F-1 kelyje - permainų gausa

F-1 kelyje - permainų gausa
logo 2015 Liepos 03 d. 00:26, Force India
Per artimiausius du metus „Formulės-1“ laukia įvairios permainos. Dalį jų ruošiamasi įgyvendinti jau šiemet. Tai paaiškėjo po įvykusio Strategijos grupės posėdžio.
Prieš Didžiosios Britanijos GP įvykusiame posėdyje minėtoji grupė, kurią sudaro kelių komandų, FIA ir FOM atstovai, pateikė šiuos pakeitimus:
- Labiau apriboti pagalbas sportininkams bei informaciją iš komandos, ypač lenktynių pradžioje. Dalį draudimų ketinama įgyvendinti prieš šių metų Belgijos GP. Šiuo žingsniu norima perleisti „pilną bolido kontrolę į piloto rankas“.
- Pakoreguoti baudas, skiriamas už jėgainių ir kitų su ja susijusių elementų keitimą. Pakeitimus jau kitą savaitę gali patvirtinti Pasaulio autosporto taryba.
- Pakoreguoti išmetimo sistemą, kad varikliai skleistų didesnį garsą.
- Naujiems variklių gamintojams pirmaisiais metais leisti panaudoti po 5 variklius per sezoną. Ši sąlyga šiemet bus pritaikyta „Honda“. Tad už papildomo motoro keitimą „McLaren“ pilotai nebus baudžiami.
- Suteikti įgaliojimus FIA ir FOM, kad būtų peržiūrėtos jėgainių kūrimo ir tobulinimo išlaidos, tobulinimo taškų sistema.
- Nuo 2016 m. leisti komandoms pasirinkti kokias padangas jos naudos varžybų savaitgalio metu.
- Kvalifikacijos ir lenktynių formato keitimas 2016 metams.
- Naujas reglamentas 2017 m., kad F-1 bolidai atrodytų agresyviau – platesni automobiliai ir padangos, nauji sparnai, nauja dugno forma bei stipriai padidinta prispaudžiamoji jėga.
Dalį pagalbų pilotams Tarptautinė automobilių federacija (FIA) šiemet gali uždrausti pasinaudodama dabar galiojančiomis taisyklėmis. Tuo tarpu kitiems draudimams įsigalioti prireiks visų čempionate dalyvaujančių komandų pritarimo.
Pasibaigus posėdžiui beveik jokios informacijos nebuvo pateikta apie galimus kvalifikacijos ir lenktynių formatų pasikeitimus, kurie įsigaliotų jau nuo kitų metų. Praėjusią savaitę FIA prezidentas Jeanas Todtas buvo užsiminę, kad šeštadieniais gali būti rengiamos sprinto lenktynės, o sekmadieniais – pagrindinės varžybos.
Ateityje neplanuojama atsisakyti V6 variklio formato. Tiesa, kad padidinti jų skleidžiamą garsą, ketinama keisti išmetimo sistemą. Taip pat planuojama didinti degalų srovės tekėjimo limitą.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983