D. Ricciardo pakomentavo Alberto Parko trasos pokyčius

D. Ricciardo pakomentavo Alberto Parko trasos pokyčius
logo 2021 Balandžio 01 d. 21:00, Australian GP

Prieš priimant galutinius sprendimus dėl pokyčių Alberto Parko trasoje, Australijoje, visų pirma buvo išklausyta čempionate dalyvaujančių lenktynininkų nuomonė.

Minėtame lenktynių žiede prasidėjo darbai, tad trasos laukia didžiausi pokyčiai nuo 1996 metų, kai ji buvo įtraukta į F-1 tvarkaraštį. Kelis posūkius ketinama praplatinti, o 9 ir 10 visai atsisakyti. Manoma, kad įgyvendinus visus suplanuotus pokyčius, sportininkai kvalifikacijoje vieną trasos ratą įveiks iki 5 sek. greičiau nei anksčiau. Vidutinis greitis turėtų padidėti iki 15 km/h.

Visus darbus ketinama užbaigti iki lapkričio mėnesio, kuomet Melburno mieste turėtų įvykti F-1 lenktynės.

Vietos herojus Danielis Ricciardo teigiamai įvertino Alberto Parke esančios trasos pokyčius.

„Džiaugiuosi, jog dėl trasos pokyčių buvo pasikalbėta su daugeliu iš mūsų. Mums buvo leista išsakyti savo nuomonę. Žinoma, ne visų nuomonės sutapo, bet dėl vieno visi sutariame - norime, kad lenktynių diena būtų įdomesnė visiems“, - pasakojo D. Ricciardo.

„Būtent apie tai ir galvojau išsakydamas savo nuomonę. Siūliau praplatinti kai kuriuos posūkius, o dalį trasos paversti ilga tiesiąja, kurioje galėtume važiuoti varžovams iš paskos. Ankstesnė trasos versija turėjo nemažai posūkių, kuriuos įveikdavome ketvirta-penkta pavara. Kai kuriuos trasos vietos buvo gana siauros. Dėl to atlikti lenkimus būdavo sunku.“

„Praplatinus kai kuriuos posūkius bus sukurta galimybė atlikti lenkimus stabdant arba tiesiog pakeisti trajektoriją. Manau, kad mums tai tikrai pagelbės.“

„Pirmas posūkis buvo greitas. Prieš jį visada stabdydavome vėlai. Panaši situacija buvo ir su trečiu posūkiu. Juos praplatinus, manau, kad atsiras daugiau galimybių ten atlikti lenkimus.“

„Devinto ir dešimto posūkių pašalinimas yra kompromisas. Įveikti dešimtą posūkį ilgą laiką buvo iššūkis, nes išvažiavęs iš jo atsidurdavai arti apsauginės sienos. Bet pastaruosius kelerius metus bolidai pakito, stipriai išaugo sukibimas su trasa, tad įveikti 10 posūkį tapo lengva, neliko iššūkio. Todėl pašalinus tuos posūkius atsiras ilgesnė tiesioji, galbūt papildoma DRS zona.“

„Praplatinus tryliktą posūkį... Manau, kad visi tie pokyčiai bus naudingi lenktynėms, tad mes tikrai galėsime pasismaginti stabdymo zonose.“

„Albert Park", Melburnas
Trasa: „Albert Park", Melburnas (Australijos GP)
Ilgis: 5,303 km Ratų skaičius: 58
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983