C. Horneris: geresnės progos pakeisti lenktynių savaitgalio formatą gali nepasitaikyti (10)

C. Horneris: geresnės progos pakeisti lenktynių savaitgalio formatą gali nepasitaikyti
logo Birželio 01 d. 21:33, Daimler

„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris mano, kad šiemet F-1 turi puikią galimybę pakoreguoti lenktynių savaitgalio formatą tam tikrose trasose ir tikisi, kad siūlomai idėjai vis dėlto pritars „Mercedes“ komanda.

Šią savaitę oficialiai turėtų būti paskelbta kur įvyks pirmosios šių metų sezono lenktynės. Kadangi finansiniai ir techniniai klausimai jau yra aptarti, praėjusį penktadienį vykusios video konferencijos metu buvo aptariamos idėjos, kaip būtų galima pagyvinti lenktynių savaitgalį.

Viena iš pateiktų idėjų: šeštadienį surengti kvalifikacines lenktynes, kurias pilotai pradėtų atvirkštine tvarka užimamai pozicijai čempionate. O varžybų rezultatai nulemtu kokia tvarka pilotai startuotų sekmadienio lenktynėse.

Dauguma komandų idėjai pritarė. Viena iš nepritarusių - „Mercedes“ komanda. Tiesa, kalbama, kad neigiamai kol kas idėją vertina ir „Racing Point“, naudojanti „Mercedes“ variklius.

Kadangi taisyklių pokyčiams reikia visų komandų pritarimo, jei minėtosios „Mercedes“ ir „Racing Point“ nepakeis nuomonės, siūlomai idėjai šią savaitę nebus pritarta ir ji liks neįgyvendinta.

„Dvi lenktynės iš eilės greičiausiai įvyks Austrijoje ir Silverstoune. Tad kitos tokios progos šiai idėjai įgyvendinti galime ir neturėti. Problema ta, kad pakartoję lenktynes toje pačioje trasoje greičiausiai pamatysime panašius rezultatus“, - sakė C. Horneris.

„Manau, kad turime idealią progą išbandyti kažką naujo ir kitokio. Deja, bet yra viena komanda, kuri siūlomai idėjai nepritaria. Gaila, jei neišnaudosime tokios galimybės.“

C. Horneris tikisi, kad „Mercedes“ pakeis nuomonę ir pritars siūlomai idėjai.

„Per pastaruosius du metus Austrijoje iškovojome dvi pergales, tad mes taip pat galime prarasti ne mažiau nei pagrindiniai mūsų varžovai, ypač Austrijoje. Manau, kad tai būtų naudinga F-1. Nemanau, kad dar turėsime tokią progą, kai vienoje trasoje bus surengtos lenktynės du savaitgalius iš eilės.“

„Abejoju, jog žmonės trykš noru stebėti antras lenktynes toje pačioje trasoje. Bet jei naudosime kitokį formatą, susidomėjimas jomis gali būti didesnis. Tikiuosi, kad „Mercedes“ vis dėlto pritars šiai idėjai. Galų gale su nauju iššūkiu susidurtų visos komandos ir visi pilotai.“

Anot C. Hornerio, sunku įsivaizduoti kaip dar būtų galima paįvairinti antrąjį lenktynių savaitgalį toje pačioje trasoje.

„Galima naudoti skirtingas trasos konfigūracijas. Galima apsvarstyti tokį variantą. Bet nemanau, kad tokią idėją būtų galima įgyvendinti Austrijoje. Taigi, tai vienintelis dalykas, kurį būtų galima padaryti. Galima įveikti trasos ratą priešinga kryptimi. Bet žvelgiant iš saugumo pusės, tai padaryti tiesiog neįmanoma.“

„Silverstoune yra kelios trasos konfigūracijos. Bet būtų gaila, jei nepavyktų įgyvendinti atvirkštinės startinės rikiuotės idėjos. Tai puiki galimybė išbandyti kažką naujo.“


Komentarai (10)
leksas
IP: be7c03a | 06/03 13:53
Turi būti sukurtas toks minkštųjų padangų komplektas, kad apsimokėtų sustoti jas pasikeisti, grąžinti kuro papildymą. Ir tada apsimokės užsukti į boksus
A85 logo rėmėjas
| 06/02 18:14
Jei nori kažką bandyt, tai antrose lenktynėse galima bandyt privalomus 2 stopus. Ir galbūt net visų 3 skirtingų mišinių privalomą naudojimą.

Ta reversinė rikiuotė gal ir įdomus sprendimas, bet didėja tikimybė supilt bolidą, kad paskui nebus galima startuoti visai. Be to, gi, ne visose trasose tai veiks, žiūrint į ateinančius sezonus. Monake, tai čia vos ne pergalės dovanojimas kažkam iš vidurio komandų pilotų.

Šiaip, pamatyti gyvai, ar tai veikia – įdomu. Bet tada klausimas kaip su čempionato rezultatais, kai vienos lenktynės yra tokios biškį kitokios, nei visos likę. Ta prasme, jau ir taip šito čempionato kai kurie nelaiko pilnaverčiu, o jei dar su tokiais eksperimentais, tai visai čempionato legitimumas bus kvestionuojamas, ypač, jei stebuklingai, čempionatas būtų artimas.
Holy
| 06/02 17:39
Jei neleistų naudoti vienodo mišinio padangų abejose lenktynėse, manau užtektų įdomumo. Atsirastų trys sustojimai, skirtingos taktikos ir lenkimai.
RSFerrari
| 06/02 15:36
Larensas
| Birželio 02 d. 14:58

priekyje važiuoja geriausi. nėra taisyklės, draudžiančios kasmet priekyje važiuoti vis kitiem. ir geriausią komandą versti startuoti iš galo visiškai neteisinga. žiūrovam turbūt patiktų, bet tik ne tiem, kurie palaiko geriausią komandą. lenkimų, aišku, padaugėtų, kaip ir avarijų. bet galėtų prasidėti tokie dalykai, kai komandos klonai savus praleidžia, o priešininkus ne tik sulaiko, bet gal ir sukelia incidendus. pradžioje lyg ir būtų įdomu, bet, manau, greit prasidėtų diskusijos, kad tas ar anas čempionas yra labiausiai apgailėtinas per visą istoriją, jam titulas tiesiog pats įkrito į kišenę, nes kažkoks idiotas sukėlė avariją. ir tada gal vėl mąstytų keist taisykles, nes ech, buvo laikai... bet čia gal vėliau. o šiuo metu svarbiausia tuos mercedesus kaip nors nugrūst į paskutines vietas, ane?

Pripažinkim, kad dabar lenktynės retai kada būna įdomios. Nesakau, kad nebūna, tiesiog retai. Geriausia komanda ir geriausias bolidas su geriausiu vairuotoju vis tiek laimėtų čempionatą. Tik lenkimų būtų 10x daugiau. Daugiau, žinoma, ir avarijų, daugiau peno ir sąmokslo teorijų šalininkams ;)
Larensas
| 06/02 14:58
RSFerrari
| Birželio 02 d. 12:31

Daug pigiau yra važiuoti priekyje ir rinkti titulus, bet gerokai įdomiai būtų nauja tvarka. Ji garantuota iš esmės pakeistų lenktynes, lenkimų gausa išaugtų daug kartų, lenktynės pasidarytų įdomios, ko pasekoje pritrauktų daug naujų fan'ų, kas vėlgi įtakotų ir bilietų pardavimus, ir transliacijų pardavimus, ir pinigus iš reklamos, kas tiesiogiai duotų pinigėlį ir ekipoms. Win Win.

priekyje važiuoja geriausi. nėra taisyklės, draudžiančios kasmet priekyje važiuoti vis kitiem. ir geriausią komandą versti startuoti iš galo visiškai neteisinga. žiūrovam turbūt patiktų, bet tik ne tiem, kurie palaiko geriausią komandą. lenkimų, aišku, padaugėtų, kaip ir avarijų. bet galėtų prasidėti tokie dalykai, kai komandos klonai savus praleidžia, o priešininkus ne tik sulaiko, bet gal ir sukelia incidendus. pradžioje lyg ir būtų įdomu, bet, manau, greit prasidėtų diskusijos, kad tas ar anas čempionas yra labiausiai apgailėtinas per visą istoriją, jam titulas tiesiog pats įkrito į kišenę, nes kažkoks idiotas sukėlė avariją. ir tada gal vėl mąstytų keist taisykles, nes ech, buvo laikai... bet čia gal vėliau. o šiuo metu svarbiausia tuos mercedesus kaip nors nugrūst į paskutines vietas, ane?
F666
| 06/02 14:35
jankiai nuo bernio kliedesiu nelabai ir atsilieka.
Black_Death
| 06/02 13:20
RSFerrari
| Birželio 02 d. 09:56

Čia būtų labai įdomu. Tikrieji lyderiai startuotų iš galo ir pergalei pasiekti nepakaktų vien geriausio bolido, kuris laimėjo kvalifikaciją ir lenktynes nu važiavo vienas sau. Naujo formato atveju reikėtų ir geriausio lenktyninko, galinčio lenkti visus ir visur. Vaizdas čempionate pasikeistų stipriai, o lenktynės taptų labai įdomios.

Tik iki pilno idomumo reikia isnaikinti senuosius maFia skiriancius baudas, kad patraukti ir nebereiketu lenkti ju propoguojamiems "vezimu" vairotojams.
RSFerrari
| 06/02 12:31
deluck
| Birželio 02 d. 11:40

Suprantu mercedes. Kontaktas startuojant is galo neisvengiamas, todel labai brangu gaunasi tureti tokias lenktynes.

Daug pigiau yra važiuoti priekyje ir rinkti titulus, bet gerokai įdomiai būtų nauja tvarka. Ji garantuota iš esmės pakeistų lenktynes, lenkimų gausa išaugtų daug kartų, lenktynės pasidarytų įdomios, ko pasekoje pritrauktų daug naujų fan'ų, kas vėlgi įtakotų ir bilietų pardavimus, ir transliacijų pardavimus, ir pinigus iš reklamos, kas tiesiogiai duotų pinigėlį ir ekipoms. Win Win.
deluck
| 06/02 11:40
Suprantu mercedes. Kontaktas startuojant is galo neisvengiamas, todel labai brangu gaunasi tureti tokias lenktynes.
RSFerrari
| 06/02 09:56
Čia būtų labai įdomu. Tikrieji lyderiai startuotų iš galo ir pergalei pasiekti nepakaktų vien geriausio bolido, kuris laimėjo kvalifikaciją ir lenktynes nu važiavo vienas sau. Naujo formato atveju reikėtų ir geriausio lenktyninko, galinčio lenkti visus ir visur. Vaizdas čempionate pasikeistų stipriai, o lenktynės taptų labai įdomios.
×

TOP naujienos