Dakaras. N. Al-Attiyah: jei taisyklės nebus pakeistos, mes negrįšime

Dakaras. N. Al-Attiyah: jei taisyklės nebus pakeistos, mes negrįšime
logo 2021 Sausio 17 d. 14:19, Pexels

„Toyota“ komandos lenktynininkas Nasseras Al-Attiyah teigia nedalyvausiantis kitų metų Dakaro ralyje, jei nebus pakeistos taisyklės, kurios anot jo yra palankios bagiais lenktyniaujantiems sportininkams.

Praeityje tris kartus ralyje triumfavęs sportininkas antrus metus iš eilės liko antras, nusileidęs „X-Raid“ komandos sportininkui, vairavusiam „Mini“ bagį. Šiemet N. Al-Attiyah 15 minučių atsiliko nuo keturioliktą kartą ralyje triumfavusio Stephane‘o Peterhanselio.

Per pastaruosius šešerius metus, sportininkai, vairavę „Peugeot“ arba „Mini“ bagius, triumfavo penkis kartus. Tik 2019 m. N. Al-Attiyahai, vairavusiam visais keturiais ratais varomą „Toyota“ visureigį, trumpam pavyko nutraukti bagių pergalių seriją.

„Galiu pasidžiaugti mūsų atliktu darbu. Dirbome sunkiai. Klaidų nedariau nei aš, nei mano šturmanas, nei komanda. Bet ką mes dar galime padaryti? Tai jau antri metai, kai mes kovojame ir pralaimime bagiams. Reikia sąžiningų taisyklių“, - kalbėjo N. Al-Attiyah.

„Nepriklausomai nuo to, kaip stipriai mes spaudžiame, vien greičiu mes negalime su jais konkuruoti. Sportininkai, vairuojantys bagius, jau nugalėjo penkis kartus iš šešių, nes dabar galiojančios taisyklės jiems buvo palankios. Tikiuosi, jog organizatoriai imsis veiksmų ir jas pakeis. Priešingu atveju sugrįžimas į ralį mūsų nedomins.“

„Kalbame ne apie tai, kur pranašumą įgyja bagiai, o kur keturiais ratais varomi automobiliai. Taisyklės tiesiog yra nesąžiningos. Ir ne tik dėl ratų, bet ir dėl kitų dalykų. „Peugeot“ nugalėjo tris kartus, dabar „Mini“ du. Mes kovojame vairuodami visais ratais varomus automobilius, dažnai praduriame ratus, o bagiai... yra tiesiog bagiai. Tai nėra kurio nors gamintojo automobiliai.“

Atsižvelgus į „Toyota“ prašymus, šiemet T1 klasės automobilių maksimalus greitis buvo apribotas iki 180 km/h. Bet bagiai vis dar turėjo platesnę ratų bazę bei galėjo naudoti iš kokpito kontroliuojamą padangų slėgio sistemą.

„Turime pradėti nuo padangų. Tarp mūsų trijų automobilių, viso buvo pradurtos 106 padangos. Skaičiai kalba patys už save. Tuo tarpu kas liečia taisykles, negaliu kalbėti už komandą ar „Toyota“, bet jie dirba ties šiuo klausimu. Pažiūrėkite į padangų matmenis (810 mm diametro prieš 940 mm). Kuo didesnė šoninė jų dalis, tuo reikia daugiau slėgio. Jos turi būti tolerantiškesnės akmenuotoms vietoms.“

Apie tai, jog taisyklės gali turėti įtakos „Overdrive“ komandos ateities planams, prakalbo ir ekipos vadovas Jeanas Marcas Forti.

„Žinoma, tai gali turėti įtakos mūsų motyvacijai. Tai ne ta pozicija, kurioje norėtume būti. Yra noro koreguoti taisykles, bent jau turėti galimybę naudoti naujas padangas. Derybos tarp ASO ir FIA turėtų prasidėti artimiausiu metu. Kiek man žinoma, „B.F. Goodrich“ jau kreipėsi su prašymu leisti naudoti didesnes padangas“, - sakė specialistas.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983