F-1 kvalifikacija Sočyje gali būti surengta sekmadienį (14)

F-1 kvalifikacija Sočyje gali būti surengta sekmadienį
logo Rugsėjo 24 d. 20:17, Alfa Romeo

Dėl prognozuojamų prastų oro sąlygų Sočyje, Rusijoje, F-1 kvalifikacija gali būti perkelta iš šeštadienio į sekmadienį.

Atsižvelgus į sinoptikų prognozes, jau buvo pakoreguotas savaitgalio tvarkaraštis. F-3 lenktynės, turėjusios įvykti šeštadienį, buvo surengtos šiandien.

Sinoptikai jau anksčiau prognozavo, kad Sočyje lis visą šį savaitgalį. Bet šeštadienį oro sąlygos, kaip teigiama, turėtų būti itin prastos.

Sekmadienį, pirmoje dienos pusėje, turėtų nelyti. Kritulių tikimasi po pietų, prieš prasidedant F-1 lenktynėms.

Paskutinį kartą kvalifikaciniai važiavimai iš šeštadienio į sekmadienį buvo perkelti 2019 metais Japonijoje, dėl šalį tuomet siaubusio taifūno.

Sochi
Trasa: Sochi (Rusijos GP)
Ilgis: 5,853 Ratų skaičius: 53
Plačiau

Komentarai (14)
saab
IP: 17bc3aa | 09/25 13:38 Atsakyti
ddt
09/25 00:02

Bet jei pažiūri kiek senesnes lenktynes per lietų - dar ne tokiu oru važiuodavo. Taip, budavo kai koks COU padaro brake test MSC, bet čia ir buvo esmė - ne varyt kaip nutrūkusiems į ekskavatorių už trasos ribų, o važiuot pagal savo ir trasos galimybes. Tos visos kalbos apie outwash ir pan man labiau primena šiuolaikinę madą viską dezinfekuot, kai kažkada senais laikais visi gerdavo gazirofkę iš to paties automato, ir niekas nesukdavo sau galvos. Nebūdavo tiek norinčių perlaužt bolidą į trasos barjerus tuomet, tuomet buvo norintys ir GALINTYS lenktyniaut. Per paskutinius keletą metų matau, kad lietaus padangos paprasčiausiai prarado prasmę, nes ir tarpinės dabar naudojamos tik kai jau beveik išdžiūvus trasa. Gero oro sportas pasidarė.

ir zinok sifonas 10 kart labiau uzkreciamas per rankas(banknotus) nei covid, bet niekas nuojo neverte skiepytis , tik kasininkes i triperbara varydavo pastoviai tikrintis, o dellenktyniu lai iveda taisykle per lietu dugnas +5 cm ir viskas baigsis, beje ir fia jau kalba kad privers sukurt bolidus GALINCIUS vaziuot per lietu, o sprendimas manau aiskus, tik teks pasi...t su nustatymais ir praktikos nebus, bet kai jos net tada gaunas geriausios lenktynes
žiūrim
IP: 19c0b9e | 09/25 10:53 Atsakyti
nu iš vaizdų per F2 panašu, kad šiandien tikrai nieko neįvyks
tech
IP: c4754c7 | 09/25 10:13 Atsakyti
Black_Death
IP: b74267c | 09/25 10:00 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
09/24 23:51

Padangos ne prie ko - akvaplanuoja ne nuo padangų, o dugnui kabinant vandenį. Plius dėl outwash vanduo yra plačiai skleidžiamas ir paskleidžia didelę miglą. Taigi rašyta jau buvo. Tikimasi kad su naujom taisyklėm turėtų pagerėt situacija – pamatysim kitąmet.

F1 nevaziuoja su tiek vandens kad kibtu dugnas. Zinau kad vaziuoti vandeniu "pyz_e kazė karamelė..." (su mx pervaziuoti 15-20m plocio upeli) bet tame ir yra sporto zavesys, o ne kai visi vaziuoja su kruizo kontrole taupydami viska isskyrus radijo rysi. Nesakykite, kad nesaugu, kiekvienas turi galimybe vaziuoti pagal savo galimybes arba nefinisuoti. Nu taip sutinku per lietu rizika daug padideja, bet bijai vilko neik i miska. Super pvz.Lauda prarastas cempiono titulas. Respect.
P.S. norintys ant manes pastumti, eikit reikalaut saugumo taisykliu laikymosi tilto statybose Kaune, per Neri. Pavasari 1 nukrito, toliau visa vasara dirbo be dirzu.
kart
IP: ff4c1cb | 09/25 09:26 Atsakyti
YZF
09/25 09:08

Nu ne. Akvaplanuoja nes padanga nebesilaiko ant trasos pavirsiaus ir pradeda 'plaukti' (kadangi grioveliai nespeja isspausti/pasalinti viso vandens kiekio). Todel kai F1 naudojo 'monsoon' padangas (kuriu dabar nebera) jie galedavo vaziuoti ir per labai stipru lietu nes grioveliai buvo gilesni ir ju buvo daugiau.

Padanga yra tas dalykas kuris liecia trasos pavirsiu o ne dugnas, todel jeigu masina uzplaukia ant vandens, tai padanga pirmiausiai ir praras sukibima. Dugnas yra auksciau.

Lygiai taip pat tu gali ir su savo auto akvaplanuoti jeigu ileksi i didele bala ant didelio greicio ir padangos bus padilusios.

Dar ir pačios padangos savaime buvo siauresnės, kas reiškia, kad protektoriui reikėdavo pašalinti mažesnį kieki vandens.
YZF
IP: 20135ae | 09/25 09:08 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
09/24 23:51

Padangos ne prie ko - akvaplanuoja ne nuo padangų, o dugnui kabinant vandenį. Plius dėl outwash vanduo yra plačiai skleidžiamas ir paskleidžia didelę miglą. Taigi rašyta jau buvo. Tikimasi kad su naujom taisyklėm turėtų pagerėt situacija – pamatysim kitąmet.

Nu ne. Akvaplanuoja nes padanga nebesilaiko ant trasos pavirsiaus ir pradeda 'plaukti' (kadangi grioveliai nespeja isspausti/pasalinti viso vandens kiekio). Todel kai F1 naudojo 'monsoon' padangas (kuriu dabar nebera) jie galedavo vaziuoti ir per labai stipru lietu nes grioveliai buvo gilesni ir ju buvo daugiau.

Padanga yra tas dalykas kuris liecia trasos pavirsiu o ne dugnas, todel jeigu masina uzplaukia ant vandens, tai padanga pirmiausiai ir praras sukibima. Dugnas yra auksciau.

Lygiai taip pat tu gali ir su savo auto akvaplanuoti jeigu ileksi i didele bala ant didelio greicio ir padangos bus padilusios.
deivec
IP: 1353dd0 | 09/25 09:00 Atsakyti
proto sugalvoti surengti kvala sekmadieni uztenka...
proto sugalvoti surengti lenktynes sestadieni kai zinoma progznoze...jau nebeuztenka
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 09/25 00:35 Atsakyti
ddt
09/25 00:02

Bet jei pažiūri kiek senesnes lenktynes per lietų - dar ne tokiu oru važiuodavo. Taip, budavo kai koks COU padaro brake test MSC, bet čia ir buvo esmė - ne varyt kaip nutrūkusiems į ekskavatorių už trasos ribų, o važiuot pagal savo ir trasos galimybes. Tos visos kalbos apie outwash ir pan man labiau primena šiuolaikinę madą viską dezinfekuot, kai kažkada senais laikais visi gerdavo gazirofkę iš to paties automato, ir niekas nesukdavo sau galvos. Nebūdavo tiek norinčių perlaužt bolidą į trasos barjerus tuomet, tuomet buvo norintys ir GALINTYS lenktyniaut. Per paskutinius keletą metų matau, kad lietaus padangos paprasčiausiai prarado prasmę, nes ir tarpinės dabar naudojamos tik kai jau beveik išdžiūvus trasa. Gero oro sportas pasidarė.

Kad lietaus padangos prarado prasmę tai sutinku. Tik nesutinku su argumentais kodėl. Pas tave daugiau emocijos, nei realus situacijos vertinimas, t.y. argumentų nėra iš viso.
parte
IP: aac89d9 | 09/25 00:29 Atsakyti
F1 bolidu kontrukcija evoliucijonavo iki to, kad per smarku lietu gaunasi pizdauskaite :). O inzinieriai kure juos tokius todel, kad?.. atsakyma ir taip visi zinom.
ddt
IP: 21ec4ad | 09/25 00:02 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
09/24 23:51

Padangos ne prie ko - akvaplanuoja ne nuo padangų, o dugnui kabinant vandenį. Plius dėl outwash vanduo yra plačiai skleidžiamas ir paskleidžia didelę miglą. Taigi rašyta jau buvo. Tikimasi kad su naujom taisyklėm turėtų pagerėt situacija – pamatysim kitąmet.

Bet jei pažiūri kiek senesnes lenktynes per lietų - dar ne tokiu oru važiuodavo. Taip, budavo kai koks COU padaro brake test MSC, bet čia ir buvo esmė - ne varyt kaip nutrūkusiems į ekskavatorių už trasos ribų, o važiuot pagal savo ir trasos galimybes. Tos visos kalbos apie outwash ir pan man labiau primena šiuolaikinę madą viską dezinfekuot, kai kažkada senais laikais visi gerdavo gazirofkę iš to paties automato, ir niekas nesukdavo sau galvos. Nebūdavo tiek norinčių perlaužt bolidą į trasos barjerus tuomet, tuomet buvo norintys ir GALINTYS lenktyniaut. Per paskutinius keletą metų matau, kad lietaus padangos paprasčiausiai prarado prasmę, nes ir tarpinės dabar naudojamos tik kai jau beveik išdžiūvus trasa. Gero oro sportas pasidarė.
×

TOP naujienos