del incidento GoPlanet

2006 Kovo 22 d. 12:24

Sveiki,

nors jau visi laikai seniai prabego, prisedau parasyti trumpa pareiskima.
Jis liecia incidenta tarp Dariaus M ir svecio, kuris atvyko kartu su YCKA.

Manau visi sutiksime, kad toks elgesys tikrai nedera GO-1 lenktynininkui, nes visi asmeniskumai ar santykiu aiskinimasis vyksta ne visai graziais budais.
Tokie incidentai isties menkina musu kaip organizacijos (nors ir itin smulkos) ivaizdi ir paprasciausiai yra negrazus.

Jei du zmones nesusitaria, jie savo santykius turi aiskintis kur nors kitur, o ne vietoje, kur mes rengiame etapa (ar tai butu Plytine - prisiminkime nedideli incidenta tarp Leika ir Testarossa pries keleta metu, ar tai butu Riga ar kita vieta).

Manau, kad tokie veiksmai yra blogis, tokia pat nuomone issake VT bassvoice.

Jokiu nuobaudu nebus, bet ateityje bet kokie panasus veiksmai bus traktuojami grieztai (SDQ).
Ir tikrai niekas nesiaiskins 'kas pirmas pradejo' ir pan.
Turime atsakyti uz savo veiksmus ir butu siek tiek mandagesni arba bent nesivelti i konfliktus, net jei esame provokuojami ar puolami.

Tikiuosi supratimo

Aciu uz demesi,
AF1

2006 Kovo 22 d. 12:38

Gal ne visai taikliai i tema, bet kaip man uzsirasyt i GO-1?

2006 Kovo 22 d. 12:42

nu wa

2006 Kovo 22 d. 13:21

Logiška, nes kartais pamirštama kad ne iš karvės važiuojam

2006 Kovo 22 d. 13:46

AF1> deretu tai labiau taikyti ne mano komandos draugui Yckai, o Dariui M. Negali atsakyti uz savo pazistamus, kurie atejo uz tave pabalielinti. Jeigu lenktynininkas pasiunte NX, tai ziurovas pilna teise atsakyti tuo paciu. Na o jeigu i snuki, tai viskas rutuliojasi ta pacia linkme.
Lenktyninkas turi susivaldyti ir nekreipti demesio i aplinkiniu pastabas ir replikas. O kas su kuo atvyko, kas su kuo gere tai neturi jokios reiksmes.
As manau taip.

2006 Kovo 22 d. 13:46

KRITIKUNAS> parasyk man laiskuti ir susikalbesim manau nesunkiai.
laiskuti reik rasyti i:
GO-1 @ cia . lt

Beje, vis neprisiruosiu - dar vienas kolega jau rodo nora, bet as jam atsakyt vis nerandu laiko.
Siandien manau ta ir padarysiu.

2006 Kovo 22 d. 13:49

Aurielka> isiskaityk apie tai, kad "tikrai niekas nesiaiskins 'kas pirmas pradejo", taip kad bus labai paprasta:
uz veiksmus, diskriminuojancius ir kenkiancius GO-1 bus SDQ (skirtingo svorio, bet SDQ).
Jei abu bus lenktynininkai - abiem. Jei vienas - tik jam.
Bet turi racijos pastaba, kad butent lenktynininkas turi didesne atsakomybe, jei jis uzgauliojamas/incidentas vyksta tar jo ir 'pasalinio' asmens.

2006 Kovo 22 d. 13:51

AF1> nu tai as apie ta pati.
P.S. gavai info del GP pav.?

2006 Kovo 22 d. 14:39

AF1,Aurielka>Ne nu atsiprasau...
Atvaro isvis kazkoks nepazistamas biciukas pradeda koliotis siulyti i snuki, issikalineti o tu turi kaip gaidziukas galva nuleides stoveti ir klausytis kazkokio asilo...Dar reiktu prideti "taip as kaltas as gaidziukas atsiprasau daugiau taip nedarysiu, gal uz mano nuodemes noretum lytiniu santykiu???".
Uzknis mane koks driveris pasikviesiu po***ista draugeli kuris isprovokuos drake su mano nemegiamu driveriu ir tas driveris leks von... kaip tada vertinti???Jei jau yra tokios grieztos taisykles tai manau tada reiketu grieztai apibrezti jog joks pasalietis neturi teises uzsipulineti lenktynininku ir ju provokuoti, incidentai grieztai turetu buti svarstomi tik lenktyninku buryje ir visi kiti GO1 dalyviai iskilus panasiai situacijai turetu labai greitai jei imanoma mandagiai jei neimanoma grieztai tokiam prasalaiciui paaiskinti kur jo vieta...

P.S. nei vieno is ju nesmerkiu ir nei vieno is ju neteisinu, ten isvis nebuvau, taciau paskaicius visus komentarus susidare tokia nuomone.
Mano nuomone konfliktas ivykes tarp dvieju driveriu turejo ir issispresti tarp tu ju o ne isikisus pasaliniam agresyviam asmeniui, zemai puolame kolegos...
Tikrai ir as pats esu nekarta sudalyvaves incidentuose po kuriu buvo labai pikta tiek man tiek kitiems tu incidentu dalyviams bet neturiu nei ant vieno is pilotu jokios zlasties...Gal ir papykdavau kuri laika ir *** pasiusdavau ir t.t., bet tai vykdavo tarp pazistamu driveriu o ne tarp pasaliniu zmoniu. Paprastas variantas: jei prie manes po lenktyniu prisoktu nematytas bicas ir pradetu mosikuotis kumsciais ir mano adresu pazertu keiksmu tirada as lygiai taip pat pasielgciau kaip pasielge Darius, gal net ir rimciau...

2006 Kovo 22 d. 14:53

Pumba> tai siulau keist sporto rusi. Amerikietiskos imtynes pats tas. :)

2006 Kovo 22 d. 15:06

Pumba> jei nori pasmimusti, pasiulai tam kolegai pasimusti, bet NE kartodrome ir NE GP metu.

Jei anas salygas ivykdai - muskis kiek nori. O siaip jei tave uzgaulioja, gali ir protu pasikliauti, ne tik kumshciais.

Gali pvz tiesiai sviesiai pasiulyti tave uzgailiojanciam biciukui susitikti po etapo, kai tu turesi daugiau laiko su juo pabendrauti ir tiek.

2006 Kovo 22 d. 15:22

Pumba> kiekvienas uz save turi pastoveti, jei ji kas puola - gintis privalu! Tad konfliktas kartodrome kaip ir suprantamas... taciau kas vyko toliau - tai AF1 norejo pasakyti yra netoliaruojama ir neleistina. Yckos negalima kaltinti jog jo draugas puole Dariu... Duotuoju puolimo mometu as stociau Dariaus pusen, taciau veliau - Darius nebeturetu pulti Yckos uz draugo poelgius. Juk draugo poelgiai nera pavaldu Yckai, juk nesake Ycka- drauge pulk Dariu... Pamenu kai zaidem su Honda fule - stovejai uz vartu ir buvai pagatavas isbegti i aikste ir uzmusti visus hondiecius... Tuo momentu tu buvai kaip ir mano draugas - taciau as taves neprasiau pulti, o pulti norejai pats... Na tikiuosi supratai apie ka as ...

Esme - kaip konfiktai kartodromuose, tai ir cia - labai gadina visa vaizdeli apie musu cempionata. Manau bausme, gal net ir SDQ tam tikrais atvejais - turetu buti be perspejimo skirta. ( ar laikinas pasalinimas)...

Tegyvuoja Taika :).

Expertas

2006 Kovo 22 d. 15:33

Siaip Pumba teisus.

Jei ka nors kvietiesi palaikyti save, buk malonus ir atsakyti uz ju kultura. Neturiu jokio noro lenktyniauti, jei prie manes po to pries koks nors skustas kvadratas su degtines kvapu ir prades aiskinti, kad as toks ir toks.

2006 Kovo 22 d. 15:36

jaudrius> tai vozk jam taip, kad valanda paslikas guletu. :)

2006 Kovo 22 d. 15:43

Aurielka > atsargiau su zodziais, o tai paskui nieko i kartodroma pasikviesti negalesim..

2006 Kovo 22 d. 15:44

jaudrius> Go-Planet as ten buvau kvadratinis, nebeik skustas ir su alucio kvapeliu :)... Ycka su draugeliu buvo blaivus :)...

O seip, gerai sunervijus - net ir Volodia is Plytines kartodromo, manau galetu rekti ir siusti labai toli - bei gal smogti keleta kartu, jei Plytineje pradesi su kartingu sienauti medzius ar pan. :rolleyes: .

Esme - mustynes ir jei jau jos ivyku - poto sekantys ivykiai - netoliaruojami(labai teisinga AF1 zinute siame puslapyje auksciau)

:)

2006 Kovo 22 d. 15:45

jaudrius> atsakyti kazkiek gal ir gali, ypac jei atitempe koki bica, kuris pagere ir visus puldineja (cia kalbu ne apie YCKA o bendraja prasme), bet anyway ne mazi vaikai esam...

2006 Kovo 22 d. 15:46

Yes> jooo. Visa musu smogiku brigada jaudrius su Pumba istaskys...

2006 Kovo 22 d. 15:46

Ir nemanau, kad mes cia turim ka eskaluoti, nes problemos nera ir tikiuosi niekada nebus.

2006 Kovo 22 d. 15:55

Kolegos> labai prašau neįsijausti ir nepamiršti, kad Lietuvoje tiek ir Latvijoje galioja teisės aiktai, draudžiantys bet kokias muštynes, ir už jas numato tiek administracinę tiek baudžiamaja atsakomybe.
Todel AF1 teiginys šios temos pradžioje skirtas tik GO-1 dalyviams, kuriems gali būti taikytinas SDQ. Dėl SDQ taikymo manau kaip ir dėl kitu nuobaudų turi būti teisėjų ir VVK sprendimas. Akivaizdu, ką jie nuspręs kad dėl mūštynėse dalyvavusio asmens. Aš tam pritariu. Bet kaip gali vertinti kitą GO-1 dalyvį, kurio pažystamas dalyvauja neramumuose. Visada kartoju, kad nėra grupinės atsakomybės, o tik asmeninė (personali)..Kiekvienas atsako už savo veiksmus, todėl ir prašau Yckos neminėti čia kaip incidento dalyvį...

2006 Kovo 22 d. 16:07

Elyga > tu baigsi kada nors mandrai rasineti? Butina terminu visokiu nesuprantamu ikisti, ania? Butina cia tipo issilavinusiu rodytis, ania?!
O vat ir nepyk paskui, kai normalus zmones taves nesupranta, keleta dienu masto, ir paskui nakti tave internete socialiniu mokslu daktaru isvadina.
:)

2006 Kovo 22 d. 16:09

Gerbiamieji kaliegos > gal baigiam eskaluoti sita tema - duoti ar neduoti ? I snuki ar zemiau ? Vietoje ar pasivedus i seseli ?. .. Kazkaip nutolta nuo esmes. Labai teisingai parase AF1 su pirmu ir Elyga su paskutiniu komentaru.
Geriau JAMAM ir einam kokio futbolo pazaisti. Ten galesime pasirekauti, pasisiuntineti, niekas uz tai nebus baudziamas. Gal koks tai japonisku automobiliuku klubas vel savo vieta suzinoti uzsinorejo ?.. :) P.S. Vat chia vel uzvedziau nauja opia tema.... :)

2006 Kovo 22 d. 16:14

YCKA > Suzuki? Tojota? Mazda?
Alia kas cia su tuo futbolu paskutiniu metu daros? Cia tipo dabar santykius uz vartu reik aiskintis? ;)

2006 Kovo 22 d. 16:19

Yes > Mits...mitsub..mits.. bish... tpfu koks sudetingas - Mitsubishi pamirsai :)

Taip - futbolas yra geriausias sportas aiskintis santykiams, nes jauti priesininko prakaituota kuna betarpiskai - be kombinezono ir shalmo :)

2006 Kovo 22 d. 16:25

beje, Aurielka, turiu ir gavau viska apie Nico.

siaip su ateinanciu etapu klausimas tokys pasistojes siuo metu negeras...
kartodromas kaip visada pries sezona savaitei uzsidaro, ir tik penktadieni (si) paaiskes ar tai nebus kaip tik per bloody balandzio 2 diena.

lenktynes Kaune irgi variantas, bet mastau, kad ten gali buti dar per anksti varineti, geriau butu Kaune daryti koki GP11 imho.

A.
PS Apie vivykiu seka butinai informuosiu.

2006 Kovo 22 d. 16:25

Yes> ale jau kai pavadino taip, tai jau nenoriu titulo prarasti (mokslinio laipsnio). Taip sunku buvo ji gauti (visas tris paras reikejo lauk), todel ir bandau palaikyti ta lygi ;)

2006 Kovo 22 d. 16:28

Na perziurejau Jusu komentarus ir supratau, kad negeri dalykai dedas pas jumi. Siaip reiktu paimti pavyzdi is futbolo ar kasio, kad jei vienos komandos gerbejai per daug varo ant kitos (meto butelius, ar siaip kazkokias siuksles, izeidineja) tai ta komanda gauna bauda arba jai uzskaitomas pralaimejimas, blogiausiu atveju isvis pasalinimas is lygos. Tad manau kad ir cia butu galima kazka panasaus taikyti, tuomet visi butu kiek ramesni, bent jau renginio metu. Ir nebutu tu visu nesamoniu.

2006 Kovo 22 d. 16:30

KRITIKUNAS> ne viskas taip baisiai buvo, kaip atrodo cia pasiskaicius... Tikrai ne futbolo fanu variantas ;)

2006 Kovo 22 d. 16:31

AF1 > Na o as siulyciau rimtai pagalvoti, ar verta Kaune daryti etapa. Trasos specifika tokia, kad afigienu parkiu tikrai neisvengti.. Tiesiog manau, kad trasa nesuderinama su GO-1 taisyklemis. Kaip manai?

2006 Kovo 22 d. 16:34

AF1>> Cia tikrai geras e-mail adresas?
[email protected]
Be "F-1"?

2006 Kovo 22 d. 16:49

E davaj tegu Plytine uzsidaro per balandzio 2, nes manes nebus Lietuvoj :)

2006 Kovo 22 d. 16:59

Yes> sutinku, kad Kaunas - galvos skausmas, bet gi reikia ir ivairoves ir prizinio fondo papildymo + trasa nors ir sudetinga, nu bet taciau gi galima joje lenktyniauti (jei vairo trauke du kartus per viena vaziavima neissineria).

Kritikunas> jo, geras. arba mano adresu gali rasyti (APIE MUS skiltyje yra)

2006 Kovo 22 d. 17:01

Gerbiamieji,

Čia nėra oficialios varžybos, kuriose varžomasi dėl Čempiono titulo, o tik entuziastų rengiamas čempionatas. Jame dalyvauja bendraminčiai ir karts nuo karto mėgina susiburti ir susirungti, kas geresnis kartodromo trasoje. Čia dalyvaujama tik for fun. Bet jei jau vyksta tokie dalykai, tai gal jau laikas susimąstyti ar išvis tai beverta daryti? Ir visokios nuobaudos (kaip dikvalifikacija ar didžiulės nuobaudos) jau iškart prasilenkia su pačia GO-1 idėja. Žinoma, būna įvairių nutikimų, bet tie nutikimai neatsiejama tų lenktynių dalis, o fizinis smurtas ir piktybinis agresyvumas jau, mano kuklia nuomone, peržengia visas ribas. Taigi, GO-1 dalyviai, nepamirškite dėl ko čia dalyvaujate.

P.S. o futbolą idėją paremiu:)

2006 Kovo 22 d. 17:41

Ir vel eilini kart buvau experto del tu rungtyniu su Honda apsauktas ir kas esme tai visai neteisingai.Be to ten buvo bloody fotbolas kuris tikrai nera labai jau toks inteligentiskas sportas...
Expertas tu eilini kart vaziuoji ant manes, tas draskymasis del to kad labai norejau pasimusti, vienas dalykas kad as neibegau i aikste laikiausi futbole priimtu taisykliu, uz aikstes ribu as galiu sakyti ka noriu. Kitas dalykas as is tos situacijos daug ka supratau apie kai kuriuos zmones.tierk apie HK tiek apie kai nekuriuos GO1.
Lenktynes nera futbolas, as galiu per futbola pakankamai agresyviai atrodyti palaikydamas savo komanda aprekti priesininkus ir t.t., taciau po rungtyniu visai su tais paciais priesininkai galeciau eiti drasiai gerti alaus.
Lygiai tas pats lenktynes, lenktyniu metu gali kaip nori reiksti savo emocijas palaikydamas viena ar kita savo megiama lenktynininka, taciau pasibaigus lenktynems nebutina marskiniu draskytis ir irodineti koks vienas ar kitas lenktynininkas yra blogas ar geras, tam yra teisejai kurie manau pas mus yra pakankamai objektyvus ir stengiasi isklausyti visas puses bei priimti teisinga sprendima.

AF1> as tam kolegai kuris prisoktu prie manes ir pradetu taip ardytis pasiulyciau slysti ***.Jei jis toliau persekiotu mane paprasyciau kitu kolegu kad jie paprasytu to locho slysti ***.Jei po viso to niekas nesusiprastu isikisti ir sustabdyti emocijas, mintyse pasiuliuciau visiems "kolegoms" taip pat slysti ***.

P.S. karoce a***ieli adminai dalindami spamus neza*** ne vieno keiksmazodzio neradau praeitama posme savo.Jeigu tokie zodziai kaip "gaidziukas","asilas","lytiniai santykiai","po***istas" yra keiksmazodziai tai as tada "laba diena LENINAS" na is esmes "po***istas" dar galetu pretenduoti i keiksmazodzio savoka, nes jis yra barbarizmas visi kiti Lietuviu kalbos zodyne aptinkami ir placiajai visuomenei zinomi, daznai vartojami zodziai...

P.P.S. Si situacija tikrai nera konkreti Rigos GP buvusi situacija todel kaip dar kart sakau nei vienos puses nepalaikau ir jokiu budu nenorejau izeisti Yckos draugelio, si situacija yra visiskai releatyvi.

2006 Kovo 22 d. 18:16

Ir vel gi pasikartosiu - juk jau dabar nera apie tai ka kalbeti.
Pumba, ramiau, ba reikes tau kokio NEURO forte isgert ar ko ten :) Kam taip nervintis? ;)

2006 Kovo 22 d. 18:22

Pumba> kada as ant taves variau ? :). Neponial bishki, bet dzin :). Fule as ten prisiminiau, nes man patiko taip kaip tu elgeisi :)... tad pagalvojau, jog ir "museika" panasei jautesi kaip tu tuo metu :).

2006 Kovo 22 d. 20:06

AF1>uz paskutini posta sutinku su spalvinimu bet uz ka pries tai buvusiame posme nuspalvino tai niekaip negaliu suprasti...Del gal biski ir abydna pasidare jog diskriminuojamos mano mintys:)

2006 Kovo 22 d. 22:23

Pumba> minciu tamstos tikrai niekas diskriminuoti negali, nebent ju isreiskimo buda :)

2006 Kovo 23 d. 08:21

Nu va Afas vel kabinejasi;)

2006 Kovo 23 d. 08:48

100 nuosimciu palaikau chemic mintis :)

vaziuojant lenktynese yra visada azartas, noras laimet, tam yra ir taisykles ir nuobaudos, kad vyktu korektiskas vaziavimas...

taciau bendrai viska paemus - t.y. ir kelione iki kartodromo, ir susiburimai pries kvala, diskusijos, ir kvala ir lenktynes, ir apdovanojimai ir diskusijos po lenktyniu ir visa kita mano manymu turetu viskas atitikti dvasia - dalyvauju for fun...
del mustiniu Go-Planet'e irgi maniau, kad buvo surengtos jos "for fun", bet pasirodo klydau ;)


TOP naujienos