Po Kimi Raikkoneno avarijos Europos GP vėl imta diskutuoti apie taisyklės, draudžiančios keisti padangas lenktynių metu, keliamą pavojų.
„McLaren“ pilotui dėl didelės priekinės dešinės padangos vibracijos paskutiniame rate lūžo pakaba ir jis prarado lyderio poziciją savo artimiausio varžovo
Fernando Alonso naudai. Po lenktynių komanda pripažino, kad naujoji taisyklė įtakojo sprendimą nekeisti K.Raikkonenui padangos.
„Tai didelis rūpestis. Taip galėjo nutikti ir man. Aš vos galėjau matyti dėl vibracijos lenktynių pabaigoje, bet negalėjau sau leisti prarasti ketvirtos vietos“, – teigė lenktynininkų atstovas Davidas Coulthardas.
Tačiau „McLaren“ vadovas Ronas Dennisas nekritikavo reglamento: „Mes, Monte Karle akivaizdžiai turėję naudos iš kitų žmonių problemų su padangomis, būtume veidmainiai, jei pasisakytume prieš taisykles.“
F.Alonso padangos Monte Karle vykusiame Monako GP labai stipriai nusidėvėjo, todėl K.Raikkonenas lengvai laimėjo lenktynes.
Pagal šio sezono techninį reglamentą, padangos lenktynių metu negali būti keičiamos, nebent padanga yra pradurta ar pažeista ir kelia pavojų saugumui, tačiau tuo pat metu negali būti pildomos kuro atsargos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).