C. Leclercas: kol kas esu patirties kaupimo procese

C. Leclercas: kol kas esu patirties kaupimo procese
logo 2019 Gegužės 06 d. 10:32, Ferrari

Sezono pradžia Charlesui Leclercui kol kas klostosi nestabiliai, nors jis jau ir leido suprasti, jog pretenduoja į pačius aukščiausius rezultatus. Bet tam, kad juos pasiektų, būtina patirtis, kuri ateina tik su laiku.

Charlesas Leclercas: „Ferrari“ komandoje būtina priprasti prie labai didelio kiekio informacijos, kurią yra būtina įsisavinti. Bet vėliau dėl to tau jau netenka gaišti labai daug laiko. Taip pat reikia laiko tam, kad susipažintum ir suprastum, kas kokią padėtį ekipoje užima. Čia nuolat vyksta nuo pašalinių akių slepiamas analitinis darbas – jo mastelis ir gylis yra paprasčiausiai neįtikėtini.

Šioje komandoje žmonės bando išsiaiškinti su visais klausimais, su kokia sritimi jie bebūtų susiję. Komanda dabar padeda man apsispręsti su prioritetais, bet palaipsniui, ateinat patirčiai, aš tai darysiu pats.

Tam, kad būtumei greitas, lenktynininkui visų pirma reikia talento. Bet vėliau tavo greitis priklauso tik nuo patirties bei mokėjimo dirbti. Su patirtimi tu pradedi suprasti, ką reikia daryti, kad taptumei dar greitesnis. Aš kol kas esu tokios patirties kaupimo fazėje, mokausi naudoti skirtingus būdus, kurie leistų mašiną padaryti greitesne.

Mes jau išsiaiškinome, su kuo buvo susijusi problema Australijoje: buvo padaryta klaida pasirenkant nustatymus, o tai atsiliepė bolido balansui. Bahreine su nustatymais viskas buvo gerai, tačiau Kinijoje – jau mažiau, todėl ten mes vėl nusileidome „Mercedes“, tačiau ne tiek jau ir daug. Baku su balansu vėl viskas buvo gerai, nors per kvalifikaciją vaizdas buvo geresnis nei lenktynių dieną. Apskritai, mes judame teisinga kryptimi.

Manau, mes galėsime kovoti dėl gerų rezultatų bet kokioje trasoje, bet tam reikia surasti būdą kaip tinkamai derinti bolidą. Techninės naujovės, pristatytos Baku, leido žengti dar vieną žingsnį į priekį.“

Charlesas Leclercas patvirtino, kad jie su Sebastianu Vetteliu turi skirtingus pilotavimo stilius: „Mane tenkina, jei bolidas yra labiau linkęs į per didelį pasukamumą. O apskritai, F-1 mašinoms yra būdingas per mažas pasukamumas. Kai aš perėjau į „Formulę-1“, mane nustebino, kiek ši tendencija yra ryški. Su tuo balansu, kurį aš naudodavau „Formulėje-2“, važiuoti čia buvo praktiškai neįmanoma.

Būtent todėl praėjusiais metais aš negalėjau išsiaiškinti mašinos balanso iki pat ketvirto etapo, kuris vyko Baku trasoje. Būtent ten aš supratau, kad reikia persitvarkyti, po to viskas atsistojo į savas vietas.

Bet skirtingi požiūriai į bolido nustatymus pas mane ir Sebastianą nesudaro ypatingų sunkumų SF90 modernizacijos procesui. Mes vienodai jaučiame bendras mašinos problemas“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794