Buvęs „Jordan“ komandos savininkas ir vadovas Eddie Jordanas prasiterė, kad Heinzo-Haraldo Frentzeno atleidimo 2001 metais priežastis buvo variklių tiekėjo – „
Honda“ – spaudimas priimti japoną lenktynininką.
H.-H. Frentzenas buvo atleistas prieš pat savo namų lenktynes – 2001 metų Vokietijos GP. Žinutę apie darbo netekimą jis gavo faksu. Vokietį komandoje iki sezono pabaigos pakeitė prancūzas Jeanas Alesi. 2002 metais į komandą atėjo Takuma Sato. Jo, o kartu ir „Honda“ variklių, „Jordan“ neteko dar po metų.
„Žmonės nesuprato, kas nutiko su Frentzenu. Negalėjau su juo atnaujintu sutarties, nes vienintelis būdas išlaikyti „Honda“ variklius man buvo priimti japoną Takuma Sato. Frentzenas man patiko. Su „Jordan“ jis nugalėjo daugiau kartų nei bet kuris kitas lenktynininkas. Tačiau aš turėjau užsitikrinti variklių tiekimą, tai buvo gyvybiškai svarbu, todėl teko jį paaukoti. Niekas, išskyrus porą žmonių „Jordan“, nežinojo, kodėl aš taip pasielgiau. Nekenčiau susikolsčiusios situacijos. Norėjau išlaikyti Frentzeną, tačiau negalėjau“, – taip atleidimą dabar aiškina E.Jordanas.
Toks airio aiškinimas atrodo mažų mažiausiai keistas ir keliantis keletą klausimų, į kuriuos vargu ar kada nors bus atsakyta. Kodėl H.-H.Frentzenas buvo atleistas sezono viduryje, kodėl jam nebuvo leista baigti sezono?
Sportininkas po atleidimo kreipėsi į teismą ir laimėjo ieškinį prieš „Jordan“. Nors tiksli ieškinio suma nėra skelbiama, kalbama, kad vokietis iš komandos prisiteisė per 7 mln. JAV dolerių (apie 19 mln. litų) kompensacijos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).