Ekspertas apie J.Vileneuve’ą

2005 Balandžio 13 d. 11:34

carnifex> as tikiu tuom, ka matau.. o matau t.y. nematau is Jq jokiu rezultatu.. is pradziu jam reik Massa padaryti, o po to gali uzkariauti ka tik nori.. beje, IRL lygmuo yra zemiau F-ą ir ta visi seniai zino ir pripazista.. taip, ten konkurencija didesne ir lygesne del technikos nedideliu skirtumu, bet overall pajegumas - mazesnis.

jaudrius> apie Massa nieko blogo ne(be)sakau

benis> zr mano kreipimasi i carnifex.. svajones ir mitai kartais zlunga

2005 Balandžio 13 d. 11:37

AF1> blogai sakai, kad JV iskart turi atejes padaryti Massa per visus galus. bicas sauberi vairuoja ketvirti metai, be to yra neblogas pilotas, kad ji taip imti ir daryti. prilygti - suprantu, nugaleti - ziauriai sunku.

2005 Balandžio 13 d. 12:13

na bicas sauberi vairuoja 4 metai bet buvo pertraukele padares, tad tik antri metai siemet is eiles.
Kad padarys massa net nesitikejau. Bet kad jam net toli kad prilygtu massai... vezha massa jam stabiliai i rata po 1s ir daugiau

2005 Balandžio 13 d. 12:14

beje carnifex kaip bar jam karjera suede?:)

2005 Balandžio 13 d. 12:21

Bet jei gaunasi toks vaizdelis: Žakui ir toliau nesiseka (net panašių rezultatų kaip Massa parodyti), Sauberis jį atleidžia.
Beliktų tik konstatuoti, kad Žakas - potencialus čempionas tik, esant įdealioms sąlygoms: stipri komanda, gabūs ir kantrūs asmeniniams kaprizams mechanikai, suteikiama daug laiko bandymams, na ir aišku - vienas didžiausių pinigine prasme kontraktų.

2005 Balandžio 13 d. 12:26

AlBanas> sutinku, tik pinigai cia neturi reiksmes.. kaprizai ir daug asmeninio laizymo - sutinku

2005 Balandžio 13 d. 12:50

jaudrius> o cempionas tam ir yra cempionas, kad bet ka sudraskyt i gabalus right from the start... man idomu ka jis darytu tada vienoje komandoje su kokiu Montoya? po 2 sec i rata gautu?

2005 Balandžio 13 d. 13:03

mafaz as atsakysiu paziurek kiek JV baige lenktyniu su BAR.Dabar per sezona daugiau ratu prasuka nei jis tada nuo 99m. ten buvo tragedija ne komanda.Tada JV galejo vaziuot ir dulkint visus.Taciau vien nebaigtos lenktynes ir letas bolidas ir tai jis su gebejo finistuot 2 kartus ant podiumo.JV jau po pirmo sezono norejo iseiti is BAR taciau ji laike serdami pazadais ir viskuo kitu :)), o kas is to isejo? o gi tuo , ka turime dabar.gaila man JV. butu tevas butu patares suneliui kaip komandas rinktis...

2005 Balandžio 13 d. 13:04

kolega, cia pamokslu nereikia.. visi domimes F-1 ne pirma diena ir BAR istorija zinom ;)

2005 Balandžio 13 d. 13:22

AF1> siemet is JPM irgi tik seselis to kas buvo Williams, kazkoks surimtejes ir nesuzverejas kaip buvo pries du tris metus...(pernai galima neskaiciuot, neiskaitiniai metai ;) ) ,
o jei i tema tai arba Sauber pradejo Ferrari kopijuot arba JV-ui jau ne vieta F-1

2005 Balandžio 13 d. 13:37

AF1>>Nu brol kalbi neteisingai... Netgi cempionai nedrasko ir neveza visu is eiles.. Visai nesinori kisti MS, bet jis kaip dabartinis cempionas labai geras pavyzdys. MS ir EI istorijos manau priminti nereikia... Yra pilotai, kurie geri ir testai ju nepagerina, bet yra pilotai, kurie geri bet su kiekvienu pravaziuotu ratu kazka isspaudzia dar, ir su kiekvienu pravaziuotu ratu tobuleja ir greiteja. Butent prie pirmu priskirciau EI, o prie antru MS ir JV.

2005 Balandžio 13 d. 13:58

s2003> o tu pilotu pajeguma pagal technika skirstai? as tai nelabai.. JPM koks buvo toks ir liko... juolab as jo nemaciau 1/3 visu vykusiu simet lenktyniu ;)

benis> camoun... JV buvo cempionu 1997ais.. kur tas parakas dingo as nezinau... praeitais metais gal ir suprantu - nauja komanda, nauja technika.. Alonso.. bet simet.. Massa krauna i vienus vartus.. krauna, o ne siaip vaziuoja ciut greiciau.. KRAUNA...

2005 Balandžio 13 d. 14:23

AF1> apie krovima :). Massa to JV krauna normaliai tik per kvalus , bei nuo antros lenktyniu puses. Cia bent jau mano toks pastebejimas. Ratu laikai lenktynese(greiciausieji) - JV ir FM paskutinius du etapus galima sakyti buvo vienodi. Po starto iki pirmo stopo abu vaziuoja visada viens salia kito. Tik poto JV atsilieka... ir labai idomu del ko, manau neparakas kaltas. Jauciu nebesugeba prisitaikyti prie kintancio bolido lenktyniu metu, tas pats kvaloj - iesko gero setupo lenktynems, poto reik staigiai persiorentuoti i kvalos rezima - ir nesugeba...
Manau paseno JV, nors vis dar juo tikiu :).

2005 Balandžio 13 d. 14:43

Expertas> nu tai jomajo - kas yra geras F-1 lenktynininkas? zmogus, kuris baronka sukalioti moka tiktai?
no way - cia reikia dar galvos ir sugebejimu, apart pure racing talent.. cia reikia darbo su inzinieriais, prisitaikymo, kaip pats sakai ir t.t.

jei tu to neturi, ar nesugebi ismokti - tu nesi top-driveris ir tai tik tavo problemos

2005 Balandžio 13 d. 15:06

AF1> jap :). Siaip, manau JV vistiek Masai krauna vaziuodamas pries ji, F-1 simuliatoriuje ;). Ten jis vis dar dievas :D.

2005 Balandžio 13 d. 15:08

AF1 > Aš taip pat manau, kad gali laimėti, kai sugeba prisitaikyti prie įvairių sąlygų, taisyklių pakeitimų.
Manau, Šumiui iki šiol labai puikiai tai sekėsi, aišku, ne vien pačiam - komandos, komandinės taktikos, Co-piloto pagalba, bet - sekėsi lyderiauti. Jei jis nesugebės bent jau prisivyti lyderių ir vėl pastoviai laimėti GP, skaitysiu, kad prie šių taiyklių pasikeitimų jis neprisitaikė ir apie čempioniškas savybes, švelniai tariant, nebus kalbos.
Panaši padėtis ir su Žaku, prasidėjusi nuo išėjimo ir besitęsianti visą sugrįžimo laikotarpį.

2005 Balandžio 13 d. 15:15

Siaip pats zakas gali nesusitvarkyti su "galva", t.y negali pasiruosti tam moraliskai. Geras driveris, kaip sake AF1, turi buti visapusiskai geras. Turint driveri, mokanti TIK vaziuoti, ypac F1, nera naudinga.

Massa jaunas, jo niekas neslegia, nejaucia jokio spaudimo, turi parako, todel zakui ikraut jam nera sunku. Bolida gerai pazista, nera naujokas.

Nors ir ankstoka kalbeti apie villeneuvo ateiti, bet kiek mateme lenktyniu siemet/pernai tikrai pastebejom, kad jis nera toks koks buvo. Ir paskutinieji metai bar'uose irgi buvo ne per geriausi. Tada jis nuo buttono taip pat gaudavo. Tai gal jame (zake) yra jau seniai kazkokiu 'problemu'?

2005 Balandžio 13 d. 15:17

AlBanas> tiek zakas, tiek ms turi CEMPIONISKU savybiu :). Ir jeigu MS nebaigs 14 lenktyniu del bolido gedimo, vienu del klaidos lenktyniu starte, tai jis netures cempionisku savybiu jeigu nebus tarp lyderiu?

2005 Balandžio 13 d. 15:27

Man atrodo BAR'e , JV priprato vaziuot letai ir pasiduoti dar nepradejus lenktyniu.tik labiausiai abidna buvo JV kai isejo is bar ir ji pradejo vaziuot 2004. jei man taip butu atsitike tai buciau pasikores :))

2005 Balandžio 13 d. 15:31

birelis> shustrai tau rodosi... :) Beje JV is BAR neisejo :)

2005 Balandžio 13 d. 15:35

nu isbego :)

2005 Balandžio 13 d. 15:37

Karjeros duobe, daugiau neturiu ka pasakyti.

2005 Balandžio 13 d. 15:41

nu išmete gal tiksliau butu

2005 Balandžio 13 d. 15:42

AlBanas, mafaz > kai neber ka paliaupsint, tai bent palot norisi, ane? ;)
Tik ar palengvejo?

2005 Balandžio 13 d. 15:47

pirma paklausk ar sunku buvo o tada klausk ar palengvejo :)

2005 Balandžio 13 d. 15:52

mafaz> ar tikrai ji ismete?

[url]http://www.f-1.lt/naujiena.php?id=3574[/url]

2005 Balandžio 13 d. 15:57

Yes > Kur buvęs kur nebuvęs - pats Yes. :) Bet tu čia kaip 1_Protingas leptelėjai. O tai čia diskutuojantys jaudrius, AF1, benis (pagal tave) nenori palot, tik mes dviese lojam? Nenusikomentuok taip kaip Žakas nusivažiavo! ;)

2005 Balandžio 13 d. 16:05

Remas neaisku kiek tame tiesos :)

Prisimink kaip BAR del buttono kovojo, o cia toki shustra gonscika paeme ir paleido :) Kazkas netaip :)

2005 Balandžio 13 d. 16:10

AF1> prie ko cia ta technika? as net neuzsiminiau, kad JPM tapo nepastebimas del technikos. Beje gerai pasakyta: "...juolab as jo nemaciau 1/3 visu vykusiu simet lenktyniu...", tu tikriausiai nematei jo, nes nematei lenktyniu, o as ir ziuredamas lenktynes jo nemaciau, gal JPM charakteris pasikeite, gal naujos taisykles itakojo, bet is ugningo zveries patapo salta zuvim..., per lenktynes jo beveik nebuvo matyt...

2005 Balandžio 13 d. 16:23

s2003> nematau prasmes gincitys, nes tema ne apie Montoya.. beje, nemaciau todel, kad 1/3 lenktyniu jis nedalyvavo, jei tu dar to nepamirsai.

2005 Balandžio 13 d. 16:30

nepamirsau, bet ne tame esme...:yinyang: :jesus:

2005 Balandžio 13 d. 17:05

http://www.f-1.lt/naujiena.php?id=5131 - tai kaip? :)

2005 Balandžio 13 d. 18:04

joo,tikra tiesa berods.Negalvojau kad 100% rimtai...

2005 Balandžio 13 d. 18:43

man tiesa pasakius LABAI juokingai atrodo argumentas 'masa nenaujokas'. jūs man paaiškinkit - kodėl jv _pirmam_ savo sezone sugebėjo finišuot antras??? ir kodėl jis dabar po velnių nieko nebesugeba, a??
o jau apie argumentus a la "jv baruose priprato vaziuot letai" tai apskritai geriau patylesiu, nesiverčia liežuvis tokius marazmus vadint argumentais.

2005 Balandžio 13 d. 19:04

birelis> idomi info, bet biski ne toj temoj istraukei :) Buvo cia viena tokia kurioj tas linkas butu kaip tik, o vat sitoj kalbama apie tai kodel JV nepavaziuoja

2005 Balandžio 13 d. 20:46

mafaz> buttonas baruose gerai lenktyniavo, todel del jo ir plesesi. O zakas..

2005 Balandžio 13 d. 21:23

remas , o JV blogai vaziavo?

2005 Balandžio 13 d. 21:31

birelis> paskutini sezona - taip

2005 Balandžio 13 d. 21:56

As dabar viska supratau kodel buvo atleistas JV is BAR :) ir kodel frentzenas is Jordan. Net nzn kaip cia isireiksti Ciurkos kalti (HONDA)!

2005 Balandžio 15 d. 00:25

Carnifex as kazkaip su tavim sutinku! Tiesa sakai, kad BAR suzlugde JV karjera, o tiksliau ne BAR, o HONDA, jis vis dar yra puikus lenktyninkas (as tikiuosi, kad jis jame dar yra) bet geriausias jo zingsnis butu buves atgal i CART ar tai IRL, ten jam vieta, ten salygos vienodos, ten jam pazystama technika, ten lenkimai ir ten viskas, ko lenktyninkui labiausiai reikia! Ten jis galetu zydeti, o ne cia, kur technika valdo bolidus, kur taisykles tampa nebeimanomos ir viso kitokio purvo pilna....
visvien manau, kad jei bus proga, JV dar parodys, kad yra cempionas, jei nepasiseks, visvien niekada nelaikysiu jo blogu vairuyotoju, nes praeityje zmogus padares tikrai daug!

TOP naujienos