? Net vienoj komandoj vaziuojanciu neina lygint?! Tai mazdaug tada neverta apskritai _jokiu_ diskusiju daryt? Ir tada liekam visi prie savo mylimiausiu pilotu, stojam krutine uz juos ir aklai keikiam kitus, kurie mums nepatinka. Nori tokiu 'diskusiju'? As irgi manau, kad sauliushka nenorejo ne vieno piloto sumenkint. Patys matom, kad JV siemet totaliai nesiseka, bet ar galima viska suversti sekmei? Gal motyvacijos truksta? DC yra puikus to pavyzdys. O kad kazkas bijo VJ liezuvio - nemanau. Jam turbut uztenka babkiu, kurias kraunasi, ir jam *** del BAR. Jei jis toks cempionas ir tikras lenktynininkas, tai ar ne per ilgai uzsisedejo pas tokius autsaiderius? Greit visi pamirs ta jo titula. Situ diskusiju dalyviai turbut net ir nemate, kaip jis champu tapo. Be to, ir kaip suprasti BARus, kurie tiek lesu sukiso i JV, ir neparuosia bent patikimo bolido. Nemanot, kad kaltinimai specialiu JV 'sodinimu' prasilenkia su logika? JB as irgi neginu. Is pradziu pasirode, kad bus greitas, bet siek tiek apsirikom. Greitas, bet vidutinis. Tyliai dirba savo darba, tasku atveza, bet super talento ar charizmos neturi. Sakyciau, tai buvo labai vykes bandymas palyginti du tos pacios ekipos pilotus. Kiekvienas isvadas darosi pats, bet tai buvo puiki proga siek tiek daugiau pamastyti apie pilotus, komandas, greiti ir talenta. Ir F-1 gerbejus.

2003 Liepos 04 d. 09:42

mantioras>>>Lyginti galima. Bet ne taip kai jie vaziuoja skirtingose komandose. Cia tas pats, jei palyginsim: kai JV vaziavo uz Williams tapo champu, o kai JB vaziavo uz Williams iskovojo 12 tasku. Tai ar tai kazka irodo? Nieko.. Lygint galima, bet vienodesnius dalykus.

2003 Liepos 04 d. 13:37

sauliushka>>maladec,cia gerai pavarei.Pritariu.
Del JV manau jau po truputi aiskeja jo ateitis ir tikriausiai tai nebus BAR.Pasirodo jam ne tik bolidas genda (kazkodel JB reciau 2 kartus :)),bet ir pievomis jis kuo toliau tuo labiau megejas pasivazinet.

2003 Liepos 04 d. 15:58

Jarno> vel paranojidaliniai priepuoliai? Protingas zmogus esi, tad ir lik protingu.

sauliushka> kai tu savo nuoga statistika aprengsi bent i shortus ir maikute, tada gal ir galesiu pasakyti kazka daugiau, nei bla bla

2003 Liepos 04 d. 16:05

beje, kartais labai neblogai gaunas, kai paskaitai kitas diskusijas, pvz [url]http://www.f-1.lt/diskusijos-tema.php?id=2277&page=4[/url]

ir ypac:

sauliushka> jei tavo statistika susiveda i skaiciuku rinkini, gali ja pats ir nagrineti.
As, man atrodo, aiskiai issireiskiau ir dariau tai ne viena karta - jei pilotas pasitraukia is lenktyniu del bolido gedimo, iki pasitraukimo rodydamas labai gera vaziavima ir gal net lyderiavima, ir tokiu budu nesurenka kazkokio skaiciuku kiekio tai pagal tavo auksto intelekto logika - jis iskart yra prastas?

arba:
As neignoruoju statistikos, as ja protingai operuoju t.y atsizvelgiant i daugeli dalyku.
O dauguma atsivercia puslapi, paziuri aha pilotas A sezone x surinko 51 taskus, o pilotas B tame paciame sezone surinko 27 taskus.
Isvada - pilotas A sezone x buvo visa galva geresnis uz pilota B.

Ir tik nedidele tos daugumos dalis _prisimins_ sezono x lenktynes, arba bent didesne ju dali ir (tos kitos daugumos nuostabai) pareiks, kad sezone x pilotas A ir pilotas B vare viens prie vieno ir tik bolido gedimu deka pilotas A, kuris (pavyzdziui) tris kartus pirmaudamas lenktynese pasitrauke is ju del variklio gedimo, tuo tarpu pilotas B finisavo visose lenktynese ir stabiliai surinko po keleta tasku...

cia tipo tai, ka tu vadini "bla bla bla"

2003 Liepos 04 d. 16:43

mantioras> Beveik viskas parašyta, bet turbūt neaiškiai... Paskaityk AF1 (aplause!) komentarą - ten viskas tikrai aiškiai.

1. Niekas nesakė, kad skaičiai yra "bullshitt'as". Skaičiai man patinka, bet į juos reikia žiūrėti protingai ir bent kiek įvertinti kai kuriuos dalykus, nuo kurių tie skaičiai labai priklauso.

2. O štai pagrindinis dalykas kurio aš siekiu: _*kad baigtųsi tas IMBECILIŠKAS pilotų lyginimas*_ NES: nemačiau dar nė vieno lankytojo turinčio kompetencijos atlikti tokius "skaičiavimus". Simple?

BTW, tavo pradinė išvada labai teisinga: tokių diskusijų neverta net kurti, kadangi būtent jose atsiranda lankytojai aklai ginantys ar keikiantys pilotus dažniausiai remdamiesi savo naiviomis emocinėmis simpatijomis ar antipatijomis, o kartais paremtomis net:) kokiais nors skaičiukais.

Bet neprieštarausiu statistikos diskusijai, jei kas nors sugebės parengti statistiką atsižvelgdamas į AF1 pateiktus faktorius (pradžiai užteks :) )

Tik tiek...

2003 Liepos 04 d. 16:45

Statistika aisku idomi. Viskas panasu. Ka cia daug ir bekalbet - abu geri pilotai - nieks to nepaneigs, nu bet turi jie abu triperius (masinas)- ir nieko cia daug neprisiplesysi - sunku prisimint, kada jie abu finisavo..

2003 Liepos 08 d. 15:18

niu tai kaip, ar 'argumentai' jau pasibaige, ar ieskai kuom statistika aprengti, sauliushka?

2003 Liepos 08 d. 16:15

AF1> ...arba pasidarė teisingą išvadą... :)

2003 Liepos 08 d. 16:48

AF1>
gerbiu tavo nuomone, bet norechiau kad ir tu gerbtum manaja :)

p.s. .... ir nevadintum mano komentaru "paranojidaliniais priepuoliais"

Aciu is anskto

2003 Liepos 09 d. 09:30

Jarno> jei jie ir toliau bus protingi ir nepagristi neapykanta Buttonui - be abejo, bet apie tai, jog jis nevykelis ar pan nei tu nei as NEzinome, taip kad...

me got it, zodziu, got it :)

2003 Liepos 09 d. 13:24

Vai vai, susirinko du ekspertai ir kad sukritikavo sauliushka, kad jam tik po lapais apsikast... A jus paskaitykit jo pirmaja zinute: jis tik statistikos siek tiek surase, ir net neuzsimine, kuri pilota palaiko, kurio nemegsta, surase ir kiek kuris lenktyniu nebaige ir mazdaug del kokiu priezasciu, ir patiems pasiule isvadas darytis. Man pvz buvo idomu paskaityti, ir as neizvelgiau cia jokios klastos ar noro kazka pareiksti. Nusprest kuris geresnis turbut ir nenuspresim del visiems suprantamu subjektyvumu ir simpatiju/antipatiju, bet juk del idomumo zmogus pasistenge. O jus cia suleket kaip vanagai... Patys idomu kaip kelis simtus ar tukstancius zinuciu susirinkot? Ar tik ne dalyvaudami tokiose neva bereiksmese, nieko nesakanciose ir niekur nevedanciose diskusijose? A?

TOP naujienos